poniedziałek, 20 lipca 2020

Muchomorki :D

Kolejny mini hafcik od Marjolein Bastin. Po grzybkach (tu) i dwóch motylkach (tu) przyszła pora na najpiękniejsze muchomorki! Szukałam ich od dawna i nie znalazłam oryginalnego zestawu. Raz go widziałam na markplaats i nigdy nigdzie więcej. Zdjęcie poniżej z neta.


Ale od czego jest pindiy :P Wzór znalazłam, ramkę z nalepką kupiłam w pasmanterii w Spakenburgu i wzięłam się do xxx. Był początek marca i moja wena do xxx szalała!



Hafcik rozpoczęty i skończony w dzień kobiet :)


I cały mój kwartecik :)


Ale seria grzybkowa chyba moja ulubiona :D


Pod koniec kwietnia zabrałam muchomorki na spacer po mojej wiosce i do teraz nie umiem się zdecydować, które zdjęcie najlepsze?


Chyba to na cegłach :P



Hafcików w tej serii jeszcze 4, ale ja wyxxx tylko 2.

Na koniec jeszcze trochę kwietniowych kwiatów.




Teraz w lipcu w Niderlandach więcej zieleni niż kwiatów, ale korzystamy z długich weekendów i robimy sobie bliższe i dalsze wyprawy :) Fajnie, że rodzinka przyjechała, a ja biorę piątki i poniedziałki wolne.

Udanych wakacji wszystkim!

12 komentarzy:

  1. Śliczne muchomorki :-) gdy jestem na grzybach, zawsze chociaż jednemu zdjęcie muszę zrobić... są tak malownicze :-)
    Kwiaty kwietniowe przepiękne :-)
    Wypoczywaj ile możesz :-) pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Krásne muchotrávky, veľmi pekná séria obrazov :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zestaw, tez mi sie grzybki podobaja a muchomory to juz wogole slabosc moja, to chyba przez te kropki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie że udało CI się znaleźć wzór w necie, pięknie się prezentują razem we 4! A mi się najbardziej podoba fotka nr 1 ze słońcem i czerwonolistnym krzewem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale superowe te muchomorki pozdrowienia dla wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są te Twoje malutkie hafciki. Podziwiam Cię i podczytuję już długo i tak się zastanawiam jak zamierzasz je wszystkie wyeksponować? Wszystkie na jednej ścianie, czy zmieniając sezonowo? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie wiem, ale ściany juz gotowe🥰

      Usuń
    2. Cudne bo czerwone i w kropeczki... mama

      Usuń
  7. Apetyczne wzrokowo muchomorki:)az oczy sie smieja jak sie na nie patrzy :)
    Swietne sa!
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne muchomorki. U mnie też ostatnio były ale chyba jeszcze mniejsze.

    OdpowiedzUsuń