wtorek, 15 lipca 2014

Gazetkowo :)

A dzis bedzie bardzo dlugo:P


"Dzieki" powodzi w Serbii w maju nasza trasa do Grecji nieco sie zmienila i musielismy jechac do Wenecji i plynac promem do Grecji. W zwiazku z tym liczylam, ze zalapie sie w super mercato w St. Danielle na moje ulubione wloskie gazetki - Susanne i ProFilo. Niestety przeliczylam sie:( 20 maja juz nie bylo nigdzie majowej Susanki, a ProFilo bylo z motywami dzieciecymi, wiec je sobie podarowalam:( Kupilam za to 3-pak ze starymi numerami innej gazetki. Kiedys juz tez taka pake kupilam, wiec wiedzialam, ze cos tam xxx znajde, choc folia uniemozliwila mi dokladne sprawdzenie co i jak.


Za duzo w nich nie znalazlam, ale zawsze kilka inspiracji:)


Numer halloweenowy najbardziej przypadl mi do gustu:D


DSC00818


DSC00825


DSC00828


DSC00830


DSC00839


To byla czesc zapowiedzi innego numeru, ale pomysl z guziczkami bardzo mi sie spodobal:)


DSC00844


DSC00848


Rozu niecierpie, ale ta myszka jest slodka!


DSC00849


I ciekawy pomysl na aplikacje serduszkowe na obrusie.


DSC00855


Ostatni numer byl w srodku paki i okazal sie najmniej ciekawy.


DSC00806


DSC00808


DSC00809


Podczas wypadu zakupowego do Prevezy (Grecja) trafilam wreszcie na majowa Susanke, ale po pierwsze byla dwa razy drozsza niz we Wloszech (8 euro), a po drugie po przejrzeniu stwierdzilam, ze zawartosc  nie byla warta tej ceny. Za 4 euro we Wloszech bym ja kupila, ale za 8 juz nie:P


Ale, ale! Podczas wypadu do Pargi w mini markecie trafilam na greckie wydawnictwo i po szybkim przejrzeniu zawartosci szybko udalam sie do kasy:)


DSC00781


Na pierwszej stronie ciekawa inspiracja. Uwielbiam krateczki:)


DSC00782


W calym numerze duzo morskich motywow, nie tylko xxx.


DSC00790


Dywanik.


DSC00793


DSC00796


DSC00798


DSC00800


DSC00802


Najbardziej spodobaly mi sie poduszki! Musze je kiedys wyxxx!


DSC00804


Po powrocie do Polski moglam wreszcie na spokojnie obejrzec dwie gazetki, ktore mama mi kupila w ciagu mojej zeszlorocznej nieobecnosci i jedna, ktora dostalam w prezencie od Coricamo.


Matkas bywa czesto w empiku w SCC, wiec jak jej cos wpadnie w oko to mi kupuje:)


Tu jej i mi tez, spodobaly sie indianskie bransoletki:)


DSC00986


DSC00989


Wzorow calkiem sporo.


DSC00988


A drugi numer kupiony byl ze wzgledu na...


DSC00993


...delikatne zakladki. Hmmm, wzory fajne, ale kolory do kitu. Widzialabym je w jakis pastelach:)


DSC00996


Wzory na woreczki/etui tez sa fajne, bo jakos na komorke bym ich nie uzyla.


DSC00997


Lawenda!


DSC01000


I bransoletki koralikowe! Bardzo udany ten numer, nie? :)


DSC01003


Oprocz wzorow,


DSC01007


jest tez kursik jak sie robi takie bransoletki. A takie krosno, a wlasciwie dwa - jedno plastikowe, a drugie drewniane mam juz w Katowicach:) Oczywiscie kupione w dobrych cenach w Joann i Tuesday Morning:)


DSC01005


I jeszcze numer, ktory dostalam za darmo od Coricamo przed swietami.


DSC01008


Tu jakos niewiele bylo w moim stylu. Jedynie wzorki dzieciece wpadly mi w oko.


DSC01012


Podczas kilku dni w Katowicach wpadlam z Matkasem do empika i po przejrzeniu angielskich gazetek musialam jedna kupic. Niestety, ale w empiku w SCC kradna i prawie kazda z gazetek jest bez folii a gratisy juz chyba z kims "wyszly" :( Z dwoch numerow Cross Stitchera jeden byl odpakowany, a drugi w calosci. Po przejrzeniu zawartosci tego odpakowanego wyszlam z tym zapakowanym. Przyznaje sie, jakos mnie ta gazeta wcale nie rusza (za bardzo obrazkowa, za malo do poczytania), ale ten numer jest calkiem calkiem, a poza tym ten dodatek!!!!!!!!!!! Aaaaa! Ostatnio gazetki xxx kupuje tylko ze wzgleu na gadzety do nich dodawane:)


DSC01014


Miarka do rozmiarow kanw z wewnetrznym igielnikiem i guziczkiem skradla moje serce jak tylko ja zobaczylam w zapowiedzi w poprzednim numerze:) Ostatnio i u mnie ceny sa malo zachecajace, a jeszcze trasport przez ocean troche kosztuje, wiec kupilam ja juz w PL.


DSC01017


A w srodku wyjatkowo co do CS, ale sporo wzorow mi sie spodobalo:)


Po pierwsze malenkie motywy hafciarskie do xxx do kompletu z miarka:)


DSC01019


W czesci z reklamami wpadly mi w oko fajne kolczyki i obrazek geometryczny:)


DSC01021


Ze wzorow spodobaly mi sie podkladki haftowane na filcu. Kolejny znak, ze powinnam wreszcie wyprobowac kanwe do wypruwania:)


DSC01023


Poducha jest boska! Wzorek jak lubie i te pastele:) A ja wlasnie planuje miec kiedys pastelowe sciany w moim wlasnym M :)


DSC01025


Bransoletka sama w sobie ma badziewny wzor, ale pomysl na wykonczenie calkiem niezly:)


DSC01027


Torba na pranie zupelnie niepraktyczna, ale wzorki na niej ... :)


DSC01029


A na koncu motywy indianskie:)


DSC01031


Kiedys wreszcie musze sobie zrobic taki lapacz snow, niech zawisnie obok kupnych i zobaczymy, ktory bedzie lepiej dzialac:D


DSC01032


Malenki wzorek juz mi krazy po glowie i szuka pomyslu na hafcik 3D :)


DSC01035


W przeddzien wylotu do Stanow w skrzynce znalazlam jeszcze przesylke od Coricamo! Nowy numer Tworczych Inspiracji:) Zupelnie sie nie spodziewalam, ale bylo mi milo:)


DSC01288


Niestety ja z tych wybrednych, wiec w srodku spodobaly mi sie tylko motyle do wyxxx


DSC01282


oraz kursik na torbe z papierowej wikliny.


DSC01286


Dziekuje firmie CORICAMO za ten mily prezent:)


Do Stanow jak juz Wam wspominalam angielskie gazetki docieraja ze sporym poslizgiem:( Dopiero pod koniec czerwca udalo mi sie dorwac majowy numer Cross Stitch Collection.


DSC01933


A musialam go miec ze wzgledu na publikacje mojej czarnej przywieszki:) Obok fotelik Zimnej:)


DSC01935


W drodze do domu z ksiegarni (prawie godzina drogi dwoma busami) przeczytalam zawartosc:) Bardzo ciekawy byl wywiad z projektantka wzorow Nora Corbett. Jakos nigdy nie zastanawialam sie jak powstaja wzory i czym sie inspiruja projektanci, a tu sie sporo dowiedzialam:)


DSC01939


Byl tez wywiad z Kate Bothy z ulubionej firmy wielu z Was, Bothy Threads:) Z tej lektury dowiedzialam sie skad sie wzial pomysl na firme i jak wlascicielka wybiera wzory, ktore pozniej sprzedaje jako gotowe zestawy do xxx.


DSC01992


Z wzorami tez nie jest az tak zle. Patchworkowe kartki az prosza sie o rozebranie na czesci skladowe:P


DSC01940


Tak samo kwiatuszki przy tych szpetnych babuszkach:P


DSC01944


Wzory na doniczki tez moglyby znalezc inne zastosowanie:D


DSC01946


Na koncu szczegolowa instrukcja/kursik jak zrobic takie serduszko. Sporo nowych sciegow jak dla mnie, ale takie serduszko w jesiennych kolorkach bardzo mi sie podoba, wiec kto wie?


DSC01949


W zeszlym tygodniu pisalam o nowym numerze Cross Sticth & Needlework. Od piatku mam juz je w domu! Cos tam sie poknocilo z dostawami do duzych sklepow i w zwiazku z brakiem gazetek na polkach, mozna je zamowic w Herrschners. Cena jak w sklepie plus darmowa przesylka, przynajmniej dopoki nie rozwiaza problemu z dostawcami prasy.  


DSC01908


Hmm, jak tak sobie przejrzalam nowy numer to stwierdzam, ze amerykanskie gazetki robia sie coraz lepsze w porownaniu z tendencja spadkowa angielskich gazetek:( Tutejsze sa o polowe tansze, nieco ciensze i nie maja "gratisow", ale .... wzorkow maja podobna ilosc i to cakiem ciekawych. To przynajmniej taka moja najnowsza opinia:) Bo kiedys myslalam odwrotnie.


A co w srodku mi sie spodobalo? Poza okladkowa heksa, oczywiscie:D


Etui na bryle! Sliczne:)


DSC01914


Cos co mozna wykorzystac na kilka mniejszych hafcikow:)


DSC01916


DSC01918


Jest tez artykul o Brooke Nolah z Brooke's Books Publishing. Jeszcze nie przeczytalam, ale w tym tygodniu dwa banki zywnosci, to bede miala czas na lekture. Zawsze sobie cos biore do czytania, bo czekania jest sporo:( Tu widze, ze sie nie zanudze na smierc:P Jak ostatnio przed wakacjami wzielam Cross Stitchera do poczytania to po 15 minutach skonczylam i sie nudzilam:( Taka to "obrazkowa" gazeta:( Tu jest jeszcze wiecej ciekawych artykulow.


DSC01920


Jest tez kurs na dwustronny blackwork. Tego jestem ciekawa, bo wiecie jak lubie wykorzystywac dwustronny haft krzyzykowy do zakladek:)


DSC01921


Zwlaszcza, ze jest tez wzor na dwustronna zakladke! I to w moje ulubione jesienne liscie:)


DSC01924


Wzor na album na zdjecia.


DSC01926


Nie wiem czy wiecie, ale te male wzorki sa dostepne za darmo na ich stronie interenetowej. A wlasciwie to udostepniaja male wzory z kazdego numeru:)


DSC01929


Zaczeli tez coroczna kolekcje haftow na BN i tu mi sie najbardziej podoba wykonczenie - parciany sznurek, haft i material. Hmmm, trzeba jakis haft do tego wymyslic:P


DSC01931


Wzorow jest jeszcze sporo, ale tylko te mi sie podobaly. Natomiast w nastepnym numerze bedzie fajny las:)


DSC01911


Co do kolejnych zakupow xxx to czekam az w sierpniu pojawi sie w sklepach wydanie halloweenowe Just Cross Stitch. Wiem, na necie juz dostepne:P Obejrzalam i jeszcze bardziej zapalilam sie do zakupu:) Co roku kupuje i co roku jestem zachwycona zawartoscia:D Przytulone duszki i nagrobki z okladki na pewno wyhaftuje!


JCS02014HalloweenIssue999


Na necie znalazlam tez zapowiedz numeru na BN. Ten juz nie zawsze mi sie podoba, wiec poczekam az bedzie mozna zajrzec do srodka i wtedy zdecyduje czy kupic czy nie.


JCS02014ChristmasOrnamentIssue999


To tyle na dzis. Musialam sie nieco oderwac od spraw naukowych. Teraz czas wracac do rzeczywistosci.


 


Dziekuje za odwiedziny i gratulacje:) Ciesze sie, ze potraficie sie cieszyc razem ze mna:D


 


myszkowato - Nieladnie tak beblac:P


anna-kalinska - :)


Aga jarzebinowa - Hmmm, czyli od niedawna do mnie zagladasz:P


 

1 komentarz:

  1. Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2014/07/15 07:50:00
    Ale poszalalas i to już wiemy...Pracowac mi tam i uczyc się...mama


    Gość: anna-kalinska, *.dynamic.chello.pl
    2014/07/15 08:24:45
    Ojejku! Dostałam zawrotu głowy od ilości gazetek, i to takich różnistych, i z takimi fajnymi wzorkami!
    Pozdrawiam.


    aeljot
    2014/07/15 08:42:14
    Sporo nowości gazetowych. To teraz tylko czekać na nowe hafty :)


    lorena24
    2014/07/15 09:19:12
    Gazetki są super:)


    Gość: myszkowato, *.dynamic.chello.pl
    2014/07/15 11:01:50
    A ileż można tak słodzić i słodzić, jakbym za bardzo pocukrowała, to byś się rozleniwiła i tyle..a tu? motywacja do dziergania i pewnie pojawia się kolejne publikacje!!!! ;)
    Tyle wspaniałych gazetek-to masz co przeglądac, czytać i kombinować:) Pozdrawiam cieplutko!


    ela-haft
    2014/07/15 11:13:08
    Jejku! Naprawdę zdjęć jest dużo. Ale jakie przyjemne. Gazetki są bardzo fajne i tyle nowych wzorów. Zaraziłaś mnie tymi maleństwami na Hallowen, że chyba też sobie coś zrobię. Pozdrawiam i czekam na nowe prace krzyżykowe :)


    iss-ola
    2014/07/15 11:30:08
    gazetek całe mnóstwo, ciut gorzej ze wzorkami, dzięki Bogu, bo byłoby przerąbane jakby wszystkie były super ;)
    odnośnie kwiatowych motywów na etui telefonu, mi się bardziej skojarzyły ( może dzięki tym ciemniejszym kolorom) na jakieś dyskretne etui na podpaski czy tampony, od lat mam chęć coś takiego mieć ale brak jedynie słusznego wzoru blokuje całą resztę :)


    damar5
    2014/07/15 12:28:23
    Uuuu kolorowy zawrot glowy :) Straszaki najfajniejsze ale ten dwustronny blackwork to jest rewelacja! Koniecznie wyprobuj :)
    Poz.Dana


    ella1101
    2014/07/15 17:35:36
    Niezlie poszalalas, to teraz czekam na twoje niesamowite tworzenie.


    emilya5
    2014/07/15 21:36:28
    Sporo fajnych motywów. Najbardziej spodobała mi się torba na pranie :) przydałaby mi się na wyjazdy bez możliwości prania. Mąż przestałby pytać przy wypakowywaniu, co idzie do pralki :D


    Gość: eliszka8, *.ip-point.pl
    2014/07/16 12:20:52
    Ale się obkupiłaś! Mnie by do końca zycia starczyło!


    Gość: Aga Jarzębinowa, *.internetdsl.tpnet.pl
    2014/07/16 14:42:58
    Łoo mamo...chyba bym oczopląsu dostała z taką ilością prasy! Ale tak najbardziej podobają mi sięmarynistyczne motywy jednej z nich.


    cornelka2
    2014/07/16 16:20:14
    Ale super gazetki !!!!!pozdrawiam!!!


    Gość: Ela K., *.internetdsl.tpnet.pl
    2014/07/23 10:05:57
    Cudne inspiracje...
    Żeby jeszcze tylko dodawali wolny czas, chociaż w małych buteleczkach :)

    OdpowiedzUsuń