sobota, 27 maja 2017

Mam przekichane!

Dostałam spadek! Tak, tak! Tak było wczoraj! Znowu byłam z tatą w robocie przedwakacyjnej, kiedy dostałam telefon, że coś przyszło do mnie, a roboty sporo bo wyjazd przyczepą kempingową jest wymagający. Dziś już Knauska umyta z zewnątrz i wewnątrz, napastowana cała, zapakowana w żarełko i inne badziewia, a jutro cd i tak do dnia wyjazdu :D  


No, ale wracając do głównego tematu – koperta bąbelkowa dotarła z Warszawy na Śląsk, a nadawcą była Aga (fejferek). Po poprzednich paczkach już się niczego więcej nie spodziewałam, a tym bardziej takiej zawartości, ale Aga mi wyjaśniła, że wszystko jest w spadku po niej. Miało być dla Agi, ale zmieniła zdanie to mam:P A czemu przekichane? A to Dana stwierdziła:P Od kilku dni przymierzam się do wpisu z moimi xxx, ale paczki mi przeszkadzają:P


A to co przyszło od fejferka!


DSC02419


Szpatułki i koszulka na nie zawsze się przydadzą :) A bransoletki „skórzane” do xxx bardzo mi się podobają:) Mam już kilka, ale takiej nie.


DSC02421


Karteczka z życzeniami, chyba ręcznie robiona?


DSC02423


I plastikowe pudełko pełne naparstków!


DSC02427


W Łebie mnie jeszcze nie było i chyba już nie muszę jechać:P


DSC02428


DSC02435


DSC02436


DSC02439


Naparstek z Kaszub już mam, kupiłam rok temu jak byłam nad morzem, ale ten jest ładniejszy.


DSC02430


DSC02433


Aga, dzięki wielkie za niespodziewaną przesyłkę:) Kolejny dzień miałam wielką radochę pomimo zmęczenia przedwyjazdowego :D


A jak teraz oglądam festiwal w Sopocie w tv to mi się przypomina moja zeszłoroczna delegacja Smerfikiem i jeden dzień w którym połaziłam po Gdańsku, Gdyni i Sopocie. A pod Operę Leśną podjechałam, ale była już zamknięta, zresztą zdziwiłam się, że za zwiedzanie trzeba płacić :( Ale byłam! I molo też widziałam i moczyłam nogi w brudnym Bałtyku przy sopockim molo:P W Gdańsku i Gdyni woda jakoś mniej brudna:P Wie ktoś dlaczego?


Na koniec jeszcze wypiek Matkasa na urodzinki Osobistego. Po cieście z galaretką zostały już tylko zdjęcia, takie było dobre :D


DSC02442


Może następnym razem, uda mi się pokazać moje xxx :D A czas strasznie się kurczy ostatnio!


 

1 komentarz:

  1. damar5
    2017/05/27 21:35:16
    Mimo ,ze masz przekichane to prezent bardzo udany :) Wszystko co lubisz albo sie przyda :) Naparstki rewelacyjne ,kazdy jeden :)
    Motylki tez cudne :P
    Udanego pakowania:D
    Poz.Dana
    Ciasto pozarlam wzrokiem :)


    Gość: labores-art, 94.204.144.*
    2017/05/28 15:24:26
    brawo, ale łupy :)
    jedziecie do Grecji?


    Gość: Agnieszka, *.dynamic.chello.pl
    2017/05/28 18:40:04
    Ależ skarbów i jakie cudne naparstki przybyły. Malowana Łeba - mój faworyt! Dobrego tygodnia!


    cornelka2
    2017/05/28 20:16:26
    Super prezenty !!!!


    Gość: Matkas, *.gazeta.pl
    2017/05/29 13:47:45
    Ty to masz szczęście i chyba Cię lubią - przynajmniej niektórzy... mama

    OdpowiedzUsuń