środa, 11 grudnia 2019

Świąteczne tagi :D

Witajcie! Chwilę mnie tu nie było i wpadam tylko na chwilkę. Pod koniec listopada byłam na delegacji w Gorzowie, później było wielkie sprzątanie chałupy, bo tydzień temu rodzinka do mnie przyjechała na święta! I w ten sposób moje, a właściwie nasze święta zaczęły się 4 grudnia :D I tak będziemy wspólnie jeszcze długo !!!!!

A teraz do rzeczy, musi być przecież coś xxx! Do Grecji z premedytacją zabrałam 4 pozostałe zestawy Dimensions ze świątecznymi tagami! Chciałam wszystkie wyxxx....

Poprzednie dwa już czekają jakiś czas. Pierwszy machnęłam jeszcze w Brazylii (wpis tu).



Drugi hafcik wyxx w Grecji w zeszłym roku (tu).



No i tak sobie je szybko jeden po drugim xxx w czerwcu i lipcu :)




I sesja plażowa z backstitchami :)





 Ostatniego taga już nie wyxxx, bo nie podoba mi się rozkład kolorów. Jakoś tak gryzie po oczach :( A poza tym zielona poinsetia jest "niedojrzała", widziałam takie w Brazylii. Ale zdecydowanie bardziej podobają mi się po zakwitnięciu :) Także muszę chwilę pomyśleć jak pozmieniać kolory, żeby mi się podobało!


Inne są tak fajnie dobrane, a tu coś nie wyszło :(


Dopiero niedawno powycinałam moje 3 nówki :)





A jeszcze przed delegacją wybrałam się na jesienny spacer i szukałam iglaków do sesji zdjęciowej :P













Takie ładne, napatrzeć się nie mogę :) Skopiowałam już sobie kilka razy ostatni wzór i będę niedługo kombinować ze zmianą kolorów, bo muszą być szybko wszystkie w kupie! Nie ma co!!!!!!








Trzymajcie się! Nie wiem kiedy znowu coś napiszę, rodzinka zajmuje mi cały świat :) Bo to oni sprawiają, że czuję się już świątecznie. Dokładnie jak Gwen i Blake :D



9 komentarzy:

  1. Przepiękny komplet tagów - podziwiam <3
    Radosnego świętowania z rodziną.

    OdpowiedzUsuń
  2. Slicznosci pięknie się prezentują na gałązce pozdrawiam wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne i juz , pachnie swietami i nasza zielona / jodla / z jedzionkiem czyli odzywka do dodania do wody , ktora " pije " - mama z chlopakami

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie świątecznie i kardynałkowo :)
    Super zawieszki:)co jedna to fajniejsza
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne! Genialne są te zawieszki!
    Cudownych chwil z Rodzinką :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie świątecznie! ciesz się bliskimi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, ja też coś nie wyrabiam na zakrętach, ale jestem, zaglądam.
    Przepiękne ozdoby! Widać chociaż gdzie się podziewasz, gdy Cię nie ma :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super komplet, ten ostatni zeczywiscie ma dziwne kolory.

    OdpowiedzUsuń