wtorek, 25 grudnia 2012

Rozdawajki nie będzie:P

To już kolejna wigilia, którą spędzam z Wami:) 24 grudnia 2009 roku założyłam blog, czyli Pieguchowo ma już 3 lata:) Sto lat! Podsumowując, napisałam około 620 postów, odwiedziłyście mnie prawie 150 tysięcy razy i zostawiłyście ponad 6 tysięcy komentarzy! Dziękuję za wszystkie chwile spędzone razem:) I mam nadzieję, że jeszcze wiele lat będę tu pisać, a tych wrednych komentarzy, z powodu których wprowadziłam moderowanie będzie coraz mniej! Jak w tytule, rozdawajki nie będzie:P


Ale chciałam Wam się pochwalić nieco jak ozdobiłam moje mieszkanko:) Sama jestem z siebie dumna, bo jakoś świątecznie się zrobiło i miło mi się siedzi w 4 ścianach:) Na ozdabianie wzięło mnie oczywiście jak uczyłam się na ostatni egzamin, czyli już w pierwszy weekend grudnia:P Puste ściany dawały spore pole do popisu:D Zaraz zobaczycie jak bardzo lubię nowoczesne ozdóbki:)


Od razu wiedziałam, że za dużo zawieszek w tym roku naprodukowałam:P Za dużo na moją „choinkę”:P Więc zawiesiłam sobie część z nich na ścianie w kuchni:)


Clipboard04


W living roomie bardziej poszalałam:D Nie lubię tych okropnych kremowych ścian:( Ale już nie jest tak nudno:D


DSC06903


DSC06905


Nad robótkową kanapą wisi tegoroczny kalanedarz z WOCSa:)


DSC06872


A także nieco ozdóbek:)


DSC06876


Pierwszy sznurek z robótkami od Agaty i Ivony w towarzystwie moich :)


DSC06879


Drugi sznurek kupny:D Cudne są, a że były przecenione o 50-70% to się ani chwili nie wahałam:P Może i Was zainspirują?


Clipboard05


Drewno, na to filc, na to materiał w kratkę, kilka guzików i super ozdóbka gotowa:)


DSC06886


A tu trzy różne materiały w jednym:)


DSC06889


DSC06891


DSC06892


DSC06895


Sznurki z kartkami:) Dolny sznurek w całości od mojej rodzinki:)


DSC06909


A górny od znajomych:)


DSC06907


AAAAAAAAAAAA! Moja duma:D Śnieżynka papierowa, którą sama zrobiłam na ostatniej w tym roku Coffee Hour:) Ździebko się wygięła, bo ją w koszyku rowerowym przywiozłam:P


DSC06911


Bombki, które już rok temu Wam pokazywałam:) W przyszłym roku już koniecznie pojadą do Katowic!


DSC06913


Pudło też nieco ozdobiłam, co by się przyjemniej świąteczne filmy oglądało:D


DSC06916


Na dole biscornu od Ivony i moja śnieżynka:)


DSC06921


A u góry oprócz kaczuch mały kadynałek z Hobby Lobby.


DSC06925


I szpulka z Joann:)


DSC06976


Na drzwiach do sypialni powiesiłam filcową skarpetę, też już kiedyś pokazywaną na blogu.


DSC06979


I moja „choinka” :) w tym roku zdecydowałam się na małe gałązki i nie wszystkie ozdóbki widać, ale zawiesiłam tylko kardynałkowe zawieszki i bombeczki, a aniołek narazie ocalony – robi za szpic:P


DSC06985


I jeszcze moje okno! W tym roku kupiłam nowe światełka i niestety ździebko za ciężkie są jak na możliwości taśmy klejącej:( Mam dzięki temu artystyczny zwis w samym środku:P Ale i tak się cieszę, że chwyciły i wreszcie przestały się odklejać:P


DSC06988


DSC06990


Poszłam dziś na krótki spacer po okolicy. Niestety „szklanka”, więc Czerwonka ma areszt domowy a ja czuję się jak w więzieniu:( Póżniej jeszcze więcej śniegu spadło, więc mogłam przed chwilą się nieco pogimnastykować odśnieżając balkon:( Nie Agata, nawet nie licz na zdjęcia tego białego badziewia!


Kilka zdjęć ze spaceru:)


Zacznijmy od moich sąsiadów – prosty, ale jaki bombowy sposób ozdobienia drzwi wejściowych:) Papier do pakowania, dwie kokardki i voila!


DSC06832


To był najbardziej ozdobiony apartament na całym moim osiedlu:)


Clipboard03


A przed Community Center drzewa się nieco pomyliły i czekają już na Wielkanoc:) Ja też!


DSC06852


Po drodze spotkałam też wiewiórkę! Wcinała coś dwoma łapkami:) Ojej, jak ja uwielbiam tutejsze wiewiórki!


DSC06839


Smacznego!


