wtorek, 11 grudnia 2012

To już jest koniec!

Wreszcie! Właśnie wróciłam z egzaminu:) Radocha wielka:D Jak poszło zobaczymy, ale najważniejsze, że już nic nie mam do zaliczania, pisania, zdawania, etc w tym semestrze:) Finito i już:) Ufffff! :)


Tak samo cieszę się z podjętej decyzji z kasowaniem komentarzy:D Już wczoraj i dziś kilka wykasowałam, bez czytania, sprawdziłam tylko czy jest podpis – nie ma to do kosza:P Ale ulga, polecam wszystkim!


Dziękuję bardzo za miłe komentarze:) Fajnie, że tyle przyjaźnie nastawionych osób poznałam dzięki Pieguchowie:) I nie, ja się nigdy za bardzo nie przejmuje:P Zapominam lub śmieję się głośno i już. W życiu są ważniejsze sprawy:)


Kurka, energia mnie rozpiera jak nie wiem:P Takie pozytywne skutki egzaminu:D


 


Ostatnio dostałam, a nie pochwaliłam się jeszcze – wyróżnienie od iss-oli. Dziękuję bardzo! :)


Tradycyjnie, czyli bezczelnie „zachabiam” je dla siebie i nie podzielę się:P Także nie liczcie, że je komuś przekażę:P


A oto i pytania, jakie mi zadano.


1. Kiedy obchodzisz urodziny?


24 maja


2. Ulubione słodycze?


Już odpowiadałam na to pytanie przy okazji poprzedniego wyróżnienia, to zmienię odpowiedź, żeby nie przynudzać:P Chałwa miodowa, baklavia też miodowe i tyropita :) Wszystko oczywiście greckie:D


3. Ulubiona książka?


„Całe zdanie nieboszczyka” Joanny Chemilewskiej i „Dolina Muminków w listopadzie” Tove Jansson, obie czytane wielokrotnie:)


4. Ulubiona muzyka (grupa, wokalista)?


Hmmm, różnie z tym bywa. Ze względu, że jestem w Stanach to ostatnio wolę słuchać polskiej muzyki, a moi ulubieńcy to Ania Dąbrowska, Edyta Bartosiewicz, Piasek, PIN, DeSu, Andrzej Zaucha, VOX. Kiedyś słuchając na okrągło George'a Michaela i ścieżki dźwiękowej z "Totalnej Magii" napisałam w tydzień pracę magisterską:) A BeeGeesów potrafiłam słuchać miesiącami w pociągu do Gliwic:D Ostatnio dzięki serialowi "Being Human" zakochałam się w piosenkach Kanadyjczyka, Royal Wood'a :) A dzięki serialowi "Córki McLeoda" jestem od lat wierną fanką Australijki, Rebecci Lavelle. 


5. Ulubiony polski serial?


Cholibka, tylko w lecie mam możliwość oglądania polskiej tv:( W lecie wciągałam się w „Przepis na życie”, ale kiedyś byłam wielką fanką „Magdy M.” :)


6. Ulubione zajęcie poza robótkami?


Jazda na Czerwonce i zumba! Bo zawsze mi poprawiają humor:)


7. Wymarzone miejsce na ziemi?


Australia! Pojechać raz i zobaczyć:)


8. Kim chciałaś być w dzieciństwie?


Fryzjerką:P Matkas do dziś pamięta jak ją czesałam, wszystkie włosy na głowie czuła:P Mam nawet kilka zdjęć moich dzieł na głowie modelki:P


9. Czym teraz zajmujesz się zawodowo?


Zdobywam zawód:P Potrójny magister i podwójny inżynier walczy o tytuł doktora na obcej ziemi, a w przerwach męczy biednych amerykańskich studentów w labie polimerowym:P


10. Lubisz jakiś sport?


Ogladać to lubię Kowalczyk i F1. A sama to lubię jezdzić na rowerze i pływać w morzu:) Tudzież uwielbiam łazić na własnych nogach:P I nawet codzienne wnoszenie Czerwonki po schodach lubię:)


11. Czego w życiu chciałabyś spróbować?


Whisky i martini, bo nigdy nie piłam:P A tak na serio, to jakoś nic mi do głowy nie przychodzi. Zadowolona jestem ogólnie i już:)


 


Tyle na dziś, więcej pisać nie będę, bo chcę coś poxxx. Paczki świąteczne powoli dochodzą do adresatów i po wielu tygodniach haftowania dla innych, mogę wreszcie haftować na co mam ochotę:) Tak, nie wstydzę się tego, uwielbiam haftować dla siebie!!!!!!!! :D


 


Dominika – Eeee, 20 zeta za bursztynowy naparstek to taniocha:) Myślałam, że jakąś stówę chcą. Nawet w Cepeliach naparstki są po kilkanaście zł, a zagranicą to już zdzierają więcej:(


pagatek – Hmmm, a kto miał stoisko na festiwalu robótkowym?:P


kasiaparkview – Na egzamin założyłam kolczyki z aniołkami, bo i w zeszły wtorek przyniosły mi szczęście:)


labores – Gracie ma jakieś 50 lat:P, ale na upartego można ją nazwać dziewczyną. W końcu do Matkasa do dziś mówię „dziewczynko”:D Co do zumby, nie wiem co popisałaś, bo nie znam:( Ale ja najbardziej lubię tańczyć do waka waka:) Już to powiedziałam naszej instruktorce i zagroziłam, że przestanę ją lubić jak zlikwiduje waka waka:P Do refrenu tańczymy jak Shakira:)


 


[youtube https://www.youtube.com/watch?v=Ntn1-SocNiY&w=560&h=315]


Wszystkim co nie są wredni przesyłam pozytywną energię!!!!!!! :D

1 komentarz:

  1. damar5
    2012/12/12 06:49:49
    Gratuluje :) , mozesz odsapnac jeszcze tylko Twoi studenci Cie pomecza ;-) i mozesz w pelni wypoczywac :)
    Poz.Dana


    hania1953
    2012/12/12 07:40:40
    Witaj Aniu :-) Już dawno nie zaglądałam do Ciebie, a właściwie już dawno nie posiedziałam sobie na kompie...takie czasy, wnuki są ważniejsze ;-)
    Ale dzisiaj chciałam Tobie przesłać GRATULACJE !!!
    Mam nadzieję, że zimą częściej uda mi się zaglądać do Ciebie, i oglądać superaśne hafciki...;-)
    pozdrawiam serdecznie
    Hania


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2012/12/12 09:33:47
    No to koniec sesji i radujmy sie , a Ty Maly naukowcu - odpocznij !!!!mama


    iss-ola
    2012/12/12 10:39:28
    Gratuluję serdecznie!
    dzięki za odpowiedzi, fajnie poznać Cię jeszcze bardziej :D
    ps. też uwielbiam rower, a chciałabym kiedyś pójść na łyżwy :)


    aeljot
    2012/12/12 11:19:05
    Wypoczywaj i nabieraj sił na nowy semestr nauki :)


    Gość: edytag74, 83.238.78.*
    2012/12/12 12:08:43
    Gratulacja za napisany egzamin! Na pewno będzie max punktów! Widać, że kamień spadł Ci z serca! Taki optymistyczny post! I tak trzymaj! Pozdrawiam!


    misia-be
    2012/12/12 14:22:09
    haha no fajny ten koniec :D nie dziwie się że cię energia rozpiera :D to pewnie teraz pokażesz jakiś super hafcik i znów będe przed kompem zgrzytać zębami z zazdrości :P

    pozdrawiam z wielkiej zaspy śniegu :)


    arabeska291
    2012/12/12 14:47:35
    gratulacje! masz już z głowy szcześciaro. ja niestety na moim nowiutkim rowerku zaliczyłam glebe bo któz to widział jeździć w śniegu.coż pozostanie w garażu.


    Gość: kasiaparkview, *.play-internet.pl
    2012/12/12 15:15:22
    Super, że masz już to za sobą.
    Mam nadzieję, że kolczyki przyniosły szczęście ;).
    To mnie zdziwiłaś, że nigdy nie piłaś whisky i martini... Ja whisky nie lubię, ale martini (najlepiej w drinkach) uwielbiam.


    Gość: Dominika, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2012/12/12 17:42:58
    Gdy widzisz piękne naparstki po 3-5 zł i bursztynowego tandetniaka za kilka razy więcej to jest to cena kosmiczna :D:D
    Gratuluję końca sesji ;)


    Gość: Carse, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2012/12/12 19:20:44
    Gratuluję! ;D Cudownie jest poczuć tę całą pozytywną energię, która aż promieniuje z tego wpisu ;) Z resztą promieniuje i z innych, dlatego tak bardzo lubię do Ciebie zaglądać :) Tylko nie zostawiam zbyt wielu komentarzy, bo taki nieśmiały ze mnie podglądacz jest... Tak, piszę o tym, bo ostatnio stwierdziłaś, że wszystko wraca do normalności i komentarzy jest mniej ;) No ale z takiej okazji musiałam się odezwać.
    Pozdrawiam ciepło, bo tu u nas, na polskiej północy jakoś zimno się zrobiło...
    Kaja :)


    drugi.maurycjusz
    2012/12/12 20:36:57
    Gratulujemy!!!!!! SUPER!!!!!:)))) teraz będdzie dopiero co oglądać z xxx:))))- pozdrawiamy gorąco!!! BAsia i Ogony!!!


    labores_pariunt_honores
    2012/12/12 22:13:47
    wpisz te utwory w Youtube, polecam!!!! pozdrawiam Cię !!!!!!! :)))))


    emilya5
    2012/12/12 23:35:28
    Ja sobie tak podczytuję regularnie, ale za dużo komentarzy nie zostawiam, ale dziś chciałam napisać - JA TEŻ KOCHAM DOLINĘ MUMINKÓW W LISTOPADZIE! Najbardziej za to, że ma posępny klimat i nie ma w niej Muminków ;) Uff, wyrzuciłam to z siebie ;D
    Gratulacje i czekam na efekty pracy twórczej nad xxx :)


    cornelka2
    2012/12/13 08:21:42
    GRATULACJE!!!!!! GRATULACJE!!!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń