sobota, 8 grudnia 2012

„Srałam się” strasznie :P

Ojeju, ile zabrało mi zrobienie jednej średniej przywieszki:P Normalnie epopeję mogłabym napisać:P Tyle, że rymować nie umiem:P


Ale zacznijmy od początku! Wzór już bardzo dawno pojawił się we wrześniowym WOCSie (nr 194). Bardzo mi się spodobał, bo Fizzy Moon to mój drugi ulubiony miś, zaraz po Newtonie:) Ale zastopowało mnie z kolorkami mulin:( Legenda była bez numerków, a ja lubię jak moje prace są bliskie ideału:P No i nie chciałam na szybko dobierać kolorów, a później żałować, że brzydkie wybrałam. No i po jakimś czasie mnie oświeciło, że przecież na ścianie za mną wisi kalendarz z Fizzy Moonem i mogę na podstawie jego legendy podobierać kolorki!


 DSC06113


Tak też zrobiłam:) Później tylko miałam mały problem z doborem kanwy, bo na fioletowej, na której haftowałam pozostałe trzy misie, mi nie pasował. Wybór padł na zieloną kanwę. Chciałam zrobić na drobnej, ale kolory były za żywe. Tylko ciemnozielona od DMC mi pasowała, ale tą mam tylko 14ct. No nic, misiek wyszedł nieco duży, ale najważniejsze, że taki jak sobie wymarzyłam! Oczywiście z haftowaniem, a przede wszystkim „backstitchowaniem” i na koniec zszywaniem też mi nieco „srania się” wyszło:P Nawet już nie pamiętam kiedy skończyłam zawieszkę, chyba pod koniec października lub na początku listopada, więc i z napisaniem notki „srałam się” strasznie:P


To teraz podziwiajcie, wzdychajcie, etc:P Eeee, skromna dziś nie będę, bo jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego:D


Wzór bardzo znany, bo i na wielu innych blogach go widziałam:)


DSC06098


Wyszedł całkiem spory jak na mnie, bo aż 9 x 7 cm!


DSC06101


Ale słodki jest:)


DSC06102


Wstążka pasuje idealnie:D


DSC06103


I mały guziczek też:D


DSC06106


Krzyżyki nawet równiaste:P A z backstitchami nieco się pomyliłam, ale chyba nie widać:P


DSC06108


I tegoroczne zawieszki razem:)


DSC06110


Ostatnio pojawił się nowy mały wzorek z Fizzy Moonem, więc pewnie i jego popełnię:)


 


I jeszcze piosenka o Mikołaju:) Kto lubi Majkę Jeżowską? Bo ja od lat:D


[youtube https://www.youtube.com/watch?v=UIE6FFOMROE&w=560&h=315]


To tyle na dziś, mykam zakuwać:(


 


drugi.maurycjusz – Basiu, chyba sama wiesz, jak człowiek niecierpliwie czeka na wieści czy przesyłka doszła, czy się spodobała, etc. A sama się zdziwiłam, że tata się najbardziej przejmował. Wpis widzieliśmy z lekkim opóźnieniem, choć zdaje się, że powstał ździebko po tym jak przesyłka dotarła do Ciebie, nie?:P Na następny raz poproszę o maila do mnie z jednym słowem: „doszło”:) Ja Ci zawsze piszę tego samego dnia:P


ella1101 – Ivona, to ja się cały czas uśmiecham:) I mam nowego kolegę, co mi towarzyszy przy nauce:D Dzięki!


 


 

1 komentarz:

  1. iss-ola
    2012/12/08 23:37:42
    Liebster blog, to wyróżnienie na które zasługujesz :)
    więcej szczegółów u mnie.

    pozdrawiam
    Iss-ola


    iss-ola
    2012/12/09 00:11:55
    trójca jest po prostu świ-etn-ęt/a :D


    paga-tek
    2012/12/09 02:16:11
    No misiek wyszedl super. Zreszta cala trojka wyglda cudnie :)


    Gość: mrówka, *.dynamic.chello.pl
    2012/12/09 03:17:17
    Te krzyżyki takie "grube", robisz 3 nitkami? Świetny efekt, naprawdę! Te miśki są urocze, a z tymi krzyżykami jeszcze bardziej! ;)

    Przesyłam pozdrowienia i trochę śniegu z zasypanego Lublina, bo tu mamy go pod dostatkiem ;)


    Gość: Anna M, *.dynamic.chello.pl
    2012/12/09 07:54:56
    Ależ to śliczne, kalendarz rewelacyjny, a zawieszki przecudne i te fikuśne guziczki, ta śnieżynka mój faworyt guzikowy :D.


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2012/12/09 09:58:22
    Kolejny misio fajny i juz - mama


    Gość: edytag74, *.ip.netia.com.pl
    2012/12/09 11:20:12
    Wszystkie trzy zawieszki z miśkami są urocze. Jakoś do tej pory nie udało mi się wyhaftować żadnego miśka z tej serii choć też mi się podobają. A ten sam kalendarz wisi u mnie w kuchni :) Pozdrawiam!


    arabeska291
    2012/12/09 13:44:08
    fajna trójca, a mój świat poszedł i nawet zajęcia, ani kartki na święta nie przyśle :/ idealna kanwa do niego, precz z bielą !


    cornelka2
    2012/12/09 18:37:48
    Wszystkie misiaczki cudniste pozdrowienia


    damar5
    2012/12/09 18:53:58
    No i zas musze poslodzic hihi :)
    Cudniasty!!!!! jest tak sympatyczny i milutki i fajny,ze ho ho :):)
    Super wyszyty i wykonczony i bardzo,bardzo mi sie podoba :)
    I moze tu nie wypada ale co tam :fajne "sranie " mialas :P
    Poz.Dana


    Gość: aeljot, *.bilgoraj.mm.pl
    2012/12/09 19:53:37
    No i jak zawsze zero skromności :P I chwalipięctwo. :P I samozadowolenie :P

    Zasłużyłaś sobie bo słodkie misiaki a zawieszki wyszły super :D


    drugi.maurycjusz
    2012/12/09 20:49:01
    Aniu- jak najbardziej masz rację ! widzisz- ja gamoń jeden zamiast napisać Ci chociaż krótką notkę na maila napisałam na swoim blogu myśląc, że Twoja Mama przeczyta podziękowanie:)))
    Teraz już napiszę na pewno ,jeśli następny raz nastąpi- choćbym wróciła z pracy o trzeciej nad ranem:))) Raz jeszcze chylę czoło przed Wami!!!! -i pozdrawiam gorąco!!!!:)))
    P.S. Zawieszki misiowe kapitalne!!!!


    alkakz
    2012/12/11 07:59:19
    śliczne te zawieszki, sama chyba zrobię coś takiego na choinkę :-)

    OdpowiedzUsuń