poniedziałek, 1 maja 2017

Srebrna Strzała :D

Ale jestem radosna! Jestem już po 3h w mojej bryce! Zaczęliśmy z Osobistym Ojcem od parkingu pod tesco, ale na koniec byliśmy i w Chorzowie i w Siemianowicach! Śmiga się świetnie! A tata szybko zaczął ziewać, więc chyba nie jest tak źle. Już zapomniałam jak fajnie się prowadzi własny samochodzik! Strzałecza jest super hiper:) Dziś tata mi ją wypucował, bo przecież auto kupuje się czyste od starego właściciela, a później własnoręcznie przykleiłam zielone listki :) Tu już fotka po 3h :)


WP_20170501_19_10_45_Pro


W sobotę trochę czasu spędziłam z tatą w obu naszych garażach, bo robiliśmy pewne biznesy zakończone szybką i udaną sprzedażą. No i przy okazji jednej z wizyt wyjęłam z pierwszego pudełka z wierzchu pierwszy hafcik i zaczęłam xxx.


DSC02090


Zestaw DMC kupiony kilka lat temu na angielskim ebayu. Mam też ten drugi świąteczny i …


 DSC02093


… kilka innych z podobnej, ale amerykańskiej serii, tzn. z takimi ramkami i ładnymi guzikami.


DSC02097


To tyle na dziś, jutro cd jazdy własną bryką! Hura!


Aaaaa, nie wiem czy słyszałyście co się dzieje obecnie w Sao Paulo, ale chyba w ostatnim możliwym momencie wyjechałam. W niedziele na tv24 pokazywali nagrania z soboty – płonące autobusy, potyczki z policją, zamknięte lotniska, stacje kolejowe, etc. Strajki z powodu planów podwyższenia wieku emerytalnego. Tak jak rozmawiałam z moimi znajomymi Brazylijczykami – nauczycielem portugalskiego i kierowcą – sami zastanawiali się czy nie wyjechać z kraju, bo kryzys za kryzysem :(


 


M jeszcze nie ruszone, bo tata zajęty. A kupione zanim dostałam pierwszą pracę. Sama znalazłam ogłoszenie, sama zbiłam cenę i wszystko za moje $$$ :) Rodzicki tylko pomagali, głównie w kredycie, bo po 7 latach w US nie miałam żadnej zdolności kredytowej:) Pierwsze wspomnienie jakie mam to jak siedząc w M z tata, odebrałam telefon z ofertą pracy z Philipsa :D


 


Margonitka – Dzięki za super komentarz:) Tata był chętny żeby pomóc Ci z garażem:P Hmmm, pudełek nie przybyło od grudnia, tylko tata musiał zrobić lekkie przemeblowanie, żeby większa bryka się zmieściła. Jednak Smerfik (Punto) był mniejszy:P


damar5 -  Tego lipca nie byłabym taka pewna:P


Susan – No jednak PL to nie BR. Na szczęście :D


Ola – No :P


kawerno – To podaj maila:)


 

3 komentarze:

  1. Gość: Terenia, *.dynamiz-zab-04.vectranet.pl
    2017/05/01 22:55:03
    Witaj w domu :)
    Samochód wypucowany i wypróbowany, niech Cię szczęśliwie wozi do celu.
    Mam taki sam zestaw haftu; też czeka w kolejce nawet nie pamiętam, jak długo :)
    Powodzenia.


    Gość: Mariola, *.safe-lock.net
    2017/05/01 23:14:12
    Szerokich dróg - może kiedyś do Rybnika dojedziesz - zapraszam.
    Pudeł garażowych to można Ci pozazdrościć. Pozdrawiam Mariola


    damar5
    2017/05/02 11:10:49
    Cudna fota :) Udanej wspolpracy Wam zycze :)
    Poz.Dana


    cornelka2
    2017/05/02 12:26:23
    No super !!!fajnie wygladasz bryka tez !!!!pozdrawiam


    margo191
    2017/05/02 16:56:51
    Fajne te zestawy!


    Gość: kawerno, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2017/05/03 06:51:25
    Fajny zestaw :) Dobrze, że udało Ci się wyjechać przed tymi zamieszkami.
    mój mail: kawernow@gmail.com
    Pozdrawiam :)


    Gość: Agnieszka, *.dynamic.chello.pl
    2017/05/03 10:33:45
    Strzała przepiękna! Niech Ci dobrze służy :)


    Gość: Agata, *.play-internet.pl
    2017/05/03 16:23:47
    Widzę, że po powrocie do Polski czekały na Ciebie same pozytywne rzeczy: i mieszkanie i samochód :) Życzę Ci szerokiej drogi i samych dobrych rzeczy :) i czekam z niecierpliwością na kolejne Twoje hafty :)


    ella1101
    2017/05/04 02:57:53
    Super bryka.


    Gość: labores-art, 94.204.161.*
    2017/05/05 21:11:12
    My też mamy nowy samochód, od wczoraj :)))
    Jak tam Ci w Polsce? Planujesz jakieś wakacje, czy zaczynasz nową pracę?
    Ja właśnie zmieniam pracę i mam kilka dni przerwy pomiędzy.
    Podobne zmiany u nas obu :)))))))))))))) Pozdrawiam!


    Gość: Margonitka, *.dsl.dynamic.t-mobile.pl
    2017/05/07 16:51:31
    Srebrna strzała jest. Teraz nie pozostaje nic jak rozpuścić włosy, otworzyć okno, puścić muzykę na full i pomknąć w kierunku zachodzącego słońca :) Tylko te nasze autostrady takie nieamerykańskie i niekoniecznie sprzyjają drogowym szaleństwom. Chociaż i w Ameryce też chyba nie poszalejesz.
    Jakby co to ja z chęcią skorzystam z pomocy Twojego Taty :))) Małgosia

    margoinitka.pl/


    1_iwonan
    2017/05/07 17:40:21
    Dużo radości z jazdy życzę !
    Cudownie mieć garaż z którego wynosi się takie cudeńka... wesołych haftowanych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Również kiedyś miałem takie auto i muszę przyznać, że bardzo fajnie mi się nim jeździło. Oczywistym jest, że każdy pojazd mechaniczny powinien mieć obowiązkowe ubezpieczenie OC https://cuk.pl/ubezpieczenia/samochod/oc które ja również starałem się zawsze wykupować na czas.

    OdpowiedzUsuń