wtorek, 12 października 2021

Dolle Borduurdagen 2021

 Tak jak ostatnio obiecałam, dziś relacja z pierwszej od czasu pandemii imprezy robótkowej, na której byłam! Mała bo mała, ale jakże miła odmiana po zakupach online czy szybkich wizytach w pasmanteriach w ostatnich miesiacach. A mowa o Dolle Borduurdagen w pasmanterii pod Rotterdamem - CR Couture. O imprezie dowiedziałam się z FB, ale i na ich stronie www można poczytać nieco i obejrzeć kilka zdjęć. Panie z pasmanterii świetnie wszystko zorganizowały, impreza była kilkudniowa, z dziennymi postami i filmikami na FB, więc tak zachęcona na miejce zawitałam i ja, w ostatni dzień, w sobotę 25 września. Było super! Jakby ktoś był na koniec chętny na zakupy z NL, to sklep prowadzi też sprzedaż online :P Jakby co, nie?

Nie wiem dlaczego, ale zdjęcia dodały się w odwrotnej kolejności niż je cykałam, ale kichać to, nie będę już nic zmieniać. To zacznijmy od tego z czym wróciłam do domu :P

Takie dwie tasie, ta po prawej to moje zakupy, a ta po lewej to gratisowa tasia przydasi. Każdy kto zrobił zakupy powyżej 40 euro dostawał tasie o nieznanej zawartości o wartości 20 euro.


Swoje zakupy zachowam dla siebie, bo czytałam tu już różne epitety o sobie, a to że jestem dusigrosz, a to że inni też kochają zakupy, ale nie tak jak ja, więc darujmy sobie kolejne komentarze :P

W mojej gratosowej tasi znalazły się głównie katalogi. Nie wiem co inni dostali, ale pewnie każdemu coś miłego się trafiło :)


A teraz zdjęcia z samej pasmanterii. Już przy kasie pooglądałam ciekawe koszyczki na przybory hafciarskie.



W CR Coture byłam już 2 razy i obeszłam wtedy dokładnie wszystkie pomieszczenia, ale sama impreza usytułowana była jakby w dobudówce/ogrodzie? Nie wiem jak to nazwać, trochę na dworze, ale jednak pod dachem. Do oglądania było sporo prac gotowych, ale i też sporo koszyków/pudeł z dobrociami do przygarnięcia. Nawet nie wiem ile tam byłam, ale naoglądałam się tyle ile potrzebowałam, żeby nacieszyć oczy i wybrać co sobie kupić :D 
Trochę odwykłam od cykania zdjęć na imprezach, więc wybaczcie, jak nie wszystkie są dobrej jakości.




















Tu widać jak to wyglądało w naturze :) Jakby ganek?








Co ciekawsze zestawy musiałam zapamiętać :P














Zestawy pełne koralików.





Nowe zestawy nożyczek od DMC. 











Ostatnio czytałam, że w mojej okolicy w jednym muzeum jest wystawa akwarelii Marjolein Bastin! Hmm, zastanawiam się czy się nie wybrać. Ponoć właśnie natura z Geldrii jest dla niej inspiracją!



















I jak? Co Wam wpadło w oko? Co byście przygarnęły?

Imprezy robótkowe w Beneluxie powoli wracają do życia. Ostatnie dwa weekendy Hobby Salon gościł w dwóch miastach w Belgii. Widziałam też, że można już kupować bilety na KreaDoe w Utrechcie (koniec października) oraz Handwerbeurs w Gent w Belgii (koniec listopada). I sama też się zastanawiam czy się nie wybrać? Przynajmniej w NL wstęp na imprezy zamknięte tylko po pełnym zaszczepieniu, niedawnym ozdrowieniu lub negatywnym wyniku testu. W Belgii "wolna Amerykanka" niestety. No nic, mam jeszcze chwilę do namysłu ...

Tyle na dziś. Miłego wieczoru!

8 komentarzy:

  1. Ale cudeńka i zapewne ta robótkowa atmosfera bratnich dusz xxx ,to jest to i dla takich chwil warto zaszaleć , no nie ? mama

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna sprawa dlaxxx duzo rzeczy pieknych i jakby nie wiem ile ich czlowiek mial to kusi do kupienia nowego tak to juz jest z nami xxx .Dzieki za relacje milo sie ogladalo pozdrawiam🥰

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna fotorelacja, dzięki! Ja bym przygarnęła tego kota brytyjskiego z wiankiem na głowie (chociaż sam wianek mogli sobie darować) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Uwielbiam Twoje relacje z takich imprez :-) Brakowało mi ich, tak jak i brakuje Twoich zakupów :-) Lubię patrzeć co Ci w duszy zagrało i co upolowałaś na przecenach :-) Mnie w oko wpadły dimki, zakładki, zestawy te okrągłe RTO i arbuzowy koszyk na przydasie :-)
    Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak to? Bez Twoich zakupów?! Uwielbiam ogladac co kupiłaś i później czekac na realizację 😃 dla mnie wszystko co ze świętami to jest top on the top, więc nie umiem się zdecydować 🥰

    OdpowiedzUsuń
  6. pochwal się zakupami i olej zazdrośnice, które maja tak nudne życie, że muszą dopierdzielać innym aby poczuć dreszczyk ekscytacji i podniecenia :D Pokaaaaaaaaż proszę zakupy <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Nareszcie możesz poszaleć😊
    Fajne miejsce 👍
    Kilka propozycji wpadło mi w oko 😊
    Po wielkości tasi domniemam ,że zakupy udane😁👍

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajne miejsce ;) parę zestawów skradło moją uwagę wiec może... może na coś sie skusze :D Szkoda że nie pokazałaś swoich zakupów :( nie rozumiem jak inni mogą pisać takie rzeczy :(

    OdpowiedzUsuń