piątek, 24 grudnia 2021

12 !!!!!!!!!!!

 Dziś wigilia, a w poprzednią sobotę dotarły do mnie dwie miłe karteczki z życzeniami.

Z ozdóbką drewnianą od Dany (damar5) a z hafcikiem od Ivony z Toronto :)

Dziewczyny dziękuję za pamięć! Takie karteczki uwielbiam dostawać :)


Ivona, Twoje kartki są najfajniejsze! Piękne hafciki bardzo w moim stylu i ta prostota wykonania całej kartki, bez zbędnych ozdóbek! Francja elegancja :) A poza tym jestem fanką kanadyjskich znaczków pocztowych :D W NL odkąd przyjechałam są tylko dwa rodzaje międzynarodowych, jedne z holenderskimi motywami wprowadzonymi do obiegu w 2014 roku i z podobizną króla Willema Aleksandra. 



Dziś poza Wigilią kolejne urodziny Pieguchowa! To już 12 lat!!!!!!!!! Niesamowite :) Stałe (czyt. stare) czytelniczki znają całą historię... Dziś jestem już 12 lat starsza, mieszkam na innym kontynencie i nie jestem już sama w święta. W ciągu roku też jest inaczej, więc i czasu i motywacji na bloga mniej niż w pierwszych latach w Michigan czy zaraz po powrocie do Polski i półrocznym bezrobociu. Staram się mniej więcej raz na tydzień, czasem raz na dwa tygodnie, coś tam tu skrobnąć, żeby nie zapomnieć języka polskiego, pokazać Wam nowe prace xxx, ale też i piękne Niderlandy, w których już piąty rok pobytu zaczęłam :) W 2021 udało mi się opublikować 38 wpisów, co w porównaniu do 252 w 2011 roku jest mizernym wynikiem, ale w porównaniu do blogów, które były jak zaczynałam, a dziś już zniknęły z sieci to Pieguchowo jakoś się trzyma i nie zamierzam znikać jeszcze przez jakiś czas :P Co prawda publikuję też ostatnio częściej na różnych międzynarodowych grupach na FB. Nie powiem, jest mi miło jak zbieram wiele reakcji i komentarzy od dziewczyn z całego świata, ale do Pieguchowa mam sentyment, bo tyle tu życia opisałam .... te miłe i te smutniejsze momenty, moje przeprowadzki, szalone zakupy, a ostatnio i trochę odkrywania Niderlandów :) Ostatnio bardzo polubiłam po wyhaftowaniu haftu znaleźć pasujące, pod sesję fotograficzną, miejsce w NL :) I cieszą mnie też komentarze odnośnie moich zdjęć, że właśnie są dopasowane pod hafty i że dzięki mnie więcej osób odkrywa Niderlandy! Dziś byliśmy niedaleko domu z sówkowym haftem, ale o tym w kolejnym wpisie :) Powiedziałam też rodzince, że musimy jechać nad morze, bo pewien UFOk ma obiecaną sesję na plaży :P

Dziś nie mam żadnego pasującego haftu do wpisu. Nie zdarzyłam zszyć greckich pingwinków, bo odkąd rodzinka przyjechała, to nie mam czasu na xxx. Dlatego najpierw pokażę Wam ciekawostkę z tutejszej pasmanterii. Takie zestawy do haftowania dla leniwców :) Do obszycia nadruki na materiale :P Co o tym myślicie?






Nie martwcie się, nie skusiłam się :P 

I jeszcze coś na słodko z Alberta Heijna. Zawsze mają sezonowe pączki, a te na święta bardzo mi się spodobały. Choć tylko na tyle, żeby je sfotografować, bo do jedzenia ździebko za słodkie jak dla mnie :P


U nas dziś pogoda typowo holenderska, bo rano mżyło a teraz leje, ale lepsze to niż śnieg i mróz :P I sesja w plenerze też udana, padać zaczęło dopiero jak wróciliśmy do domu, a sama nie byłabym w stanie jej przeprowadzić :P


Zielonych i zdrowych Świąt!


9 komentarzy:

  1. Gratulacje , że to juz tyle lat Pieguchowa , życzę jeszcze wiele lat z nowymi postami i tak trzymać - mama

    OdpowiedzUsuń
  2. Rada k Tebe chodím na blog.
    A vždy sa dozviem niečo nové...
    Prajem krásne Vianoce, veľa radosti z narodenia Ježiška!
    A.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje z okazji rocznicy.
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję kolejnej rocznicy Pieguchowa! Werwy to Ci nigdy nie zabraknie więc życzę Ci aby kolejne blogowe lata były równie płodne jak dotychczas zakupy były zawsze udane, perełki wychaczane i pięknie haftowane oraz wycieczki udane świetnie opisane:) Pozdrawiam i życzę wesołego świętowania!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych chwil dla całej Rodzinki😁
    100 lat dla Pieguchowa 😁 mimo ,że ostatnio z poślizgiem zaglądam i komentuję to zawsze chętnie, lubię Twoje perełki hafciarskie ,nigdzie takich nie zobaczymy.Czekam na sesję sówkową🥰🥰
    Pozdrowiam 4 Sz.. i lepszej aury do zwiedzania i spacerowania życzę❤🌲

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje kolejnej rocznicy blogu .Mamy tu mase fajnych xx no i wycieczek ktore bardzo lubie pozdrawiam a moja kartka chyba przez gory i doliny idzie😀

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię tutaj zaglądać i czytać Twoje wpisy oraz oglądać nowe hafty. Cieszę się, że nadal będziesz prowadzić bloga. Wiadomo jak to w życiu jest, raz jest więcej czasu na wyszywanie i wpisy a raz mniej.
    Życzę kolejnych lat tutaj i Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anka, gratuluję pięknych 12 lat :-) I mam nadzieję na kolejne lata i kolejne extra wpisy okraszone świetnymi zdjęciami!
    Moc świątecznych uścisków dla Ciebie i całej Twojej Rodzinki :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki że jesteś tworzysz i motywujesz:) Życze kolejnych 12 lat a nawet więcej :)

    OdpowiedzUsuń