czwartek, 20 grudnia 2012

Kombinatorka :]

Moja kochana dziewczynka nie ma ostatnio czasu na bransoletki, ale coś od wakacji zmachlowała:) Zaczyna kombinować z mieszaniem kolorków i powstają pierwsze nieśmiałe wzorki. Matkas, Ty kombinatorko jedna!


Wszystkie zdjęcia autorstwa Matkasa i tak, tak artystycznie miały wyjść:P


Jedna z bransoletek poleciała do Basi (maurycjusz). Matkas zrobiła ją w ulubionych kolorach Basi – fioletach!


002 (1)


Clipboard01


Clipboard02


Kolejne bransoletki są dla nas – Matkasa i mnie :)


001


Obie kochamy matowe koraliki:)


003


Z tą jedną Matkas ostro poszalała:D


Clipboard03


Matkas, a może tak całą bransoletkę, jak ten środeczek? Specjalnie dla Córeczki Aneczki? :)


Clipboard04


Dostałam jeszcze zdjęcie przesyłki z Niemcowic, od takiej jednej Dany (damar5) :P Rodzinka bardzo dziękuje! A ja zdradzę, że kartką najbardziej zachwycony jest Maciek:D Łosiek niestety stracił oczy w transporcie:(


005


Dana, dziękujemy! :)


 


Dziękuję za wszystkie komentarze! Jak Matkas już zwróciła uwagę, jestem chwalipięta, a Wy jeszcze pogłębiacie mój stan:P Odgapiajcie, ile macie ochotę:P Bombki  robi się ekspresowo, tylko zawiązywanie ładnych kokardek sprawiło mi nieco trudności – dlatego każda inna:P Z choinkami nieco się cackałam, ale dziś po zumbie wpadł mi pomysł na kolejne:) No właśnie! Dziś pojawił się pierwszy chłopak na zumbie! Chińczyk:D


Co do aniołka, jeszcze się zastanawiam.


 


Konkurs filmowy nadal nieroztrzygnięty, nikt nie zgadł:P We wtorek byłam na jednym filmie, w piątek idę na kolejny i wtedy napiszę o obu:)


Dziś odwaliłam pranie stulecia! Ufff, na 3 razy przynosiłam rzeczy z pralni:P Jutro nieco posprzątam i może coś ugotuję lub upiekę, a zaraz mykam popierniczyć:D A nie! Jutro ostatni bank żywności w tym roku:( Od znajomej z kampusowego banku żywności dowiedziałam się o banku w kościele luteranskim. Byłam raz i powiem jedno – full wypas!!!!!!!! Normalnie takich pyszności to w sklepach nie kupuję, bo za drogie:( (Tzn. produkty ogólnie kupuję, ale z niższej półki.) Sery żółte i twarogi, jogurty, chleby, cebula, szparagi (te sobie darowałam:P), sałatki, worki jabłek, etc. W ilościach prawie hurtowych:D Wszystko przywiozłam na Czerwonce:) Mamy już wprawę, choć kilka osób proponowało mi podwiezienie samochodem. Odmówiłam, bo jakbym mogła zostawić Czerwonkę samego? No jak? Nie wybaczyłby mi:(  Nie rozumiem tylko czemu  Rodzicki się ze mnie śmiali, że przywiozłam arbuza w plecaku? A kurka, jak go miałam przywieźć? W koszyku rowerowym czy w ręce? :P Już mi ślinka cieknie jak sobie pomyślę, co jutro może być w ofercie:D Muszę wszystkie tasie z domu zabrać, bo ostatnio mi prawie zabrakło:P


