wtorek, 18 grudnia 2012

„Radość okrutna!”

Cytat z Matkasa:) Z dziś:)


Od razu uczciwie uprzedzam, skromnie ani krótko nie będzie:P


 


W zeszłym tygodniu po jakimś tygodniu w drodze, dotarła do mnie przesyłka od rodzinki:) Po jednej kartce od każdego członka rodziny oraz mały filcowy aniołek:) Zastanawiam się nad trepanacją czaszki aniołka, bo chciałam go zawiesić na sznurku, ale Matkas nie pozwala! Mówi, że swoje, bo zostawiła dla siebie i chłopaków, powiesi za jedno skrzydełko! Ale jedno skrzydełko mu się wyciągnie i będzie płakał:( Może za dwa skrzydełka zawieszę? Co myślicie? Jak nie skrzywdzić aniołka? :)


DSC06800


To była moja radocha:) A dziś Matkas sama się przyznała, że „radość okrutna” towarzyszyła rozpakowywaniu przesyłki ode mnie. A cholera jedna szła prawie 2 tygodnie. Ale doszła na czas! Uff, nie lubię jak moje przesyłki przychodzą po świętach. Chyba lepiej sobie darować niż wysyłać ze spóźnieniem.


Całości nie będę Wam pokazywać, ale zdradzę, że Rodzicki tak się ucieszyły, że same się nieco przystroiły w ozdóbki przed rozmową na skypie:D Mam bombowych i jajowych rodziców i z nikim się nimi nie podzielę! Matkas, Osobisty, Kocham Was ogromnie!!!!!!!!!!!!!!!! :) Maciek, Ciebie też:D


A co wysłałam do Katowic? A nieco moich oryginalnych filcowych ozdóbek, które robiłam w listopadzie:)


Wszystko zaczęło się od przywieszek do prezentów, które zobaczyłam w Tuesday Morning!


DSC05953


W domu znalazłam 5 zielonych filców, każdy w innym odcieniu, więc 5 różnych choinek musiało powstać. Wyciągnęłam jedno z pudełek z guzikami i zaczęłam wybierać malutkie guziczki:) Przyszywałam po jednym, nitkami w odcieniach guziczków. Wstążeczki przyszyłam, a filce skleilam taśmą dwustronną, pnie też przylepiłam.


I oto moje choineczki:)


Z jednej strony.


DSC06535


I z drugiej, bo lubię dwustronne ozdóbki:)


DSC06540


Jak widać każda jest inna, a żadna symetryczna:D Czyli tak jak Matkas lubi:)


Matkasowi najbardziej podoba się z serduszkami:) I to jedyna z brokatowym filcem.


DSC06561


DSC06558


Kolejna ma najmniejsze guziczki jakie w życiu widziałam:D Ich średnica to tylko 4 mm!!!


DSC06557


DSC06553


Nie mogło zabraknąć kwiatuszków:)


DSC06552


DSC06550


Gwiazdeczek:)


DSC06548


DSC06546


Oraz motywów geometrycznych:) Ta choinka chyba najmniej ciekawa.


DSC06544


DSC06542


Ale to nie wszystko! Tak mnie wzięło na filc, że w czasie Walking Dead wzięłam się za bombki! Nie ma jak bombki i zombie w jednym czasie:D To też mój oryginalny pomysł:) Obie z mamą kochamy kokardeczki! I tu też zrobiłam dwustronne ozdóbki:) Oba filce sklejone razem taśmą dwustronną. Wstążeczka przyszyta, tak samo i kokardeczka – przyszyta z przodu.


Cała moja produkcja razem:)


DSC06563


I z tyłu, tak samo ładne:P


DSC06566


Najpierw powstały jednokolorowe bombeczki:)


DSC06588


DSC06591


DSC06587


Zgniłozielona jakby się ktoś nie domyślił:P


DSC06583


DSC06593


DSC06585


DSC06596


Później zabrałam się za biały filc i wstążeczki w krateczki! Matkas i ja, a także moja nieżyjąca już babcia, mamy słabość do wszelkich krateczek:) Wykorzystałam wszystkie kolory jakie mam:D


DSC06569


DSC06571


Jak widać każda wstążka jest przypalona na końcach. Lubię jak moje prace są wykończone na amen, czyli nic ich nie ruszy:P


DSC06573


DSC06575


DSC06577


DSC06579


DSC06581


Rodzince wysłałam wszystkie poza czarną:P Chciałam mieć prototyp jakby mnie wzięło na kolejne bombki. Dokupiłam sobie ostatnio granatową wstążkę i mam teraz w domku dwie bombeczki:)


DSC06807


DSC06809


DSC06811


DSC06813


I wszystkie katowickie bombeczki:) Boję się tylko czy doczekają świąt, bo Matkas ostro je dziś macała:P


Kurka, uwielbiam jak Matkas się tak okrutnie raduje:D


DSC06599


DSC06602


A Wam jak się podobają moje filcowe ozdoby? Może na zdjęciach nie widać, ale wszystko jest malutkie, po kilka cm :) Bombki mają średnicę 4 cm. Jakby co to pozwalam na odgapianie:P Taka dziś jestem radosna:D


 


Dziś dostałam cynk, że kolejne dwie przesyłki dotarły do miejsc przeznaczenia. Jeszcze tylko czekam na wieści o ostatniej i będę Wam mogła pokazać co nie dawało mi spać w thanksgiving weekend :D


 


Na polu robótkowym szaleję. 2 hafciki na zawieszki, jeden 2-miesięczny UFOk oraz kolczyki czekają na publikację. No i wczoraj zaczęłam planowany od prawie 2 lat spory projekt. A na drugi duży projekt mam już pomysł i czekam tylko jak pierwszy nieco ruszy do przodu:) W kolejce też czeka pewna priorytetowa praca dla kogoś jajowego:D  Ach! Wena mnie jednak nie opuszcza od miesięcy, a wreszcie mam trochę czasu i sił na realizację nowych pomysłów:D


 


Poty już wylane na zumbie, a jutro jadę do kina, bo tanie wtorki są w NCG Cinemas:) I nie, popcornu nie będę kupować, niech się tubylcy tuczą:P Cholibka, czekałam na ten film od miesięcy:) Ciekawe czy ktoś zgadnie o jaki chodzi?


 


Dziękuję za wszystkie komentarze:) Wiedziałam, że zakładka Wam się spodoba:P Ostatnio nie grzeszę skromnością:P No i zdziwiło mnie te kilka komentarzy odnośnie wakacji. No co Wy, dziewczyny? Wakacjami moja rodzinka żyje cały rok! Tata zaczyna planować kolejny wyjazd na drugi dzień po powrocie z Grecji:D Bo w końcu po to się żyje, dla wakacji:) No właśnie! Mam jeszcze trochę zdjęć z Grecji do pokazania:) Szykujcie się na wielkie zazdrośnictwo:P


 


aeljot – Uwielbiam Twoje komentarze :D


edytag74 – To też był mój debiut z plastikową zakładką:)


carse – Kanwa plastikowa jest fajowa:) Uwielbiam na niej haftować. Tylko jedno mnie denerwuje, że tak wolno idzie, bo każdą dziurkę robi się osobno:( Normalnie tak traumatycznie jak z tamborkiem:P


haftytiny – Sylwestra nie lubię, zawsze nastraja mnie depresyjnie:( Skubaniec jeden! :P


Aisha – Jak wakacje to tylko w Grecji! Nigdzie nie jest tak dobrze jak tam:)

3 komentarze:

  1. zbojka
    2012/12/18 07:33:25
    śliczne filcowe cudeńka Anka :) a film ... myślę że hobbit, tylko nie wiem jak to się ma w czasie - w każdym razie i ja na Hobbita czekam :P a u mnie ostatnio ałe stadko łyżew filcowych powędrowało do przedszkola Okruszki jeśli masz ochotę zajrzyj pooglądać wypociny na nowego bloga nibylandiaart.blogspot.com starego coś mi nieoczekiwanie zjadło :( pozdrawiam Cię serdecznie z pluchowatego Śląska


    damar5
    2012/12/18 08:02:13
    Ale kreatywna z Ciebie Dziewczyna! Swietne ozdoby filcowe :)
    Jak dla mnie najsliczniejsze bombki z krateczkowymi wstazeczkami :)
    Fajny pomysl ,no i ufffff,ze doszlo :)
    Poz.Dana


    Gość: cecyliarodzinaidom.blogspot.com, *.slupsk.hypnet.pl
    2012/12/18 08:08:23
    Ozdoby filcowe śliczne.Chyba coś zmałpuję od Ciebie.I po o kupować gotowe ozdoby choinkowe jak można zrobić samemu takie cudeńka?Pozdrawiam.


    Gość: Katarzyna G, *.b-ras1.mgr.mullingar.eircom.net
    2012/12/18 08:16:49
    Cieszę się razem z Tobą że Twoja przesyłeczka doszła do celu w terminie. Wszustko cudne, więc nie dziwota, że wywołało radość obdarowanych. Ja bym skakała po sufit jakbym dostała takie cudeńka :) A co do anioła - stałam się posiadaczką takiegoż samego i mój ma dziurę w głowie :)


    Gość: Agnieszka, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2012/12/18 08:29:06
    Fajowe te Twoje ozdoby filcowe ! Najbardziej podobają mi sie choineczki. Piękne są. Masz talent :)
    Pozdrawiam


    OdpowiedzUsuń
  2. Gość: fejferek, *.dynamic.chello.pl
    2012/12/18 08:30:05
    zawieszki superowe! ja mam kupiony filc z nadrukiem do robienia zawieszek bombek właśnie, ale nie wiem czy przed świętami uda mi się choć trochę zrobić. przynajmniej zrobiłam już miesiąc temu serduszkowe pseudopiernikowe zawieszki i coś ręcznie robionego będzie wisiało w domu :) a guziczki mini są słodziutkie :)
    film to pewnie hobbit, chociaż nie, za wcześnie na to... ja się nie mogę doczekać ostatniego filmu z trylogii o riddicku, ma w przyszłym roku wyjść :)
    pozdrawiam
    aga
    ps. zakładka cudna, a wymianki fajowe i z obfitymi łupami ;)
    pps. zainspirowałaś mnie swoimi kolczykami do zrobienia upominku na TUSAL. ale plagiatu nie będzie, bo to inny kawałek biżuterii ;) zdjęcia dam niedługo u siebie, to sama zobaczysz co mi się wymyśliło :)


    cornelka2
    2012/12/18 08:35:45
    Wczoraj miałm dzień pracowity po wypadzie do dużego sklepu jak mówię dałam się do mycia okien nie tylko w domu ale i na klatce . i tak zerknęłm do skrzynki patrzę tam dwie koperty .Jedna z Katowic a jedna z bardzo daleka. Oj jak się ucieszyłam jak odpakowałam tą z daleka Aniu jesteś niesamowia dziękuję bardzo ZAWIESZKA PRZECUDNA!!!!!i perfekcyjnie zrobiona . Dzięki za guziczki i kartki . Wiesz zrobiłś mi radochę jeszcze raz DZIEKI!! Za drugą kartkę z Katowic i Aniołka też bardzo dziękuję!!pozdrawim serdecznie


    emilya5
    2012/12/18 08:42:20
    Coś mi się wydaje, że to Hobbit :)
    Fajne te filcaki :) Ja ostatnio też dłubię filcaki na prezenty, po świętach będę wrzucać do "pudełka".
    pozdrawiam


    cornelka2
    2012/12/18 08:44:03
    Choinki i bombki piękne ,fajny pomysł BARDZO MI SIĘ PODOBJĄ i chyba zrobię w prezencie od siostrzeńca dziewczynie bo ma na nazwisko Guzik i to jej będzie się podobać chyba , że nie mogę odgapić pozdrawiam


    Gość: chmurkax.blogspot.com, *.dynamic.chello.pl
    2012/12/18 09:44:37
    Teraz się będę tak podpisywać! Ale to wciąż ja, mrówka. :)
    Z tymi kubkami to mnie zaskoczyłaś, bo nie myślałam, że ktokolwiek może mieć więcej niż ja, a uważałam, że mam sporo, no ale z kilkoma kartonami to dyskutować nie będę ;p Mam tylko nadzieję, że pokażesz je kiedyś na blogu, bo bardzo jestem ciekawa, jakie wzory i kształty lubisz ;)
    W Lublinie też woda twarda, do tego stopnia, że czujesz zmieniony smak herbaty czy "kapuczino" (tego z proszku, ze sklepu dla ubogich ;p). Nawet filtr do wody nie pomaga. Co 2 tygodnie bierzemy kilof i odkamieniamy czajnik. ;x

    A teraz co do bombek - są świetne! Proste, ale efektowne, naprawdę bardzo mi się podobają. :) Chętnie zrobiłabym coś takiego dla mamy, ale to już w następnym roku się zainspiruję, bo teraz projekt dla niej już mam :) A choinki już mniej, przyznaję, za to guziki na nich - fajna sprawa! :)


    OdpowiedzUsuń
  3. iss-ola
    2012/12/18 11:10:03
    ozdoby są fantastyczne!!!

    wszystko odgapię, kieeedyyyś :)
    muszę namierzyć jakieś maleńkie guziczki, kurcze jaka bieda u mniei w pasmanterii :(


    alkakz
    2012/12/18 12:15:07
    bardzo mnie zauroczyły te ozdoby, proste, a jakie efektowne - śliczne


    edyta350
    2012/12/18 12:23:49
    Choinki wyszły super!


    aeljot
    2012/12/18 13:24:32
    No i co mam napisać ? Że ładne i pomysłowe? Nudno tak Cię tylko chwalić i chwalić :P No ale wyjścia nie ma :D
    Ja też lubię wstążeczkę w kratkę :)


    paga-tek
    2012/12/18 13:45:05
    Ja powiesilabym aniolka za "kregoslup" :P Widze ze ma taz na srodku odpowiednie miejsce. Bedzie przynajmniej wisial rowniutko :)
    Przepiekne te prace zrobilas. Bombki sa bombowe :) Moze kiedys odgapie....


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2012/12/18 13:56:44
    Chwalipieta - nic dodac, ale nasza i juz , kochamy ja - mama


    magda.madziula
    2012/12/18 14:45:08
    choinki są czaderskie - i super pomysł z tymi guzikobombkami (ot takie radosne słowotwórstwo)


    haftytiny
    2012/12/18 16:04:47
    jak widać, nie trzeba kupować ozdób tylko podpatrzeć i samemu zrobić:) i w dodatku Twoje ładniejsze! ale , ze tyle tych bombek Ci się chciało robić to podziwiam, ja bym zapał straciła przy trzeciej:)) a Sylwestra też nie lubię:)) posiedzimy razem przed tv?


    Gość: Dominika, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2012/12/18 17:29:51
    Ostatnio pisałaś coś o jakims filmie co to się zobiszcze w kobietce zakochało czyżby to to było? ;)
    A ozdoby jak zwykle piękne tylko czemu tego janioła nieszczęsnego na tak małym zbliżeniu pokazałaś? :O pięeekny jest


    fagusia
    2012/12/18 19:53:47
    Długi wpis , al,e dotrwałam do końca ..choc wszystkiego juz nie czytałam .... ;)
    minimalizm to twoja specjalność , więc nie dziwię sie, że ozdoby na choinkę takie malutkie :) wyglądają fajnie , ja przy takich maleństwach bym chyba kilka razy z siebie wyszła :)


    labores_pariunt_honores
    2012/12/18 20:05:19
    Hobbit?
    napisz jak Ci się podobał film, jaki by nie był (bo od momentu uzyskania mgr nie byłam w kinie :/ ach te bilety! cena mnie odstręcza! a w tygodniu nie mam sił :P)

    ps. no nareszcie duży projekt, czekam z niecierpliwością!!!


    Gość: Aisha, *.superkabel.de
    2012/12/18 21:35:31
    Ile bombek! Zazdroszczę Twojej rodzince, że je mają. :-D Są super.
    Ja jakoś nie mogłam się zorganizować w tym roku.
    Chciałabym spędzić urlop w Grecji ale mój chłopak nie ma na to ochoty. Jeszcze ten kryzys to nasilił... Jak go przekonać?


    Gość: edytag74, *.ip.netia.com.pl
    2012/12/18 23:15:53
    Przyszalałaś z tym filcem :) Wszystkie zawieszki są fajne, ale bombki to wymiatają! Odgapię od Ciebie i w przyszłym roku sobie zrobię takie same :P W tym się już nie wyrobię :(
    Aniołek z dziurą w głowie będzie dobrze wygladał. Nic mu nie będzie :)
    Czekam na ten duży projekt!
    Pozdrawiam!


    Gość: uchomisia, *.icpnet.pl
    2012/12/19 20:12:03
    Fajne filcaki :) Choinka w serduszka najbardziej mi się podoba ;) Ahhh a te prezenty kawowe to w ogóle rewelacja :D


    arabeska291
    2012/12/19 23:13:15
    kradnę pomysł na choinki,przecież to takie proste a jakie efektowne. jeśli uda mi się dostać filc u mnie to może choineczki zawisną u nie w tym roku

    OdpowiedzUsuń