poniedziałek, 10 grudnia 2012

Czasem mam dość :(

Cieszyłam się, że mogę znowu wrócić do blogowania, a tu znowu klops:( Dlaczego niektórzy muszą wylewać swoje żale i frustracje na innych, dlaczego muszą przyłazić i się wyżywać? Kilka ostatnich komentarzy pokazało, że niestety Pieguchowo ich przyciąga. Dlatego wszem i wobec ogłaszam, że od dziś każdy anonimowy albo wredy komentarz będę kasować bez czytania do końca. Już kiedyś przez jedną wredną osobę wprowadziłam moderowanie komentarzy, teraz niestety będę musiała jeszcze bardziej je kontrolować. Kasować możliwości komentowania bez logowania nie będę, bo Matkas i kilka innych osób by ucierpniało, a nie chcę karać wszystkich. Także bez zbędnego paplania językiem, żegnam ozięble wszelkie wredoty! I nie będę sobie wami zawracać głowy!


A teraz mykam na zumbę, bo te zajęcia zawsze mi poprawiają humor:D A w złym humorze nie zamierzam długo pozostawać:D

1 komentarz:

  1. iss-ola
    2012/12/10 23:46:39
    kurcze, no przykro mi!

    jak miałabym komuś po złości pisać na jego terytorium to bym wolała chyba sobie w łeb przyłożyć, nie pojęte dla mnie :(

    kasuj, wywalaj i finito
    nic nikomu do tego co robisz ze swoim blogiem :)


    damar5
    2012/12/11 08:23:09
    Nie wiem kto ,jak i po co zalazl Ci za skore ale tez nie rozumiem zgryzliwosci wywalanych na blogach , choc calkiem slodzic tez nie mozna hihi
    Glowa do gory ,olewaj ,nie przejmuj sie masz teraz wazniejsze sprawy na glowie za ktore sciskam kciuki :)
    I powtarzam za Twoja Mama : trzymac mi sie tam :) :)
    Poz.Dana


    alkakz
    2012/12/11 08:26:00
    masz rację z tym kasowaniem, nie sztuka wylać anonimowy jad na kogoś.


    Gość: fejferek, *.dynamic.chello.pl
    2012/12/11 09:15:46
    że też tacy ludzie wredni i zawistni są na świecie :(
    przytulaski :*


    strziga
    2012/12/11 09:42:49
    To niestety przykre... Znam to... :(
    Twój blog przeglądam zawsze bardzo chętnie i nie wiem do czego możnaby się przyczepić... :/
    Pisz dalej, rób swoje bo robisz to zajebiście :) :) :)
    Pozdro z okolic Opola :)


    blankac
    2012/12/11 09:45:15
    tak to jest, ja z kolei bez przerwy musiałam kasowac komentarze od jakiegos maniaka seksualnego....zablokowałam gada na na amen.......


    bk110
    2012/12/11 14:38:58
    Piegucha, olać ich!
    widocznie to bardzo nieszczęśliwi ludzie, że swoje żale muszą wylewać w ten sposób.


    cornelka2
    2012/12/11 18:10:58
    Masz rację olweaj to wredy precz !!! pozdrawiam serdecznie


    aeljot
    2012/12/11 18:11:34
    Ludzie to tylko ludzie. Różni są i tyle. Kasuj komentarze i z głowy. Nie przejmuj się za bardzo.


    Gość: Dominika, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2012/12/11 18:59:59
    No cóż, uważam, że robisz całkowicie słusznie. Sama po sobie wiem jak taki "przypierdalacki" człowiek potrafi popsuć nastrój i jak potrafi permanentnie zniechęcić do blogowania.
    Były miesiące, że wrzucałam kilkadziesiąt pomysłów miesiecznie a potem pojawiły się wredne wredoty i mi się odechciało.
    Piegucho - Aniu - nie poddawaj się. Masz swój styl a to zawsze przyciąga miernotę, która kopiąc po kostkach myśli, że się dowartościowuje.


    mmaadzik
    2012/12/11 19:30:19
    Hej. Od jakiegoś czasu podglądam twojego bloga. Nie przejmuj się zgryźliwymi uwagami czy złymi komentarzami. twoje prace są naprawdę przepiękne, że niektórych sama Ci zazdroszczę i naprawdę podziwiam twoje umiejętności. Wszystko co spotyka Cię złe to tylko i wyłącznie zazdrość osób które nie mają takiego talentu. Dlatego całym sercem wierze że wszystko będzie dobrze. nie rezygnuj z bloga, i bądź dzielna :) Pozdrawiam Madzik.


    paga-tek
    2012/12/11 20:13:51
    Idz sie zrelaksuj :) a potem rob porzadki na blogu. Nie rozumiem zachowania niektorych osob. Gorzej niz dzieci....


    labores_pariunt_honores
    2012/12/11 20:35:15
    ja ostatnio też kocham zumbę, a znasz : Pegate - Grupo Treo
    El Amor El Amor
    Enamorate - Grupo Treo
    Mi chica sexy
    Zumba he Zumba ha
    Que Te Pica
    boskie!!!


    Gość: Uchomisia, *.icpnet.pl
    2012/12/12 20:15:57
    Phi tam, lepiej zajmować się takimi gośćmi jak ja, których zainspirowało się do krzyżykowania :D


    Gość: Dominika, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2012/12/14 11:14:02
    Długo nie czekałam ;) na mojej stronce jakaś pinda mi wmawia, że oszukuję ludzi i usiłuje mi liczyć ile to marnych groszy zarabiam na jakiś tam reklamach
    kurcze jak taka osoba potrafi zjechać humor na kilka godzin
    Nauczona od Ciebie napisałam jej, że kolejnych jej wścibskich komentarzy publikować nie będę ;)

    OdpowiedzUsuń