piątek, 21 grudnia 2012

Dość! :P

Sezon przesyłkowy w pełni!


W niedzielę wyciągnęłam ze skrzynki przesyłkę z NY, a dziś listonosz wręczył Matkasowi dwie koperty! Dziewczyny, nie dajecie nam spokoju:P


Przesyłka z NY była oczywiście od alexls!


DSC06814


Łyżwy to prace Oli. Już kiedyś dostałam czerwone, teraz mam kolejne do kolecji. Tylko nie wiem kto ma teraz być bosy? Mama, tata, Maciek czy ja? Bo tylko po 3 pary:P


DSC06817


Śnieżynki zrobiła mama Oli, a każda inna. Bardzo Pani dziękuję! :)


DSC06818


Aaaaaaa! Zapomniałam, bo z powodu upałów w moim apartamencie schowałam do lodówki:P Ola mnie nie lubi i przysłała mi tuczącą czekoladę:(


DSC06824


Olu, dziękuję za pamięć:)


Matkas czekała na mnie i na skypie mogłyśmy razem pooglądać zawartość dwóch kopert:) Radości było sporo:D


Całkiem niespodziewana przesyłka od Basi (maurycjusz). Koraliki chyba dla mamy:) Różowe kolczyki pewnie nie dla chłopców ani dla mnie:P Kolor porażający:P Ostrzynka, papier do origami. Hmmm, znałam tylko jedną osobę co "bawiła się" w origami:P Basiu! Dziękujemy!


002


No i ostatnia paka! Szok wielki, bo podwójna:D


Pierwsza część to dzieła Pani Kornelii (cornelka2). Nie wiem czym sobie zasłużyłyśmy, ale Matkas i ja dostałyśmy osobiste prezenty:)


Dla Matkasa – życzonka i śnieżynki:)


005


Dla mnie podobny zestaw, ale wzbogacony serwetką! I na każdej kartce moje ulubione gwiazdy betlejemskie!


004


Pani Kornelio! Dziękujemy ogromnie:)


W kopercie była też przesyłka od córki pani Kornelii, Dany (damar5)! Z dalekich Niemcowic:P


Dana, Ty podstępna kobieto!!!!!!!


A Matkas już zachabiła pudełko:P


006


Zawartość mnie powaliła! To coś z bałwankiem to kamień:D A my zbieramy kamienie od lat:D


008


Dana, myślę, że grzecznie się podzielimy ozdóbkami, nawet z naszymi chłopakami:D Już Matkasowi powiedziałam, że herbatka pomarańczowa jest boska:D No i mam nadzieję, że „moje” herbatki też szybko dojdą:)


Pani Kornelio, Dana! DZIĘKUJEMY! Fajne z Was babki! :)


 


Cieszę się, że spodobały Wam się bransoletki Matkasa:) Czasem muszę ją długo namawiać, żeby mi przesłała zdjęcia, ale teraz będę mieć dodatkowy argument - Wasze komentarze! :)


 


Łupy z banku żywności już przyniosłam. Dziś leje, więc bez Czerwonki:( Robiłam za samotnego wielbłąda:P Ale, ale fajne rzeczy były! Świeże wypieki z piekarni! Ciasta i torty mieli, ale ja skusiłam się na czekoladowe muffinki i croissanty (12, więc większość zamroziłam) :) Całe worki ziemniaków dawali, brokuły, sałatę, kapustę, pomidory zwykłe i koktajlowe, ogórki, marchewki, papryki, cytryny, winogrona, szparagi, melony. Nawet kasztany jadalne! Będę je sama piec w piekarniku:) Ciasta mrożone - na drożdżówki, na pizzę, na ciasteczka z czekoladą. Ajerkoniak! Śmietanka do kawy, sery - żółte i twarogi. Różowa lemoniada - prawie 3L ! I wszystko świeże, żadnych puszek nie dają! Oczywiście wszystkiego co dawali nie brałam, bo nie jestem w stanie przerobić, ale i tak lodówka pełna! :) Kolejna "wyżerka" (czyt. dystrybucja) 24 stycznia:) 


 


Świąteczny konkurs Coricamo zakończony. Wygrać nic nie wygrałam, byłam daleko w tyle, więc dzielić się nie będę:P Dziękuję Wam za wszystkie głosy:) Fajnie, że komuś mój Mikołaj się spodobał:) O gustach się niby nie dyskutuje, ale znowu wyszło czego się spodziewałam. Po pierwsze, mam inny gust niż reszta, bo jednak jakby to ode mnie zależało to zupełnie inne prace by wygrały :) Po drugie, moje hafty nie są konkursowe:P No nic, kariery nie zrobię już:P Zostaję przy polimerach:D