 


chmurka – mrówka – Skorupy (czyli kubki i inna ceramika) czekają w garażu, jak i trochę innych rzeczy, na moje własne M, więc nieco to jeszcze potrwa:( Z tą wodą u mnie to samo, herbata ma taki metaliczny kożuszek:P Dlatego wszyscy na mojej „wiosce” chodzą z butelkami do pralni, bo mamy darmowy filtr. Niektórzy nawet gotują na wodzie z filtra, ale ja aż tak nie przesadzam – tylko herbata i kawa na tej wodzie. W końcu jestem ze Śląska i twarda woda mi niegroźna, ani powietrze, które widać:P


labores – Ceny biletów do kina i tu zabójcze, dlatego tak kombinuję, żeby iść na najtańsze seanse, takie po 5$ :)

1 komentarz:

  1. ella1101
    2012/12/20 04:20:43
    Sliczne te branzoletki ja swoje nosze caly czas.


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2012/12/20 07:48:46
    Z pewna niesmialoscia powiem , ze lubie robic branzoletki ....mama


    damar5
    2012/12/20 10:42:55
    Fajnie wykombinowe ,podoba mi sie ten pomysl przy bransoletce dla Basi :)
    Brawo Pani Iwono :)
    Szkoda ,ze losiek przyszedl kaleki ale i tak jest fajny hihihi

    Anka Ty jestes faktycznie chapis hihihi ale masz racje jak daja to tylko brac! Wpraszam sie na tego plecakowego arbuza,mniammmmmmm
    Udanych kolejnych "polowow" :)
    Poz.Dana


    myszszeczkunia
    2012/12/20 11:32:14
    Kochana nie dziw się, że Mama eksperymentuje z kolorkami bo mając tak wszechstronnie utalentowaną córkę musi kobietka:)
    No ciekawie byś wyglądała jadąc rowerem i trzymając arbuza w łapkach:) Interesujący byłby to widok.


    Gość: chwilotrwaj, *.ip4.artcom.pl
    2012/12/20 12:43:25
    Z tego co pamiętam to jesteś z Wełnowca. Powiedz mi jaka to dzielnica pod względem renomy, bezpieczeństwa, dojazdu do centrum? Znaleźliśmy fajne mieszkanie do kupienia na Wełnowcu-Józefowcu i zastanawiamy nad nim.


    Gość: edytag74, 83.238.78.*
    2012/12/20 17:30:00
    Fajne bransoletki! Gratulacje dla zdolnej mamy!
    A jakie superowe te kocio-helloweenowe kolczyki!
    Udanych "łowów"!!!


    drugi.maurycjusz
    2012/12/20 19:23:46
    z przyjemnością donoszę, że fioletową już na sobie miałam kilka razy i robi furorę!!!:)))a kociska- miodzio!!! raz jeszcze bardzo, bardzo dziękuję, Pani Iwonko!!!!:))))


    zakreconamysia
    2012/12/20 19:50:24
    Cześć Ania!
    U Ciebie to jak zwykle kolorowo - to na Twoim blogu właśnie uwielbiam ;o)
    No a mama widzę że kreatorka stylu i koloru - świetne bransoletki ;o)


    Gość: chwilotrwaj, *.1000lecie.pl
    2012/12/20 20:05:07
    O weryfikacji nie wiedziałam, już jej nie ma.

    Narazie tak tylko oglądamy ogłoszenia mieszkaniowe. Bo jest cena mieszkań zaczyna spadać i jeszcze czekamy, a to trafiło się fajne. Może się nie sprzeda a cena spadnie :) A ulica to właśnie Józefowska.


    paga-tek
    2012/12/20 22:00:49
    Piekne bransoletki :)


    arabeska291
    2012/12/20 22:26:56
    ta druga to nawet w klimatach świątecznych, fajna sprawa jakby mieć tak więcej czasu i cierpliwości :P To po nauki plecenia do twojej mamy :) narobiłaś mi ochoty na arbuza. w sezonie połykam kulkami ,a teraz ;/


    cornelka2
    2012/12/21 12:06:09
    Bransoletki super coraz ładniejsze tylko robić . A jak dają to się bierze i nie patrzy na nic pozdrawim

    OdpowiedzUsuń