niedziela, 16 grudnia 2012

Na wakacje :)

Z powodu piątkowej tragedii w Connecticut muszę odwrócić nieco kolejność prezentowania moich hafcików. Dlatego dziś pokażę Wam co powstało wczoraj w 2h :)


Pomysł miałam już od dawna, ale dopiero wczoraj miałam czas na realizację. A zrobiłam sobie zakładkę na wakacje:) Będzie idealna do czytania w Grecji:) Długość - 11,5 cm.


DSC06784


Jak widać wzór halloweenowy, z bardzo starego wydania Cross Stitch Crazy. Mulinki wg legendy, dwie nitki, backstitche jedną nitką. Biała kanwa plastikowa Darice, 14ct. A od spodu czarny filc z Joann. Powiem tak, z tyłu wygląda beznadziejnie:P, ale przecież tył to tylko tył:P


DSC06797


Z przodu jest boska i nie umiem przestać jej macać:D Dlatego macie kilka zbliżeń:P


DSC06789


DSC06787


DSC06791


DSC06793


Dziś króciutko, bo za 30 minut mam imprezę świąteczną na mojej „wiosce”:P Ponoć ma być Mikołaj, to sobie popatrzę jak dzieci się cieszą:)


 


Udanego tygodnia! A mnie może uda się wybrać do kina:) Dwa filmy lecą, na które długo czekałam!


 


Dziękuję za komentarze:) Wiem, że ciężko komentować jak ktoś jest taki nieskromy jak ja:P


 


damar5 – Eeee, nie dostaniesz w zęby:P Ochrzaniłaś mnie przy okazji odpakowywania ostatniej przesyłki, wiec jest oki:D


Dominika – I bardzo dobrze zrobiłaś!


mrówka – A haftuj, na zdrowie:P Cała szafka kubków? Mało:P Ja mam kilka kartonów:D Zastawę na nowe mieszkanie już mam w Katowicach:D Tutaj nie używam ładnych, choć nieco takich mam kupionych na pamiątkę, z kilku powodów. Po pierwsze systematycznie wywożę je do Polski. Po drugie wodę tu mamy strasznie twardą i na wszystkim zostaje brzydki osad. A po trzecie moja poranna i jedyna kawa w ciągu dnia jest taka średnia – i tak na mnie nie działa, zasypiam nawet po całym litrze kawy, więc tylko z przyzwyczajenia ją piję w zwykłym kubku, bo te ładniejsze są za duże. Ale dziękuję za propozycję:)


magda.madziula – Matkas to powinna mieć więcej czasu, ale się nie da:( Od wakacji słownie i cyfrowo zrobiła pięć (5) bransoletek:( Ale już zaczyna kombinować kolorystycznie, tylko nie miałam jak pokazać. A szydełkować obie nie umiemy i jakoś nie chcemy się uczyć:P


haftytiny – Jak pisałam, usuwam od kilkunastu dni wszelkie anonimy. Nie podpisujesz się to Twoja wina, że lądują w koszu. Możesz za to „podziękować” kilku wrednym osobom:(


Katarzyna G – Pieguchowy kursik na pinkeepa jest od dawna, w zakładce „moje kursiki”. Zrobiłam go jak haftowałam mój kalendarz znaczkowy od Lizzie Kate, jedyna modyfikacja to robię teraz różne grubości wafelków, zależnie od weny:) Kursik tu – klik.


 

1 komentarz:

  1. iss-ola
    2012/12/16 22:18:24
    super zakładka

    ps. bardzo mną wstrząsnęły te wydarzenia :(
    wczoraj to w sumie przewyłam


    damar5
    2012/12/17 08:13:35
    Ty masz tempo ! Swietna zakladka nawet by mogla za zawieszke sluzyc :) Uwielbiam te dyniowate wzorki i te liscie ,boski wzor :) Fajnie to wymyslilas i niech sluzy :)

    Weekend tragiczny :( brak slow by opisac jakie uczucia we mnie sa do dzis :( Nie powinno to sie bylo wogole wydarzyc :(

    Poz.Dana


    aeljot
    2012/12/17 10:24:28
    Mówisz, że ciężko komentować...bardzo ciężko :P Ciągle trzeba Cię tylko chwalić i chwalić :D No ale Ci się należy.
    Mnie się podoba tył zakładki - nie marudź :P


    Gość: edytag74, 83.238.78.*
    2012/12/17 10:43:50
    Widzę, że nie tylko ja jestem myślami na wakacjach :P Śliczna zakładka. Ostatnio też haftuję na plastikowej kanwie. Wkrótce pochwalę się moimi wyrobami. Patrząc na Twoją zakładkę doszłam do wniosku, że też muszę zrobić sobie zakładkę na plastikowej kanwie bo takowej jeszcze nie mam :P


    Gość: Carse, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2012/12/17 11:43:05
    Jakoś nigdy nie miałam serca do plastikowej kanwy - takie to twarde, sztywne i mało przyjazne w dotyku. Naprawdę dobrze się na tym haftuje? Bo że są przyjemne dla oka efekty, to widzę wyraźnie :)


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2012/12/17 12:14:17
    Fajna i juz, bo na nasze wakacje - mama


    paga-tek
    2012/12/17 15:45:52
    Przepiekna :)

    Ja sie dzis balam zostawic moje dziecko w szkole. Prawie wszystkie dzieci byly w wieku Oli :( Tragedia....
    Naszczescie Ola jeszcze nie zdaje sobie sprawy co sie tak naprawde stalo, ale wiem ze dzis duzo dzieciakow nie poszlo do szkoly. Poprostu sie boja, zreszta rodzice tez :(


    Gość: cecyliarodzinaidom.blogspot.com, *.slupsk.hypnet.pl
    2012/12/17 17:24:39
    Bardzo ładna precyzyjna praca.Pozdrawiam.


    haftytiny
    2012/12/17 22:28:03
    jeszcze Sylwester przed Tobą w starym roku, a Ty już się na wakacje szykujesz:)))))) ale zakładka urocza, nie ma co:))


    Gość: Aisha, *.superkabel.de
    2012/12/18 01:08:46
    Świetna zakładka. Widzę, że nie tylko ja myślę o wakacjach w ciepłym miejscu. :-)

    OdpowiedzUsuń