poniedziałek, 31 grudnia 2012

Nietoperze :)

Siedzę sobie w gwiazdeczkowych kolczykach i popijam krwistą pomarańczę (Dana, ta herbatka też jest boska!), ale jeszcze kilka dni temu miałam zamiar urzędować dziś w innych kolczykach. Na początku grudnia w ramach odstreswania po końcówce semestru na szybko w jeden wieczór powstały kolczyki, o których myślałam już od dawna:)


Biała plastikowa kanwa (Darice, 14ct), dwie nitki czarnej muliny DMC, nieco taśmy dwustronnej, czarny filc, szare elementy biżuteryjne i kolczyki gotowe:)


DSC06760


Bardzo mi się podobają:) Są dokładnie takie jak je widziałam we własnej głowie:D


DSC06762


I malutkie jak lubię:)


DSC06765


Nawet pająkowi z materiału się podobają:P


DSC06767


Z tyłu czarny filc.


DSC06769


Przy ostatnich kolczykach ktoś marudził, że nie ma zdjęcia na „modelce”:P Jakoś słabo wyszło, bo nietoperze strasznie żywe były i latały non stop po całej łazience, ale proszę – oto moje prawe ucho:P


DSC06729


Nietoperze do końca życia będą mi się kojarzyć z tymi latającymi przed zmrokiem w Grecji:) Aaaa! Dziś dostałam kartkę z życzeniami z Grecji (oni świąt jeszcze nie mieli) i od razu jakoś cieplej mi się zrobiło:) Jest na co czekać:D Byle do lata!!!!!


 


Widziałam, że na wielu blogach pojawiły się podsumowania. U mnie jeszcze kilka prac czeka na zaprezentowanie, więc już tradycyjnie podsumowanie pojawi się w styczniu. Po cichu liczę, że jeszcze dziś coś mi się uda stworzyć, bo do nowego roku mam jeszcze ponad 7 godzin:)


 


To tyle na dziś i na ten rok:P


Udanej zabawy i do zobaczenia w nowym roku! Na pewno będzie lepszy, bo ma w końcu szczęśliwą 13 :D


 


Dzięki za komentarze i życzenia:)


 


robotkoweroznosci – Opinkalam komentujących, a nie cichotajnych:P I nie, to nie było do Ciebie:P


edytag74 – No, no, podsumowanie jak właścicielki pasmanterii:P A tak przy okazji, to się ostatnio zastanawiałam, czy do sklepu zamawiasz tylko to co Ci się podoba, czy jednak i te „szpetne” i „badziewne” rzeczy też? Bo w końcu jak widać każdy ma inne gusta:D


haftytiny – A nie skasowałam:P Skoro wyjaśniłaś kto to:) W środę idę na zumbę:)


damar5 – „O maj got”! Brokatu na własnej łepetynie nie przeżyłabym:P


1_iwonan – A myślisz, że z jakiego powodu robię takie zapasy? :P


 

1 komentarz:

  1. damar5
    2013/01/01 01:06:46
    Anka jestes boska z Twoimi pomyslami:-):-)kolczyki rewelacja i slicznie sie prezentuja na Modelce:-) Ciesze sie ze tymi tytkami Cie troche uszczesliwilam.
    Prosit Neu Jahr :-)Dana


    Gość: Uchomisia, *.icpnet.pl
    2013/01/01 08:09:27
    Hehe, dobry pomysł :) Ale czy nietoperki nie będą wgryzać się w szyję??!! A ostatnich zakupów to oczywiście tradycyjnie zazdroszczę :P Robótkowego Nowego Roku Życzę :)


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2013/01/01 10:06:49
    I sa oki!!!W naszym guscie!!!Pa - w nowym roku!!!!mama


    Gość: chmurkax.blogspot.com, *.dynamic.chello.pl
    2013/01/01 12:02:12
    Powinnaś zdecydowani częściej się chwalić założonymi kolczykami. Bo i inne masz fajne ;p A ja lubię dużo kolczyków w uchu ;p nietopery jak najbardziej fajne ;)


    Gość: Dominika, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2013/01/01 12:30:11
    a u nas już prawie 13 ;) nowy rok od dawna i tylko sny się zmieniły na lepsze :D
    Do siego roku zatem kobietko z przeszłości :D:D (no bo tak jest:P skoro u Ciebie 2012 a u mnie 2013 :D)


    Gość: edytag74, *.ip.netia.com.pl
    2013/01/01 14:33:41
    Witam w Nowym Roku! Roku z 13, która też jest szczęśliwą liczbą dla mnie!
    Hi, hi, dziurek w uchu masz tyle, że mogłabyś cały zestaw tematyczny sobie powiesić:D
    Faktycznie w moim sklepie w 90% mam rzeczy takie, które mi się podobają. Mało mam "badziewi". Do powieszenia kanw z nadrukiem sie zmuszam. Ku mojej rozpaczy jedna z klientek (młoda) zamówiła kanwę z nadrukiem z ostatnią wieczerzą! Wiem, że każdy ma różny gust, a z gustami się nie dyskutuje. Oczywiście jej sprowadzę.
    Pozdrawiam!


    blasiuk
    2013/01/01 15:08:30
    Fajne te nietoperki! :)


    beatrix73
    2013/01/01 16:48:37
    Szczęśliwego 13-stego!


    paga-tek
    2013/01/01 21:26:52
    Super kolczyki! Ty to zdolna bestia jestes. Powinnas stworzyc swoje wzory i je sprzedawac :)


    cornelka2
    2013/01/02 08:13:41
    Nietoperki super jak zawsze pomysł exstra !!! Wszystkiego naj w Nowym Roku


    Gość: Carse, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2013/01/02 19:59:45
    Świetne są te kolczyki :)

    P.S. Dziękuję za wzorek :)


    zakreconamysia
    2013/01/03 00:37:35
    To ja czekam z niecierpliwością na te "jaja", bo ich wielkość mnie zaintrygowała ;o) hehe ;o)


    haftytiny
    2013/01/03 20:50:22
    hmmmmm ile jeszcze dziurek zrobisz w uchu ?:)))))

    OdpowiedzUsuń