Clipboard01


Clipboard02


DSC06836


Na koniec katowicka choinka:) Matkas ubrała ją głównie w ozdoby ode mnie:) Ale znalazły się też prezenty od Dany:) To na dole to nie są spodnie, tylko taka fajna podkładka pod talerz:) Matkas, cudna jest! Dziękuję:)


choinka


I ostatnia inspiracja, bo w końcu trzeba żyć z polotem:D


fryz


 


Dziękuję za życzenia od Was! :)


 


MERRY CHRISTMAS!


 


 

1 komentarz:

  1. anna-kalinska
    2012/12/25 09:41:15
    Gratuluję trzeciego roku blogowania! Dzięki takim cudnym ozdobom w Twoich czterech ścianach jest bardzo przytulnie.
    Miłego świętowania!
    Pozdrawiam.


    Gość: Dominika, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2012/12/25 10:23:21
    Dobrych Świąt Piegucho :P u nas śniegu już nie ma :D
    A ozdoby jak zwykle piękne, tak się świątecznie poczułam :D


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2012/12/25 10:27:14
    Wesolych Swiat i najlepsze zdjecie zrobione w lustrze - Trzymaj sie Anku - mama


    katarzynag79
    2012/12/25 11:07:50
    Moja Kochana Piegucho :) radości w przyziemnych rzeczach, spokoju ducha i pozytywnego spojrzenia na każde jutro. Wesołych Świąt!!!
    PS. Super dekoracje :)


    Gość: -pusia-, *.nat.tvk.wroc.pl
    2012/12/25 11:11:47
    Wesołych Świąt :)


    Gość: edytag74, *.ip.netia.com.pl
    2012/12/25 12:40:45
    Sto lat!!! Niezła statystyka jeśli się tak podsumuje! I trzymaj tak dalej! Też tak chcę!
    Zawieszek całe mnóstwo! Faktycznie ocieplają Twoje ściany i tworzą świąteczną atmosferę.
    Na zdjęciu z choinką Twoich rodziców wypatrzyłam na ścianie mały obrazek z rybką. Mam identyczny! Kupiłam go wieeeeki temu w Katowicach i wisi u mnie w łazience, bo jest w morskich kolorkach a mam płytki z motywem rybek :) Taki półpłaski koszyczek też mam, w kuchni :)


    damar5
    2012/12/25 13:55:36
    Wszystkiego dobrego moj ulubiony blogu :) zyj sobie jak najdluzej i kolorowo :)

    Fantastyczne ozdoby i te stworzone i te kupione ,roznorodnie a tak jest najciekawiej :) ,chyba odgapie pomysl na sznurek :)

    Fryzura czadowa ,zazdroszcze tak wypasionego koka :)
    Pozdrawiam swiatecznie i leniwo Dana

    Merry* Christmas * *
    ° ° * ______** * *
    ˛ ˛ */______/~\ ˛ * * * *
    ˛ ˛ | || * * * *


    paga-tek
    2012/12/25 17:56:13
    Ale ten czas pedzi jak szalony. Pieknie przyozdobilas mieszkanie :)


    cornelka2
    2012/12/25 18:22:10
    Czas szybko leci i trzy latka zleciały . Mieszkanie udekorowałaś super . pozdrawiam Swiątecznie


    labores_pariunt_honores
    2012/12/25 19:07:58
    wszelkiej kreatywności na następne lata blogowania!


    ulikop
    2012/12/25 20:31:13
    spokojnego Świętowania i samego dobrego w nadchodzącym roku!


    misia-be
    2012/12/25 22:34:51
    Piękne ozdóbki :) Takie na maksa kolorowe :) takie najbardziej mi się podobają :)
    Spokojnych Świąt :) I jeszcze więcej super pomysłów w Nowym Roku :)


    Gość: Aisha, *.superkabel.de
    2012/12/26 00:31:27
    Merry Christmas! :-)


    aeljot
    2012/12/26 15:01:46
    Kolejnych udanych lat blogowania :)

    Pięknie ozdobiłaś mieszkanie. I jak zawsze trochę chwalipięctwa się wkradło ;)

    Przy okazji życzę od razu szczęścia w Nowym Roku - pozytywnie zdanych egzaminów, mało męczących studentów i kolejnych ciekawych prac krzyżykowych i oczywiście kolejnych publikacji w gazetach :)


    fiolqak
    2012/12/26 16:13:47
    Kochana Anko , wszystkiego pięknego,
    niech moc narodzonego Jezuska będzie z Tobą cały czas...
    a apartament świetnie przystroiłaś:)


    Gość: Uchomisia, *.icpnet.pl
    2012/12/27 00:09:50
    Fajowo się urządziłaś :) Ozdoby wyglądają świetnie :) Wiewiórka zdaje się pyta wzrokiem gdzie masz dla niej orzeszki? :D

    OdpowiedzUsuń