 

1 komentarz:

  1. Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2012/12/21 07:52:30
    Danie , p. Neli i Basi bardzo , a bardzo dziekuje - wspaniale prezenty i duzo radosci...mama


    damar5
    2012/12/21 08:04:44
    O sliczne sniezynki od Mamy Oli ,takie niepowtarzalne :)

    No to jestescie zasniezone cale tu sniezynki tam sniezynki ,dobrze ,ze takie szydelkowe a nie te z nieba :)

    No prosze jak szybciutko doszlo ,a wiekszosc z Was narzeka na poczte polska ,w srode wyslane w czwartek doreczone ,bardzo sie ciesze :)

    Anka ,Ty mnie nie denerwuj ino wyciagaj te herbaty ze skrzynki ,no ilez to moze leciec ??? A w Wigilie jeszcze chodzi listonosz??? O zapomnialam ,ze dzis koniec swiata hihihi o Ty biedna nie poczulas smaku niemcowickich herbat

    Poz.Dana


    Gość: edytag74, 83.238.78.*
    2012/12/21 11:13:57
    Prawdziwy wysyp prezentów! Szydełkowymi gwiazdkami zostałaś wręcz zasypana! Wszystkie piękne i niepowtarzalne jak prawdziwe! Tylko pozazdrościć takich przesyłek!
    Fajnie, że się obłowiłaś jedzeniowo! A jakie frykasy można było wyhaczyć. Fajna sprawa!


    iss-ola
    2012/12/21 11:25:01
    prezenty fantastyczne, gratulacje dla autorek :)

    ps. mi również zawsze rzednie mina jak widzę laureatów w przeróżnych konkursach, chyba nigdy nie zgadzałam się z wyborem


    cornelka2
    2012/12/21 12:09:33
    No to w śnieżynki jesteście zaopatrzone byle się podobają to ważne pozdrwiam


    paga-tek
    2012/12/21 13:18:25
    Ojej ale przesylki, tylko siedziec, patrzec i zazdroscic :). Same cuda dostalas, sniezynki sa przepieke...


    Gość: kasiaparkview, *.play-internet.pl
    2012/12/21 14:44:00
    Prezenty obfite jak produkty z banku żywności ;)
    Jeśli chodzi o konkurs to mam podobne odczucia, w szczególności jeśli chodzi o tą część z głosami internautów. Ty Aniu jednak nie masz co narzekać, bo angielskie gazetki w pełni Cię doceniają.
    Do tego kto wie co jeszcze wymyślisz w dziedzinie polimerów...


    Gość: alexls, *.nycmny.fios.verizon.net
    2012/12/21 14:54:37
    Ania:) Podobno jest teraz w modzie zakladac czesci garderoby "nie od pary". Zatem pozakladacie sobie kazdy but w innym kolorze i powinno wystarczyc;) Na pewno bedzie wesolo!

    Ciesze sie razem z Toba i Twoja rodzinka, gdy widze to morze prezetow, jakimi zostaliscie obdarowani! Ale to pewnie dlatego ze Cie nie lubia;)

    Pozdrowienia!


    iskierka_duszy
    2012/12/21 17:06:37
    Najszczersze życzenia.
    Pięknych i radosnych nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia,
    Świąt spędzonych w rodzinnej atmosferze,
    Abyś znalazła dużo kolorowych prezentów pod zieloną choinką,
    Świąt które, dadzą Ci trochę radości i odpoczynku,
    A co najważniejsze nadzieje na Nowy Rok,
    Aby był dużo lepszy od obecnego.


    haftytiny
    2012/12/21 17:38:07
    Ktoś tu był grzeczny:)) aż trudno uwierzyć:)) łyżwy bombowe, jaki fajny pomysł ze spinaczami!!! gwiazdki i serwetki zazdroszczę, w życiu nie nauczę się szydełkować czy frywolitkować:) kamień fajny, ale choinki też super, zwłaszcza ta chyba ze sweterka?:) świetne prezenty i jeszcze żarcie za darmo dostałaś, no, no, no, szaleństwo, jak na kawuni u Mumia:)))


    myszszeczkunia
    2012/12/21 22:17:43
    Takich prezentów nigdy dość:)))


    xgalaktyka
    2012/12/23 16:50:44
    Anula !
    Ten cudowny pełen radości czas Świąt
    niech przyniesie wiele szczęścia i radości,
    a Nowy Rok spełni najskrytsze marzenia.
    życzy Kasia :)

    OdpowiedzUsuń