środa, 30 listopada 2016

Letnio-zimowy :)

Drugi hafcik brazylijski, haftowany na przelomie lipca i sierpnia jeszcze w hotelu. Dla wielu tematyka zimowa, a dla mnie letnia, bo kardynalki glownie widywalam w Michigan w lecie. Tyle lat, a teraz juz tylko na haftach, ale moze jeszcze kiedys je zobacze i uslysze na zywo? :)


DSC00780


Tym razem w miare nowy Dimek, bo kolekcja z 2012 roku. Osobiscie kupiona w Joann wraz z pozostalymi 5 czesciami tej serii. Oj, brakuje mi hamerykanskich zakupow i wycinania kuponow :D


DSC09377


Moj pierwszy zestaw z posortowana mulina. Fajna sprawa, bo nie ma zadnych dylematow czy ten kolor to na pewno ten wlasciwy:P


Hafcik jak wszystkie Dimki na plastiku, sam sie haftowal. Kilka dni i byl gotowy. No i najwazniejsze, ze idealnie poprawial mi humor:)


DSC09498


Backstitche bardzo proste, kilka guzelkow i gotowe :)


DSC00781


Cud, miod i orzeszki:) Az nie moge sie doczekac haftowania kolejnych tagow z tej serii, ale to dopiero jak je znajde w garazu. Oj, juz sobie zrobilam liste zestawow, ktore ze soba zabiore na kolejne miesiace w Brazylii:) Choc moze cos jeszcze znajde, bo plastikowych pojemnikow po lakierach mam sporo, a wszystkie pelne :D


DSC00788


DSC00790


DSC00791


No i porownanie z oryginalem. W czasie haftowania nic nie zmienialam, ale po ostatnich probach zaplecenia sznurka (do innego Dimka), dam sobie z tym spokoj i jakas wstazke czy sznurek znajde w garazowych pudelkach ze wstazkami :) Sa az 3, wiec pewnie cos odpowiedniego trafie:P Wycinanie zostawiam oczywiscie na przerwe swiateczna w Katowicach :D


DSC00777


Swieto Dziekczynienia juz minelo, Czarny Piatek tez, a mnie kolejny raz nie ma w Stanach. Choc i w Brazylii szaleja z czarnymi zakupami, w wielu sklepach nie tylko Black Friday, ale i Black November :P A mnie ciekawi jak przeciwnicy tradycji amerykanskich poradzili sobie z unikaniem wyprzedazy czarnopiatkowych? Skoro celtyckie halloween im przeszkadza, to chyba typowo amerykanski piatek tym bardziej, nie? :P


W sobote nieco sie opalalam podczas kupowania ostatnich prezentow dla rodzinki, ale trudno bylo sie nie przypalic przy 32⁰C. Mama mowila mi, ze w Czestochowie bylo tylko 2⁰C. Kocham brazylijski klimat :D


Trzymajcie sie cieplo! A ja dla ochlody poxxx kolejny zimowy hafcik przy amerykanskim filmie swiatecznym. Sezon trwa i co weekend kilka nowych sie pojawia. Uwielbiam je, zwlaszcza teraz jak mnie chlodza zdecydowanie przyjemniej niz klima :D


 


Dziekuje za odwiedziny i komentarze:)


 


1_iwonan - Zapomnialam! A zawsze jak pisze o jakims hafciku, to stralam sie sobie przypomniec czy ktos go juz kiedys nie popelnil.

1 komentarz:

  1. kolewoczy
    2016/11/30 07:18:18
    Zwyczajnie sobie poradziłam, to chyba nie problem nie lecieć za tłumem na wyprzedaże, nie? Nie muszę przecież kupować razem ze wszystkimi. Tu opisałam: kolewoczy.blox.pl/2016/11/Taka-okazja.html


    Gość: Matkas, *.ipv4.supernova.orange.pl
    2016/11/30 08:44:14
    Hafcik bardzo ladny i dobry na pogode za oknem/ posypalo białym/ - ja tam wole lato.. Byle do wiosny!!!! Damy rade!!!! mama


    Gość: Aszka, *.internetdsl.tpnet.pl
    2016/11/30 09:26:26
    Piękny ten hafcik. Aż jestem ciekawa jak wyglądają następne wzory z serii.
    Zazdroszczę Ci pogody, bo strasznie nie lubię zimy. Ale z drugiej strony święta bez śniegu tracą nieco na swoim uroku.
    Co do Black Friday, to o ile bardzo lubię Halloween i nie rozumiem czemu się go tak czepiają, to koncepcji czarnego piątku w Polsce całkowicie nie rozumiem. Tym bardziej, że wiele promocji było zwyczajnie oszukanych.
    Pozdrawiam!


    renataa25
    2016/11/30 11:55:10
    Jak zwykle piękne cudeńko wyciągnęłaś. Z miłą chęcią bym się poopalała, ale u nas śnieżnie i zimno:( oby do wiosny.


    Gość: edytag, *.static.ip.netia.com.pl
    2016/11/30 15:16:54
    Faktycznie cud, miód i orzeszki!


    tkaninka
    2016/11/30 20:30:34
    Rewelacja! Ja też pierwszą próbę mam za sobą, tyle że działałam półkrzyżykiem... Jakoś mi to średnio wyszło...


    mpgoga1983
    2016/12/01 11:42:33
    Jakoś ciężko mi sobie wyobrazić taką temperaturę... U nas dzisiaj biało, sypie od wczoraj i nie przestaje. Lubię białą zimę, ale ten śnieg się na bank nie utrzyma, daję mu 2 dni, a potem to czego nienawidzę, ciapa!!
    Bardzo ładny hafcik, świetnie wykonany, piękne krzyżyki ;)


    Gość: Agata, *.free.aero2.net.pl
    2016/12/01 15:51:50
    Bardzo fajny hafcik. Chętnie przeniosłabym się w Twoje strony, bo u mnie zimno i pada deszcz.... Pozdrawiam :)


    lawendowakrainarobotek
    2016/12/01 15:54:16
    bardzo ładny hafcik :)


    cornelka2
    2016/12/01 22:38:22
    Same slicznosci hafcik cudnisty i z Twoim kardynalkiem bardzo mi sie podoba ma takie oryginalne kolory pozdrawiam


    damar5
    2016/12/02 10:11:39
    Cudo!!! I wzor i kolory,i wykonanie i,i,i......
    Przepiekny haft :)
    Poz.Dana


    Gość: Marta, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2016/12/02 13:43:43
    Bardzo fajny wzorek ;) a wykonanie jak zwykle mistrzowskie, pełne profesjonalizmu ;)


    Gość: Carse, *.farm.amwaw.edu.pl
    2016/12/06 08:11:13
    Jakie ta zawieszka ma cudne kolory... to takie kolory na zimę, trochę wyciągające z szarośniegowego dołka - nic tylko haftować podobnych skarbów więcej ;)

    OdpowiedzUsuń