sobota, 31 sierpnia 2019

Radości większe i mniejsze :D

W październiku zeszłego roku wysłałam list do WOCSa z moją wielką dumą - liściem z Dimensions. Zaraz dostałam odpowiedź (dokładnie 22 minuty po moim mailu!), że tak im się spodobał, że go wydrukują. Pamiętacie go? Pisałam o nim w 2016 roku (tu) :)



No i tak czekałam i czekałam i nic. W styczniu straciłam cierpliwość i spytałam się, kiedy wreszcie doczekam się publikacji. Odpisali, że mają tyle pięknych prac od hafciarek, że czas oczekiwania na publikację to obecnie 18 miesięcy!!!!!!!!!! WOW! Nigdy tak długo nie czekałam. No i zapomniałam o wszystkim, bo obiecali mnie w mailu powiadomić o publikacji.

W lipcu przypadkiem w 284 numerze WOCSa z traktorem na okładce zobaczyłam swój list i pracę...



Napisałam, że : "Jesień jest moją ulubioną porą roku i że chciałam się z nimi podzielić moim najpiękniejszym wyhaftowanym liściem. Zestaw z Dimensions z kolekcji Reflections o nazwie Złote myśli. Kiedy tylko go zobaczyłam wiedziałam, że muszę go kupić, ale kiedy w końcu go wyhaftowałam, zakochałam się w nim! To jest właśnie magia zestawów Dimensions - po wyhaftowaniu są jeszcze piękniejsze niż się można po nich spodziewać."

Emily odpisała, że: " My też kochamy jesień. Cóź za piękny wzór ze skomplikowanym cieniowaniem i teksturą."

Maila z powiadomieniem napisali do mnie dwa tygodnie po tym jak już widziałam publikację. Z zapytaniem o mój adres i informacją, że nagrodę przyślą po około 4 tygodniach jak się okaże, że nigdzie indziej nie opublikowano mojej pracy.

Szczerość do bólu:P

Nagroda przyszła dziś, czyli po kolejnych 5 tygodniach. A właściwie kilka sztuk :)





W książeczce tylko kilka wzorów.




Z większych radości... następne dwa tygodnie spędzę w Polsce!
Pierwsza delegacja w poniedziałek do Gorzowa Wielkopolskiego, bo tam mamy fabrykę, która rośnie w siłę:) I mój pierwszy duży projekt to właśnie nowa linia produkcyjna w Polsce :)

A jak wrócę z delegacji to wsiadam w Strzałeczkę i ruszam do Katowic!

Do sklikania za przynajmniej 2 tygodnie :)


14 komentarzy:

  1. Gratulacje, sliczna nagroda-) pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje z publikacji- lisc swietny !!!To do spotkania w domu , juz czekamy !!! mama

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten liść jest zachwycający! Napatrzeć się nie mogę na to cudo :-)
    I gratuluje nagród z publikacji, trzeba przyznać, że się postarali...
    Cudnego pobytu z Rodzinką :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nogroda piekna Gratulacje!!!za publikacje .To super ze spotkasz sie z rodzinka

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje <3 Piękne prezenty za Twój wspaniały liść. Bardzo lubię zeszyty Zweigartu. Powodzenia w realizacji dużego projektu.
    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiem jaki listek jest cudny:) i żeby go nie przepchać szybciej do publikacji,powinni się wstydzić.
    No ale zwierzaczki słodkie to trochę można im wybaczyć :)

    Powodzenia w delegacji i udanego pobytu z Rodzinką :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  7. no ładnie, cała inwestygacja czy gdzieś już nie było opublikowane, rety! ale fajnie że koniec końców udało się być opublikowaną i otrzymałaś prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super nagroda gratuluje publikacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje! Kiedyś też parę prac wysłałam ... ale dałam sobie już spokój ze względu na moją marną znajomość j.angielskiego.
    PS Czekam na więcej haftów Vervaco w Twoim wykonaniu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje publikacji i nagrody:) Liść jest imponujący, piękne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje publikacji i zycze milego pobytu w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne nagrody wysłali. Mi się te zestawy podobają. Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Och, ale warto było czekać. Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń