piątek, 31 grudnia 2021

Night watch

 Zestaw, który kupiłam przynajmniej dwa lata temu. Nawet nie wiem jak na niego trafiłam, ale spodobał mi się i przyjechał do mnie ze sklepu z Francji, a produkcji jest ukraińskiej. Night watch, a nie Near the moon jak najpierw napisałam :P


W zestawie muliny Madeira, podmalowany material firmy Zweigart i jedna nitka świecąca w ciemności, też od Madeiry.


Za haftowanie zabrałam się w Halloween tylko dlatego, że znalazłam kolejny fajny zestaw z tej firmy a nie wiedziałam, czy da się na tym haftować czy nie i jaki będzie efekt końcowy. Także kolejne zakupy zmusiły mnie do xxx tego :P
Haft zaczyna się w miejscu żółtego xxx na materiale, a później leci się x co 2x2 nitki materiału. Pierwszy raz xxx Madeirą i całkiem, całkiem mi się podobało :)



Od początku szybko szło, a przyśpieszenie przyszło jak wrzuciłam zdjęcia na FB i dziewczyny zaczęły się dopytywać co to za wzór i gdzie to można kupić :P Musiałam skończyć pierwsza :P



Szłam jak burza, nawet specjalna nitka świecąca w ciemności nie była kłopotliwa. 






I skończyłabym wszystkie xxx już 4 listopada, gdyby nie zabrałko mi nitki! Za mało dali tej specjalnej do zestawu i w połowie księżyca musiałam zrobić stop :( Wzięłam się wtedy za backstitche na sówkach, a nitki poszukałam na necie i zamówiłam w sklepie oddalonym o 50km ode mnie :P 


Jak widać specjalna nitka jest nie tylko na księżycu, ale i na oczkach sówek :)


Wszystkich innych nitek mi zostało a tej jednej zabrakło :(


Nitka dotarła w 2 dni i 5 listopada dokończyłam księżyc :) A nitka przyda się też do dwóch innych zestawów, które w międzyczasie zamówiłam i już są ze mną :) Momentos Magicos ma też inne fajne zestawy z podmalowanym tłem :D


I jest! Mimo, że nitka nie była opisana, to chyba to ta właśnie była! Nic a nic nie widać, gdzie ta z zestawu się kończy a gdzie dodatkowa się zaczyna. W czasie haftowania też nie czułam różnicy.


No i zabrałam się za specjalne ściegi. Pierwszy raz robiłam stalky stitch. Nie wiem jak to się po polsku nazywa, może ktoś wie? Poogladałam instrukcję papierową i obejrzałam filmik na youtube, ale w końcu poleciałam jak mi się podobało i jestem zadowolona. Gałęzie wygladają naturalnie :)




Księżyc też wykończony stalky stitchem.


I moje 3 boskie sówki!!!!!!!!



Ta najmniejsza jest najlepsza :)



Przymiarka do ramki z action. Chyba kosztowała mnie 2 lub 3 euro i miała paskudny rysunek kwiatków do powieszenia na ścianie :P Jak widać ramka nieco większa, więc musiałam wyciąć passe. Pojechałam do mojego ulubionego sklepu robótkowego w okolicy i kupiłam duży czarny bristol :)



Słodkie są, nie?







Ostatnio polubiłam materiały z nadrukowanym tłem :) Szybciej się haftuje a efekt niepowtarzalny!






A takie passe docięłam :) Nieskromnie wydaje mi się, że wyszło idealnie :)



Dla porównania zaproponowana oprawa z zestawu. Moja wersja lepsza, nie ma co :P


A miejsce sesji w terenie miałam już wybrane dawno temu! De Uilentoren w Leersum, czyli sowia wieża oddalona ode mnie 20km! Od razu w planach miałam pojechać tam z rodzinką, żeby pomogli mi w sesji zdjęciowej :) Nie wszystko da się samemu zrobić!

Spójrzcie jaka to ciekawa budowla! Sesja zdjęciowa miała miejsce w wigilijny poranek :)





Na dole juz jedna sowa!


Ale musiałam jeszcze wejść na szczyt. Wiem, nie jest to olbrzymia budowla, ale z moim lękiem wysokości musiałam się przemóc. Tata wszedł ze mną na górę :)


A tam w każdym rogu po jednej sowie. Jedne w lepszym stanie, inne w gorszym.





Na koniec tata zszedł na dół, a "modelka" została na górze :P Coś tam mnie widać? 


 
I jeszcze pamiątki z dołu :P




Ostatnia część sesji była najbardziej męcząca, bo chciałam uchwycić specjalną nitkę w ciemności. Niestety słabo mi wyszło. Może zrobię jeszcze jedno podejście w nowym roku?



No nic, dziś musicie mi uwierzyć, że nitka świeci w ciemności i efekt jest fajny :)

To ostatni wpis w tym roku, nie wiem jak spędzacie sylwestra, ale do spotkania w nowym roku! Żeby był lepszy od tego starego! Dużo zdrówka i wielu fajnych hafcików!



11 komentarzy:

  1. Sówki są obłędnie sympatyczne i te ich oczka , super ...a wycieczka na wieżę sów też ciekawa... mama

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki piękne za życzenia i wzajemnie - produktywnego roku 2022 :) i wspaniałych wojaży!
    sesja superowa, a sówki urocze! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty wiesz ,że ja się w nich zakochałam od pierwszego wejrzenia😍
    Są cudowne i kiedyś je i koty też będę mieć😁
    Wszystko dopracowane z najwyższą starannością od krzyżyka po oprawę ,super z czarnym passe 😍
    Zdjęcia w terenie bardzo interesujące😍
    Udanego wejscia w Nowy Rok dla całej Rodzinki😍🥂

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny haft-) pozdrawiam i życzę szczęśliwego Nowego roku

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow!!! Obłędny haft!!! Też szalenie wpadł mi w oko! Namiar na sklep poproszę :-)
    A zdjęcia w sowiej wieży urzekające! Magiczne miejsce!
    Pozdrawiam już w Nowym Roku :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, to jest zestaw Near the Moon od Momentos Magicos. Ja kupowałam tu: https://www.canevas.com/, ale w wielu europejskich sklepach mozna je znalezc ;)

      Usuń
    2. Anka, dziękuję :-) idę szperać ;-)

      Usuń
  6. Sowki cudniste a calosc przecudna bardzo mi sie podobaja te artystki .Sesja zdjeciowa idealna pozdrawiam Noworocznie😍

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodziutkie sówki ta mała to jakby śpiąca była :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne te Twoje sówki! Wszystkiego dobrego w Nowym roku! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny ten zestaw sówek i równie piękna sesja zdjęciowa. Zawsze znajdziesz jakieś piękne miejsce.
    Bardzo spodobała mi się mulina świecąca w ciemności, muszę kiedyś jej spróbować.

    OdpowiedzUsuń