środa, 6 sierpnia 2014

Bubble...

Ostatnia "klejonka" (przed)wakacyjna:)


Zakochalam sie w niej jak tylko ja zobaczylam. Zauroczyla mnie jej fryzura:D


"Bubble..." Hang a round kit od M Designs.


403_bubble


Troche sie balam czy uda mi sie ja ladnie oprawic na okraglo, ale jak tylko kupilam na sporej przecenie w Michaelsie fioletowy sznurek wiedzialam, ze bedzie idealny do fioletowej heksy:) Do zszywania uzylam tej samej transparentnej nitki co do serca.


DSC01051


Wybralam jeszcze seledynowa kanwe (14ct Charles Craft, kolor light seafoam) i zabralam sie za xxx.


Najpierw byla lysawa kukielka:P


DSC05466


A pozniej doszla cala reszta.  Do Katowic zawiozlam przod i tyl juz sklejony, ale jeszcze niezszyty. Tak jak serce.


DSC05505


Material na tyl wybralam z tych co mialam juz w szafie. Jakos najbardziej kapelusze i buty mi pasowaly:)


DSC01044


Cyrkla w Stanach nie mam, ale kolo odrysowalam sobie z puszki, w ktorej trzymalam kolczyki:) Akurat mialo odpowiedni rozmiar!


DSC01043


Calosc zszywalam rano ostatniego dnia przed wylotem do Stanow. Poszlo sprawnie i musze sie sama pochwalic, ze wyszlo calkiem niezle:) Nitki prawie nie widac, a tak lubie!


Heksa dosyc duza i grubsza w porownaniu do serduszka. I jest tylko moja:P Nikomu jej nie oddam!


DSC01214


DSC01210


Kilka zmian wprowadzilam do wzoru, poza kolorowa kanwa, ktora w oryginale miala byc ciemnoburym lnem. Fryzurke zrobilam jej sama. Najpierw probowalam zrobic ja wednug wzoru, ale po kilku kreskach uznalalam, ze nie warto, ze sama ja ladniej uczesze:)


DSC01245


DSC01257


Napis zdziebko uproscilam. Mial byc z cwierckrzyzykow, ale mi sie nie chcialo w nie bawic i zrobilam swoje wlasne longstitche:P Bez rozrysowywania na kartke, po prostu z biegu. Wielokropek to french knoty. Tylko z rozdzka sie meczylam. Koncowka to moj pierwszy diamond stitch. Dwa razy go robilam i do teraz nie jestem do konca zadowolona, ale na trzecie podejscie nie mialam sily.


DSC01248


DSC01250


Nietoperek nieco inny i zdecydowanie wiekszy, ale i tak sympatyczny:)


DSC01253


Mnie najbardziej poza fryzurka spodobaly sie "bulgotki" :D


DSC01254


Zszywanie juz wyszlo mi lepiej niz w przypadku serca, a to byla dopiero moja druga praca wykanczana w ten sposob:)


DSC01232


DSC01234


DSC01235


DSC01238


DSC01239


DSC01243


DSC01258


DSC01259


Calkiem ladnie wisi na moim starym biurku w Katowicach:) Sorry za paluchy, ale jakos zawsze takie wymacane jest:P


DSC01261


A tu w sloneczku widac nawet lekki brokat na materiale:)


DSC01263


No i jak? Was tez zauroczyla ta mala rozczochrana heksa? :)


 


Tyle na dzis. Stresa mialam dzis wielkiego, a jutro cd, wiec potrzebna mi byla zajmujaca mozg rozrywka. Trzymajcie sie! Pa!


 


Dziekuje za odwiedziny i komentarze.


 


marimala - Dzieki! Matkas juz spisala i poszuka:)

1 komentarz:

  1. Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2014/08/06 07:55:01
    No i witaj w naszej zwariowanej rodzinie / mowie o Czarownicy- oczywiście!!!!/Ale fajna , no nie? mama


    Gość: myszkowato, *.dynamic.chello.pl
    2014/08/06 08:48:32
    Urocza czarownica, uczesanie takie porządnickie, supcio! ale jak kilka razy się przewietrzy heksa na miotle to fryz będzie ok:)
    Bardzo starannie oprawione! Niteczka monofilowa dla mnie też jest rewelacyjna, ponieważ jest dość mocna(jak żyłka) i cieniutka (są też czeskie, tanie,mała szpuleczka i nitka gruba brrr-raz kupiłam tej nitce mówię- nie), niteczki monofilowe są u nas w kolorze bezbarwnym a do ciemnych tkanin- czarna! Obie supcio!
    Pozdrowionka!
    myszkowato.blogspot.com


    Gość: Aga Jarzębinowa, *.0.220.5.suedzucker.pl
    2014/08/06 10:03:02
    Fajne te czarownice Twoje :) Nietoperek podoba mi się bardzo!


    Gość: Anna S, *.static.ip.netia.com.pl
    2014/08/06 10:11:51
    Superaśna ta heksa, a klejonki będą moją inspiracją przy tym co mi się marzy ;) Dzięki za wskazówki :)


    atojaxxl
    2014/08/06 10:12:27
    Nie wiem, co większą przyjemność mi sprawia: czytanie czy oglądanie zdjęć na Twoim blogu. Heksa jest po prostu cudna !!! I ten każdy dopracowany szczególik, i dobór materiałów - podziwiam i kapeluszem ogrodniczym się kłaniam :) Serdecznie pozdrawiam z Tarnowa


    ela-haft
    2014/08/06 10:53:10
    Takie wpisy lubię najbardziej :) dużo zdjęć, świetna praca i zupełnie nowy pomysł wykończenia haftu. Dla mnie nowy a u Ciebie wykorzystany już przy sercu, które też jest śliczne. A widzę, że kolejna "wiedźma" dołączy do Twojej kolekcji. Bardzo fajny wzorek. Pozdrawiam


    Gość: Mythimles, *.as13285.net
    2014/08/06 10:57:29
    O Matko Najukochansza...jak ja Was wszystkie podziwiam za te krzyzyki, piekne sa!!!Ale musisz byc cierpliwa kobieta, ja bym chyba pizgnela tym po 3 ruchach igla.Pozdrawiam!


    aeljot
    2014/08/06 10:58:25
    Fryzurę wyczesałaś pierwsza klasa :)
    Urocza czarownica, fajnie wyglada filoletowa mulina.


    alkakz
    2014/08/06 13:00:33
    śliczny wzór, podziwiam Twoją perfekcję w wykończeniach tych maleństw.


    iwonan_1
    2014/08/06 17:14:17
    Heksa jest cudna, fryzurka, kolega nietoperek , "plecy" w kapelusze - wszytko ekstra!!!
    I dużo fajnych zdjęć!
    Pozdrawiam!


    Gość: zyrafowo, *.static.korbank.pl
    2014/08/06 23:03:38
    Świetnie wyszedł haft i oprawa na okrągło (bardzo mi się podoba ten zwrot!).
    Co do moich wyszywanych fartuszków, to bardziej sprawa realizowania zamówienia niż uzależnienia ;-). Mam do pokazania jeszcze kilka, a wyszywania ich mam chwilo serdecznie dość.
    Dobrze pamiętasz - do Stanów lecę w sierpniu, pod koniec!
    Pozdrawiam


    renataa25
    2014/08/07 22:36:36
    Heksa przeurocza:) A fryzurka dokładnie taka sama jak u mnie:) hihih pięknie jak zawsze hafcik wykończony.


    Gość: Happy Housewife, *.adsl.inetia.pl
    2014/08/07 23:17:20
    Jaga Baga bardzo fajna:)
    A ja już po wakacjach... niestety:( Teraz rozumiem Twój zachwyt Grecją:) Byliśmy na Korfu - coś cudnego - bajka! Pozdrawiam Iza


    damar5
    2014/08/21 12:15:40
    Uuuu ale straszna ;-) Niech wyczaruje dla Ciebie same dobre dni :)
    Ales perfekcyjna w tym zszywaniu ,czapki z glow :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń