czwartek, 27 grudnia 2012

Frankenmuth :D

1 grudnia wybrałam się na coroczną wycieczkę do centrum handolwego:P Tak, dla takich jak ja, czyli bez samochodów, to też jakaś atrakcja:P Wycieczka organizowana przez jedną z kampusowych organizacji:) To Ci sami co od Chicago:D


Dzień zaczął się od wielkiej mgły:(


DSC06327


Później odwiedziliśmy największe centrum handlowe w Michigan. Tzn. wycieczka je odwiedziła, a ja zboczyłam nieco i odwiedziłam Joann i Michaelsa:P W samym centrum byłam jakieś 40 min:P


DSC06330


Później 4 h wynudziłam się w drugim centrum handlowym z samymi firmowymi sklepami:P Nie wiem co ze mną nie tak, ale NIC nie kupiłam:P Jedyny sklep jaki mnie zainteresował to Lindt:) Na dzień dobry częstowali czekoladkami:D


DSC06333


Ale, ale! Na koniec na 30 minut wyrzucili nas we Frankenmuth! Boziu, jak mi się buzia śmiała cały czas! Banan nie schodził mi z pyska do powrotu do domu:D


DSC06352


Wilkommen! Frankenmuth to michigańska Mała Bawaria, ponieważ jej załozyciele przyjechali właśnie z Bawarii:) Nie wiem czy cały rok czy tylko przed świętami, ale cudnie tu!!!!!!!! Obleciałam z aparatem co się dało. Niestety dopiero przed 21 dotarliśmy na miejsce, więc prawie wszystko było pozamykane:( Ale pozachwycajcie się ze mną:)


DSC06335


50 st. F to jakieś 9 st. C. Ojej, jak było wtedy ciepło! :)


DSC06337


A gdzie Franek Dolas? I gdzie byk?


DSC06340


DSC06342


DSC06344


DSC06346


DSC06347


DSC06350


DSC06354


DSC06357


DSC06359


DSC06361


Nawet Tiffany’ego mają! Co prawda z żarełkiem, ale zawsze:P


DSC06363


DSC06365


DSC06368


DSC06370


Dotąd takie drewniane mosty tylko w filmach widziałam:)


DSC06372


DSC06377


DSC06378


DSC06381


Takie czerwone kokardy to do końca życia będą mi się ze Stanami kojarzyć:)


DSC06386


Tylko co tu robi flaga kanadyjska? Gdzie jest niemiecka? Ta środkowa granatowa jest michigańska:)


DSC06388


DSC06395


DSC06397


Joshua, mój znajomy który organizuje wszystkie wycieczki już mi obiecał, że za rok przyjedziemy do Frankenmuth na dłużej:)


Na koniec dla porównania choinka w centrum mojego miasta:P Zdjęcie z 2 grudnia – tak było ładnie – zielono i ciepło! :)


DSC06398


 


Co się teraz dzieje za oknem, to szkoda gadać:( Śnieżyca:( Zasypuje nas od kilku godzin:( Duje strasznie (nawet do 40km/h). TRAGEDIA!!!!!!!! Pocieszamy się wzajemnie z Czerwonką, że zima nie trwa wiecznie i najpóźniej pod koniec kwietnia przyjdzie wiosna:)


 


Ale, ale! Byłam dziś na zumbie:) Super po tych wszystkich dniach świątecznych:D Powiem tylko jedno – sałatka ziemniaczana na obiad, jeśli planujecie iść wieczorem na zumbę to zły pomysł! Bardzo zły:P Ale odśnieżanie kilku cm śniegu po zumbie nie jest już takie złe:P Jakoś wszystko po zumbie wygląda sympatyczniej:)


 


Na koniec jeszcze ze specjalną dedykacją dla mojej rodzinki - Eleni, która zawsze będzie mi się kojarzyć z naszymi wigiliami:)







 


W tv nic nie ma, ale zorganizowałam sobie maraton Przystanku Alaska:) I od razu haftowanie dwóch nowych projektów idzie przyjemniej:D


 


Dziękuję bardzo za wszystkie życzenia świąteczne:)


 


edytag74 - :) Rybka z Rossmana, kiedyś fajne rzeczy mieli:) Oj, u mnie wszystko skumulowane w mojej części „małego pokoju”, ale jak się wyprowadzę to biorę wszystko ze sobą:P I właśnie mam wizję morskiej łazienki, może i jakieś hafty uda mi się w niej zawiesić:)


niteczka_0 – Ufff! Pani Tereso, jak ja się cieszę, że przesyłka nigdzie nie zaginęła:) Już się martwiłam. Nie ma za co przepraszać, bo była niespodziewana. Ale się cieszę:D I przepraszam, że popsułam niespodziankę:(


Uchomisia – Wiewióra to właśnie wcinała sobie coś:D One tak fajnie trzymają żarełko w obu łapkach i mlaskają:D Kocham tutejsze wieowiórki:) A ostatnio jedna zamieszkała na drzewie za moim oknem i często sobie mówimy „cześć”:D


  

1 komentarz:

  1. Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2012/12/27 08:14:56
    No tak, na ta relacje czekalam, bylo wlasnie bosko...Troche to przypominalo nasza droge na prom do Wenecji przez Austrie i polnocne Wlochy...Zrobilo sie wakacyjnie i zaraz cieplej...Dzieks - mama


    Gość: Uchomisia, *.icpnet.pl
    2012/12/27 13:28:59
    Łooo, miła wyprawa :D Faktycznie szkoda, że w tym miejscu na F tak krótko i późno byliście. A wiewiórki za oknem zazdroszczę :D Uwielbiam je obserwować jak hasają po drzewach :D


    damar5
    2012/12/27 21:26:59
    A najfajniejsza jest Mycha :P
    Fajna ta Mala Bawaria ,kolorowo i ciekawie ,nie dziwie sie ,ze Cie banan nie opuszczal :)
    Uwielbiam Twoje wycieczkowe relacje ,chetnie do nich powracam nawet kilka razy :)
    Poz.Dana


    paga-tek
    2012/12/27 23:01:38
    Uwielbiam takie miejsca. Takie mosty przewanie tutaj robia w "historycznych miasteczkach".

    Pozdrawiam


    emilya5
    2012/12/28 10:31:23
    Fajnie to wszystko wygląda, dużo światełek, tak, jak lubię :)
    A pogoda na zdjęciach, jak u nas :) ciepło, wilgotno i zero śniegu. Tylko u Ciebie zima nadgoniła, u nas nie zapowiadają. O, teraz za oknem piękne słońce i błękitne niebo. Zeby nie ten zimny wiatr byłoby bardzo wiosennie.


    aeljot
    2012/12/28 17:55:18
    Fajna taka wycieczka.
    Wybór sklepów trafiony - też bym wolała takie z rzeczami do haftów niż np ubraniami ;)
    A coś kupiłaś ?

    OdpowiedzUsuń