sobota, 29 grudnia 2012

Tytka :D

Szkoły nie zaczynam, więc skąd ta tytka? Tak sama Dana (damar5) nazwała przesyłkę, która wczoraj do mnie dotarła:) Ale było radochy przy otwieraniu! Przesyłka dokładnie taka o jaką prosiłam:) Bez tuczących słodyczy i bez rzeczy wypełniających walizki do Polski. „Wyżerka” będzie w Stanach, a obiecana robótka w Polsce:) Dana, dzięki :D Ty już wiesz jak mi sprawić radość:) :*


DSC07013


Małe łośki i drobniutka karteczka z życzeniami, wszystko już wisi z innymi ozdóbkami na ścianie:)


DSC07015


Ten łosiek zawładnął moim sercem:) Pacynka na palec:D


DSC07017


Świeczki o zapachu pierniczków:D


DSC07018


„Wyżerka” herbaciana, którą nie podzielę się z nikim! :P


DSC07023


A wszystko było w pudełku przewiązanym wstążką w bombowe aniołki:D


DSC07020


Dana, danke :D


 


Dziś byłam na ostatnim seansie filmowym w tym roku i coś czuję, że i w czasie najbliższych miesięcy. Wybrałam się na najnowszy film Quentina Tarantino – Django Unchained!


django-unchained-poster3


Powiem tak – jestem zachwycona! I nawet nie zasnęłam na prawie 3h seansie:P A w czasie Hobbita nieco dałam oczom odpocząć:P


Fabuły nie będę opowiadać, bo sama jej nie czytałam przed wyjściem do kina, wystarczył mi zwiastun w tv. Typowy film Tarantino – litry krwi się leją, trupy padają gęsto, na koniec filmu większość bohaterów nie żyje, nieco przegadany, sam Tarantino gra. No co ja Wam będę więcej pisać? Kto lubi Tarantino ten się nie zawiedzie:) Gra Jamiego Foxxa jakoś mnie nie zachwyciła, bo Christoph Waltz kradnie cały film! Genialny aktor! Nie dziwię się, że dostał nominację do Złotego Globa. Sam film i Quentin też nominowani. Będę trzymać kciuki 13 stycznia!


 


Osobnego wpisu nie będę robić, ale zainteresowanych uświadomię, że pojawiły się nowe zestawy w ofercie Dimensions. Do zobaczenia tu. Mnie się podoba tylko jeden, reszta to jakiś badziew:P


Ice Cardinal i już nic nie muszę tłumaczyć:D


ice cardinal


 


To na koniec jeszcze kilka zdjęć z ostatniego spaceru po kampusie. Kocham tutejsze „choinki” :D


DSC06997


DSC06998


DSC07002


DSC07003


DSC07005


A tak ładnie ozdobili pomnik najdłuższego rektora mojej uczelni – rządził przez 28 lat.


DSC07006


DSC07008


 


I jeszcze uśmiech na dzień dobry od mojej porannej kawy:) A z tyłu czai się kubek z mlekiem:P


DSC06996


 


Wiernym fankom dziękuję za komentarze pod ostatnim postem:P


 


aeljot – Na wycieczce kupiłam tylko kilka drobiazgów, guziki, elementy do bizuterii i kilka materiałów. Najbardziej cieszyłam się, że dorwałam nowe zestawy świąteczne od Dimensions, o których już pisałam na blogu tu. Kupiłam wszystkie 6 ornamentów ala przywieszki do prezentów:)


 

1 komentarz:

  1. Gość: Dominika, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2012/12/29 09:43:24
    Uśmiałam się z dwóch kwestii ;) Najdłuższego rektora i tego, że chyba jednak masz śnieg :D:D
    Pozdrawiam :P


    Gość: edytag74, 83.238.78.*
    2012/12/29 11:17:53
    Fajna przesyłka! A jaki śliczny materiał w tle!
    W nowościach Dimensions faktycznie nic nie rzuca na kolana. Kardynałek faktycznie najfajniejszy. Już go gdzieś ostatnio widziałam.
    Też jestem fanką Q.Tarantino! Lubię ten specyficzny klimacik filmu. Kiedyś wybrałam się z kumpelą do kina i skończyło się na tym, że ona z dziećmi poszła na jakąś komedię romantyczną (według mnie szkoda czasu i mojej uwagi) a ja z moim i jej mężem na Tarantino. Obydwie byłyśmy zadowolone :)
    Pozdrawiam!


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2012/12/29 11:24:50
    Anku- rektor jest super...Brawo...Choinki tez...Trzymaj sie - mama


    aeljot
    2012/12/29 12:12:06
    Czyli jednak zakupy były. I to udane :)


    zakreconamysia
    2012/12/29 13:23:53
    Heja Aniu! Ten nowy wzorek z Kardynałkiem jest cudny ;o)


    arabeska291
    2012/12/29 13:30:42
    fajny kardynałek do wyszycia i zestaw herbatek ja też chcę


    paga-tek
    2012/12/29 14:35:36
    Super prezenty :) Przepiekny krajobraz widze na zdjeciach!! Snieg!!!


    damar5
    2012/12/29 14:46:14
    Gerne :),aromatycznych wieczorow zycze :)

    Ile sniegu nie zazdroszcze ,ale ten moj deszcz juz powoli zaczyna mnie wkurzac taki czlowiek ospaly :( a na sniegu bysmy sie troche wyszaleli ,pewnie bedzie jak juz dzieci do szkoly pojda.
    Rektor fantastyczny i te szyszki takie ogromne ,fajne zdjecia :)
    Poz.Dana


    cornelka2
    2012/12/29 15:34:06
    Szyszki bardzo fajne takie ogromiaste , kardynałek jest fajny. Rektora fajnie ozdobili,a herbatki to miałam przyjemność degustować pozdrawiam


    labores_pariunt_honores
    2012/12/29 15:36:43
    uwielbiam jak pokazujesz fotki krajoznawcze :D Ile szyszek!!!


    hanulek_xxx
    2012/12/29 22:40:56
    Na moim blogu pytałaś o patchworkowego bałwanka-wzór pochodzi z jakiegoś dodatku świątecznego-chyba TWOCS z zeszłego roku.

    Pozdrawiam:)


    barbaratoja
    2012/12/29 22:52:19
    Z paczuszki najbardziej podoba mi się wstążka, ale to paczka nie do mnie i nie mi ma się podobać. Ale wstążka i reniferki urocze.
    O, już reniferki mi sie podobają;-)))
    Choinki są cudne, chciałabym mieć taka za oknem;-)
    Dziękuję za zwięzły, ale wiele mówiący komentarz.

    OdpowiedzUsuń