niedziela, 9 grudnia 2012

3 nowe :D

W zeszły weekend jak co roku w sobotę byłam na pewnej wycieczce (ale o tym następnym razem:P), a w niedzielę zaraz o 10, czyli tuż po otwarciu Winter Arts & Crafts Show poleciałam na jedyne stoisko, które mnie interesuje na 4 poziomach budynku, w którym się odbywa impreza. O samej imprezie pisać nie będę, bo można ją podsumować jednym słowem: BADZIEW! Zresztą już kiedyś opisałam ją – wpis w zakładce imprezy.


A to jedyne stoisko to było to oczywiście stoisko Gracie M. Smith, u której co roku kupuję ceramiczne kolczyki:) O poprzednich zakupach pisałam tu, tu i tu.


Znowu sobie pogadałyśmy, bo Gracie mnie poznała, co dziwne po głosie:) I znowu przepuściłam nieco kasy, ale raz do roku Gracie odwiedza mój uniwersytet to mogę poszaleć:D


Było trudno, bo wszystkie kolczyki są cudne!!!!!!!!!


Tym razem skusiłam się na boskie zmarzluchowate bałwanki:D


DSC06673


Drugie wybrałam aniołki:]


DSC06671


I ostatnia, bardzo męska decyzja – mikołaje:)


DSC06669


Wszystkie już wypróbowane! Nosi się bosko:D


DSC06675


Na sobie miałam moje “okruszkowe kolczyki” :) Gracie była pod wrażeniem i stwierdziła, że powinnam sprzedawać moje kolczyki:) Ojej, ale miło mi się zrobiło! Ale nie, moje prace nie są na sprzedaż:P Są tylko dla nielicznych:P Dla przypomnienia moje „okruszki”:D


DSC04545


A jak już jestem w temacie kolczyków, to pochwalę się jedną jedyną parą jaką w tym roku kupiłam. Jakoś słabo z kolczykami w tym roku:( Albo są szpetne albo takie, co już do Katowic zawiozłam:(


Te kupione w Walmarcie za jedyne 2$ :)


DSC06116


Też już wypróbowane, ale noszę po jednej przywieszce naraz:)


 


Kurka, jak mi się nie chce uczyć!!!!!!!!!!! :( Ozdobiłam już świątecznie moje ściany w living roomie:P Nawet okno w sypialni umyłam i lustro w łazience, ciasto upiekłam i ostro się powstrzymuję przed dalszymi czynnościami:P No nic, widać, że egzamin tuż, tuż:(


 


Dziękuję za wizyty w Pieguchowie i za komentarze:) Widzę, że wracamy do normalności, czyli sporo osób zagląda, a tylko nieliczne coś piszą:P


 


mrówka – Tak, na 14ct zawsze xxx 3 nitkami:) A z tym śniegiem to spadaj na drzewo:P Nie lubię tego świństwa! U mnie pogoda jesienna i jestem zachwycona!!!!!!!!!! :D Nawet jak pada deszcz to jest tysiąc razy lepiej niż ze śniegiem!


hafciarka – Jak się nie podoba, to po co się przymuszasz? Lukrowanych i słodzonych blogów pełno w sieci:P A mnie denerwują anonimowe komentarze, straszna „odwaga” z nich bije.


Dominika – Eee, to napisz ile kosztował, żebym i ja mogła zbierać szczękę z podłogi:P

1 komentarz:

  1. Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2012/12/10 08:09:20
    Sa przesliczne ...mama


    damar5
    2012/12/10 11:56:14
    Faktycznie poszalalas :) Jak dla mnie aniolkowe sa the best :)
    A u mnie jednak padal deszcz i drogi sa przejezdne :) czyli zadanie wykonane :P
    Pozdrawiam Dana


    haftyska
    2012/12/10 12:26:42
    oj, bardzo mi się podobają! nietuzinkowe, ot co!


    Gość: edytag74, 83.238.78.*
    2012/12/10 12:43:23
    Wszystkie kolczyki są fajne, ale najbardziej podobają mi się te z Walmarta.
    Trzymaj się ciepło! U nas zima w pełni! Z "białym gównem" na czele!


    Gość: cecyliarodzinaidom.blogspot.com, *.slupsk.hypnet.pl
    2012/12/10 12:45:04
    Aniołkowe najładniejsze.Pozdrawiam.


    Gość: fejferek, *.dynamic.chello.pl
    2012/12/10 12:51:19
    studia, oj studia. pospać nie dadzą, ale przynajmniej czysto w domu jest :P

    a z kolczyków tym razem podobają mi się jedne: twoje ;)

    pozdrawiam
    aga


    Gość: Dominika, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2012/12/10 13:31:00
    Takie porcelanowe, Władysławowo, Hel, czy Jastrzębia Góra były po kilka złotych. Ten bursztynowy kosztował prawie 20 :D porażka kompletna a tylko w jednym sklepiku to widziałam :D
    U mnie mróz tak z 10 stopni ale to mało, wczoraj było prawie 20 :D


    paga-tek
    2012/12/10 13:57:39
    Piekne kolczyki wybralas :) Ja tez nie mam serca sprzedawac moich prac, szkoda mi poporstu :)


    Gość: kasiaparkview, *.play-internet.pl
    2012/12/10 14:24:23
    To którą parę kolczyków założysz na egzamin?
    Trzymam kciuki!


    cornelka2
    2012/12/10 17:04:44
    A mnie się podobają wszystkie!!!!!pozdrawiam


    iss-ola
    2012/12/10 17:22:46
    kolczyki 3 w 1 są super!


    labores_pariunt_honores
    2012/12/10 20:53:06
    dziewczyna ma talent! ale że Cię po głosie poznała :D:D:D niezłe!


    1_iwonan
    2012/12/11 18:23:16
    Kolczyki urocze!!! A ja wcale nie noszę... trąba jakaś ze mnie...


    haftytiny
    2012/12/14 15:11:14
    hejka to ja:)) Tina:)) faktycznie nie ma moich komentarzy:( coś Ty zrobiła, pousuwałaś moje anonimy?:))))) bez czytania, buuuuu:)))) tu na pewno komentowałam, bo pisałam, że Twoje robione kolczyki są najładniejsze, wymiankę z pagatkiem tez komentowałam, bo widziałam też u niej na blogu, no i nie wiem czy teraz będę czy nie? nawet pisałam, że Ci zazdroszczę tego studiowania, bo ja w kupach siedzę zamiast w książkach ;))))))) no i , że na zumbe się zapisałam też pisałam :))) byłam pod wszystkimi Twoimi postami, no chyba , że moje komentarze są moderowane;))))) no nic, publikuję to co teraz napisałam i zobaczę co z tego wyjdzie:)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń