środa, 9 lipca 2014

Urodzinowa paka :D

Spozniona, bo bezczelnie w czasie urodzin bylam w Grecji, ale wczoraj wpadla w moje lapki:) Iwona z blogu creationsiwony juz w maju byla gotowa, ale umowilysmy sie, ze jak juz wroce do Michigan to sie odezwe i paczka do mnie poleci. I tak wczoraj jak wracalam z wydzialu zahaczylam o swoja skrzynke pocztowa a tam zolta koperta prosto z Toronto:) Nie moglam wytrzymac i juz w drodze do domu musialam zajrzec co tam w srodku sie kryje:P


A w srodku najpierw zobaczylam pewien znany mi material, ale zaczelam od koperty, ktora kryla kartke z zyczeniami:)


DSC01824


Tak, tak, Iwona wyhaftowala mojego ulubionego misia:) Newtonka!!!!!!! A xxx idealnie rowniutkie!


DSC01826


A co to za znajomy material? Rok temu Iwona podzielila sie kawalkiem ze mna, a teraz dostalam kosmetyczke uszyta z niego! Cudny jest!


DSC01828


Ja dopiero marze, ze kiedys zaprzyjaznie sie z maszyna do szycia, a Iwona juz opanowala ten wynalazek do perfekcji:) Podszewka i zamek wszyte fachowo!


DSC01830


W srodku skrywalo sie sporo skarbow:) A wszystkie moje:P


Kilka mulinek, bo ich nigdy za duzo:D


DSC01832


Przywieszka halloweenowa! Kanwa ma piekny oliwkowy kolor! Teraz juz moje sciany nie beda takie puste:P Zawsze jak wracam do domu z wakacji, to juz wszystkie moje robotki sa w Katowicach i pustka wieje:(


DSC01854


Motyw bardziej sympatyczny niz przerazajacy:D


DSC01858


Tu tez xxx jak od stempla:)


DSC01860


Dostalam tez zakladke! Tak jeszcze nie wykanczalam swoich zakladek, wiec zawsze cos nowego do podpatrzenia:) A co tam wlozylas do srodka, ze taka sztywna jest?


DSC01834


DSC01836


DSC01837


Z tylu podszyta czarnym filcem.


DSC01839


Na koniec zobaczylam cos takiego. Pomyslalam sobie, ze cos w moim ulubionym kolorze - czerwonym:)


DSC01841


I z ciekawoscia odwrocilam na druga strone! A tu niespodzianka:) I to jaka!


DSC01842


Moja idolka:) Od spodu tez jej sporo:D


DSC01844


Aw srodku dropsy:P Juz intensywnie mysle jak ja przerobic na cos hafciarskiego:)


DSC01847


Myslalam, ze to juz wszystko, ale jak dotarlam do domu, zadzwonilam do mamy i w czasie prezentacji calosci na skypie znalazlam jeszcze cos w kosmetyczce! Cos malutkiego co krylo sie na samym dnie:) Prawie idealna podobizna Czerwonki! Moja bryka ma tylko czarne siodelko:P


DSC01849


A tu cala moja urodzinowa paka od Iwony:)


DSC01853


Iwona, dziekuje! :* Radochy bylo sporo i hmmm, chyba za dobrze mnie znasz, bo ze wszystkim trafilas idealnie! Dziekuje! :)


 


Dziekuje za odwiedziny i wszystkie komentarze:)  Wiem, ze nie na taki wpis czekalyscie, ale musialam sie pochwalic i podziekowac:) Zdjecia z Grecji jeszcze w aparacie, ale poprawie sie:) Po prawie 2 miesiacach przerwy zaczelam cos xxx:) Chyba wreszcie mi sie uda skonczyc ... Ale o tym w innym wpisie:P


 


Happy Housewife - Zawsze do uslug:D


aeljot - Podmilanek :P


Matkas - Przemyt dobra rzecz :D


iwonan_1 - Chyba mi czytasz w myslach:P


enia66 - Oj, jeszcze pamietam poprzednie wakacje spedzone w Katowicach. 3 tygodnie i tylko jeden dzien bez deszczu:(


kasiaparkview - Moje pierwsze hamerykanskie jeansy, wiec sentyment byl:) Ale i wszystkie kolejne (dziurawe na tylku od siodelka rowerowego) czekaja w szafie:P Mam juz nawet jeden nowy pomysl. Aaaa! I jeden stary:P


 

1 komentarz:

  1. Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2014/07/09 21:06:45
    Ty to masz kolezanke !!!Ale wiadomo - Iwony fajne sa i dlatego takie cudne prezenty - ale ja tez dostałam prezenty na moje urodziny/ torbe używam codziennie na zakupy, a inne ciesza - dziekuje jeszcze raz pani Iwono/ - mama


    damar5
    2014/07/09 22:07:44
    Ale prezenty !!! Wszystko dopasowane do Ciebie :morskie,misiowe , przyczepowe itd.
    Alez Cie ta Iwona obdarowala ,zapamietala wszystko.
    Wszystkie fajne i wszystkich zazdroszcze:-D
    Poz.Dana


    Gość: anna-kalinska, *.dynamic.chello.pl
    2014/07/09 22:11:10
    Prezenty piękne i takie od serca!
    Taką latarnię też kiedyś wyszywałam :)) Czekam na relację z Grecji, z wielką przyjemnością czytałam poprzednie.
    Pozdrawiam.


    Gość: myszkowato, *.dynamic.chello.pl
    2014/07/09 22:12:43
    Prezenty wspaniałe, ale najbardziej podoba mi się..... mała Mi!!!! Czadowa!!!!
    Pozdrowionka!
    Myszkowato;)


    ella1101
    2014/07/09 22:17:36
    Ciesze sie bardzo ze trafilam z prezentami, przyjemnie bylo krzyzykowac dla Ciebie. Zakladki usztywniam plastikowym opakowaniem od kanwy, tych zrolowanych w przezroczystych tubach.
    Pani Iwono - ciesze sie ze torba sie przydaje.



    Gość: Happy Housewife, *.adsl.inetia.pl
    2014/07/10 09:46:40
    Spóźnione ale szczere życzenia Ci składam : zdrowia, nieustającej pasji i totalnego uśmiechu zawsze i wszędzie:) Prezenty cudne!


    lorena24
    2014/07/10 10:01:37
    Wspaniałe prezenty:)
    Pozdrawiam
    Lorena


    zakreconamysia
    2014/07/10 15:02:01
    Haha Mała mi strzał w 10 ;o) To mój ulubiony obrazek na temat Twojej idolki: draska.pl/img/2013/10/5729.jpg


    iwonan_1
    2014/07/10 17:28:55
    Miło dostać tak przemyślany i dopracowany prezent - Iwonka Cię zna i bardzo zdolna z niej osoba!


    enia66
    2014/07/10 21:16:11
    Sam fakt ,że ktoś krzyżykuje coś z myślą o Tobie sprawia, iż takie prezenty są bezcenne i najpiękniejsze. Szczęściara z Ciebie :) tacy przyjaciele na wagę złota :) I również życzonka przesyłam urodzinowe z domieszką twórczego bukietu :)


    arabeska291
    2014/07/10 21:56:53
    faktycznie prezent wprost dla Ciebie (przyczepa,Newtonek i mała Mi jest czyli w klimat Pieguchowy) i te idealnie równe krzyżyki Twoja psiapsióła robi chyba od linijki (zazdroszczę) :) myślę,że puzderko z mała Mi śmiało pomieści igły albo małe nożyczki


    mpgoga1983
    2014/07/10 22:22:46
    Prezenty superowe! Co ja bym oddała za taką kosmetyczkę... Też mi się marzy posiąść tajemną wiedzę władania maszyną :D Mam czas, mam czas..
    Pozdrowienia i wszystkiego dobrego z okazji minionych już urodzin.


    cornelka2
    2014/07/11 09:11:53
    Ale SUPER PREZENTY!!!!!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń