środa, 24 maja 2017

Starość nie radość, śmierć nie wesele

Tym „optymistycznym” cytatem z Matkasa witam Was w moje kolejne urodzinki. Nie piszę dziś, żeby wymanić życzenia, ale pochwalić się jak zostałam obdarowana przez Danę (damar5) i Panią Nelę (cornelka2)!


Prezent od Dany czekał na mnie już od wielkopiątkowej wpadówy, o której pisałam Wam tu. Zgodnie z poleceniem Dany, z rozpakowaniem czekałam do dzisiejszego poranka. Po tym jak obejrzałam prezenty od 3x Sz.. zza filara, rozpakowałam tasię! A po tasi od razu widać, że od Dany – nie mogło na niej zabraknąć jej ulubionych motylków :D


DSC02357


A w środku sporo tego było, nie? Duża ramka, którą już oglądałam u Dany na blogu. Nawet wiem, jaki hafcik do niej pasuje, ale nie mam jeszcze wzoru :( Podobną małą rameczkę już mam od Dany, ale w innych odcieniach – będzie parka:P


DSC02359


Filcową ramkę ostatnio oglądałam u Margonitki, a dziś mam już dwie jeszcze ładniejsze u siebie:) Do żółtej może trafi jakiś słonecznik? Dana, a te papierowe tasiemki to jakaś sugestia, żebym się za skrapki zabrała? :P


DSC02361


Pocztówki lubię wieszać na lodówce, szkoda że ta musi poczekać na moją kolejną lodówkę:( Niebieski to też znak rozpoznawczy Dany :D A jedno z życzeń już się niedługo spełni, ale teraz cicho sza!!!!!!!!


DSC02364


A teraz mały szok! Pierwsza myśl – po co mi takie coś? I to jeszcze zupełnie nie w moim stylu?


DSC02366


Aż nie poczytałam, że dostałam tablet:P


DSC02369


Na zdjęcie lub haft!!!!!!!!!!!


DSC02368


Widziałam już tacki z haftami na necie, ale nigdy na żywo! A teraz mam swoją! Koniecznie coś wesołego i kolorowego do niej trafi, a może coś z heksą? Muszę czegoś odpowiedniego poszukać! I chyba trafi na ścianę w mojej kuchni, na kawową tapetę! Nie ma co!!!!


Dana, dzienks! Sprawiłaś mi wielką radochę!


Wczoraj natomiast dotarła do nas wielka koperta od Pani Neli! A tam co nieco nie tylko dla mnie!


DSC02345


Dla Maćka były dwa rogaliki, ale powiedział, że podzieli się z Osobistym Ojcem :) Maj to nasze rodzinne świętowanie, tata ma swoje święto w dzień matki, więc co roku świętujemy podwójnie :D


Dla Matkasa był mały hafcik z truskawką, a dla mnie serce. Takie mini tamborki też kupiłam w tigerze, ale Pani Nela jak zwykle była ode mnie szybsza w wykorzystaniu. Stety, niestety ale jak zobaczyłam błysk w oku Matkasa i wielki uśmiech na widok serca, musiałam się nim podzielić. Jak sama Matkas powiedziała – „wszystkie serca w tym domu są moje”:P No i co miałam zrobić????


DSC02347


Matkas dostała swoje na urodzinki w lutym (tu), a ja teraz – drzewko z frywolitkami ręcznie machniętymi przez Panią Nelę! Hmm, które jest ładniejsze? Moje czy Matkasa?


DSC02354


A naparstek cały czas zastanawiam się skąd jest?


DSC02350


Miłe życzenia i wesoła solniczka z pieprzniczką.


DSC02356


Oraz herbatka z bransoletko-naszyjnikiem.


DSC02352


Pani Nelu, całą rodzinką dziękujemy za pamięć!


 


Urodzinki z rodzinką spędzam raz na kilka lat, ale jak już jesteśmy razem to Matkas piecze specjalnie dla mnie moje ulubione czarne ciasto i sama robi do niego krem kokosowy. Mniam! A każde ciasto ozdabia posypką, tym razem trafiły mi się gwiazdki. Matkas, dzienks!!!!!!! :*


DSC02372

1 komentarz:

  1. Gość: kawerno, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2017/05/24 22:54:29
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :) Bardzo ładne prezenty dostałaś. Nie wiedziałam, że są tacki z haftami. Będę musiała taką dla siebie znaleźć :)


    cornelka2
    2017/05/24 23:02:18
    Jeszcze raz wszystkiego co najlepsze torcik wyglada smakowicie a dla taty tez przesylam zyczenia wszystkiego dobrego nie wiedzialam ze tez jest majowy teraz bede pamietac pozdrawiam


    gosia.k3
    2017/05/25 01:29:53
    Takiej tacy to jeszcze nie widziałam... świetna jest :) A naparstki podobne widziałam w SeaLife w Constanz...


    Gość: ...z minionej epoki, *.static.ip.netia.com.pl
    2017/05/25 08:35:13
    Wspaniałe prezenty dostałaś i ciasto wygląda smakowicie :) Życzę wszystkiego najlepszego!


    Gość: carse, *.farm.amwaw.edu.pl
    2017/05/25 10:30:13
    Wszystkiego najlepszego, ale dostałaś piękne prezenty :) Zakochałam się w mini tamborkach, nie dziwię się, że mama też ;) Szczególnie z sercem.
    Serdecznie pozdrawiam i twórczego nadchodzącego kolejnego roku ;)


    damar5
    2017/05/25 18:12:11
    Jeszcze raz wszystkiego dobrego :)
    Tacka nie jest biala hehe
    A filcowa zolta to wlasnie to co mi zoltego w lapki wpadlo :) do tego jeszcze szara zeby do pary bylo :)
    A te papierowe tasmy sa halloweenkowe i tylko dlatego :D
    Poz.Dana


    Gość: Margonitka, *.dsl.dynamic.t-mobile.pl
    2017/05/25 18:52:22
    Starość nie radość, śmierć nie wesele, młodość nie wieczność, a grunt to podstawa, jak mówią u mnie w domu :-)))
    Najlepszego Piegucha!! Cudne prezenty dostałaś.
    margoinitka.pl/


    Gość: Agata, *.play-internet.pl
    2017/05/25 20:15:44
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, aby wszystkie Twoje marzenia się spełniły :)


    Gość: Matkas, *.ipv4.supernova.orange.pl
    2017/05/25 20:50:42
    Ale prezenty , radości było , oj było - z podziękowaniami za maleństwo w tamborku i słodkości dla Maćka - Iwona


    Gość: Agnieszka, *.dynamic.chello.pl
    2017/05/25 21:11:42
    Fantastyczne niespodziankowe prezenty. Tablet rewelacja!


    blasiuk
    2017/05/25 21:24:28
    100 lat !!! Spełnienia marzeń !!!!


    1_iwonan
    2017/05/26 08:02:49
    Życzę Ci Piegucho zdrowia, spełnienia marzeń, wspaniałej nowej pracy i realizacji wszystkich hafciarskich planów !

    OdpowiedzUsuń