piątek, 11 lipca 2014

30/31

Malo czasu, wiec wpis bedzie krotki i niewakacyjny:P


Wczoraj chwalilam Iwone, a dzis sama sie pochwale:D


We wtorek 24 czerwca wylecialam z Katowic i tego samego dnia bylam juz w Stanach. Przez roznice czasu wydaje sie, ze taka podroz jest krotsza niz w rzeczywistosci, choc i tak jak dla mnie to zwykle mija 24h odkad wychodze z jednego domu i wchodze do drugiego. Mniejsza o to. Jak juz wypakowalam co mialo sie popsuc z walizki, wrocilam z zakupow (mleko:P), , wzielam prysznic i nieco sie przerazilam iloscia maili na moich 3 skrzynkach pocztowych, dla relaksu i zanim oczy zaczely mi sie same zamykac zajrzalam na moje ulubione forum i trafilam na nowe gazetki xxx. I tak sobie spokojnie przegladam World of Cross Stitching nr 218...


The world of cross stitching 218 2014


... i w czesci z listami czytelnikow cos sie do mnie usmiecha:) Poza ta dziewczyna w chustce:P


The world of cross stitching 218 2014_17


Tak! Moj kalendarz lodowkowo-magnesowy Lizzie Kate:) Jedyny co go jeszcze nie opublikowali:P


Clipboard04


Sami prosili na FB chyba w maju czy kwietniu o listy, to prosze, wyslalam im:)


A napisalam: "Oto moj wielki ukonczony projekt - kalendarz Flip it bits od Lizzie Kate. Wyhaftowalam go rok temu w zaledwie 3 miesiace. Zrobilam z nich wszystkich magnesy na lodowke. Stwierdzilam, ze beda idealnie pasowac do kuchni mojej mamy, wiec wyhaftowalam je na plastikowej kanwie i dodalam drewniane przywieszki, zeby mama wiedziala, ktory obrazek jest na ktory miesiac poniewaz nie ma na nich zadnych napisow. Mam nadzieje, ze sie wam spodoba!"


Jak widac spodobal sie:) Sue odpisala: "Coz za oryginalny pomysl, zeby zamienic kazdy z 12 obrazkow na magnes! A przyczepienie drewnianych przywieszek z odpowiednia wstazka daje wyjatkowe wykonczenie. Jestesmy pewne, ze z duma beda zdobic lodowke twojej mamy. Dziwaczne wzory Lizzie Kate sa zawsze zabawne i interesujace, wiec nie dziwimy sie, ze je wybralas."


I tak cieszylam sie az do nastepnego dnia. Lubie jak rano wstaje i jestem jeszcze nieprzytomna poczytac cos na necie - maile, fora, blogi, wiadomosci. Tak sie budze najlepiej i najszybciej. I tak wlasnie znowu zajrzalam na forum, a tu nowy numer Cross Stitch Collection, a dokladnie nr 238.


Clipboard01


W srodku znowu cos w listach:P


Clipboard02


Wiem, wiem znowu ten sam kalendarz:( Juz dawno do nich napisalam i jakos nie umieli sie zdecydowac na mnie, wiec jak WOCS prosil na FB to nie dalam sie dlugo prosic. No i tak wyszlo, ze w tym samym czasie pojawily sie obie publikacje:P


Clipboard03


Tu prawie ten sam list, bo ja z tych leniwych:P Wiec do WOCSa wycielam co niepotrzebne, a tu wlasnie ten moj oryginal.


"Po tym jak opublikowaliscie moj pierwszy kalendarz w numerze 215 Cross Stitch Collection (mozecie sobie przypomniec tu), pomyslalam, ze jak wyhaftuje kolejny to dam wam znac. Kalendarz Lizzie Kate zaczelam haftowac w grudniu i myslalam, ze zajmie mi kolejny rok, zeby go wykonczyc, ale okazuje sie, ze im wiecej sie haftuje kalendarzy tym szybciej to idzie! Skonczylam haftowac w marcu i przerobilam je na magnesy na lodowke. (I tu powtorka:P) Stwierdzilam, ze beda idealnie pasowac do kuchni mojej mamy, wiec wyhaftowalam je na plastikowej kanwie i dodalam drewniane przywieszki, zeby mama wiedziala, ktory obrazek jest na ktory miesiac poniewaz nie ma na nich zadnych napisow. Mam nadzieje, ze sie wam spodoba!"


Cos im dlugo zajelo zanim sie spodobalo:P Ale odpisali, ze: "ciesza sie, ze jestem zajeta haftowaniem kalendarzy".


Jaja jak arbuzy, nie? :D


Co do nagrod, dzis wlasnie Matkas wyjela przesylke od Collection ze skrzynki. Co ciekawe miala ona stempel z Malmo, czyli ze Szwecji, a nie UK, gdzie sie chyba miesci redakcja, nie? A moze ja sie myle? :P


W kopercie jak zwykle muliny Anchor:) Oj, jak juz wroce na stale do Polski to bede mogla zdziebko nimi wyhaftowac:) Mam juz spora kolekcje mulin Anchor od wlasnie Cross Stitch Collection:) Pisalam o niej tu.


Tym razem 12 kolorkow:) Tata znowu je przeskanowal:P


IMG_0001


No i oczywiscie list z gratkami. Widze, ze pani redaktor inna niz ostatnio, wiec i tresc listu zdziebko inna:)


Clipboard05


Co do WOCSa to nagrody sie nie spodziewam. Oczywiscie, ze normalnie je przesylaja (hmmm, czasem gina w drodze:(, ale ... w regulaminie maja, ze nagrody przesylaja tylko za publikacje listow nigdzie indziej niepublikowanych, wiec jesli znajda moj list w Collection to nie mam na co czekac. Trudno, jakos to przezyje:P


To jeszcze na koniec dla przypomnienia kalendarz w calosci:) A wiecej zdjec tu.


DSC08729


Zdradze Wam, ze kalendarz juz od roku wisi na lodowce w Katowicach:) Mama co miesiac zmienia wszystkie moje kalendarze:) Ten z lodowki, drugi jest wafelkowy w pokoju rodzicow, a trzeci makatkowy wisi w przedpokoju:) Bardzo mnie to cieszy:) Inne moje prace tez wisza/leza w roznych miejscach w naszym domu:)


A! Dla porzadku, publikacja w WOCSie jest moja 30, a ta w Collection 31 :D


I taka ciekawostka dla wszystkich co im sie wydaje, ze gazetki do US docieraja z szybkoscia swiatla:P Jak widac w UK w czerwcu wyszedl numer 238 Cross Stitch Collection. Pare dni pozniej bylam w ksiegarni i kupilam numer 235 (majowy) Collection. Tam byla moja poprzednia publikacja, wiec musialam kupic, ale nie sadzilam, ze tyle miesiecy mi zejdzie:( Ciekawe czy numer 238 dotrze do mnie do grudnia? :(


 


To tyle na dzis. Za godzine mykam na Moonlight Film Festival! Dzis pierwszy seans tego corocznego  trawnikowego kina w parku w moim miescie:) Biore koc, plyn przeciwkomarowy i mykamy z Czerwonka na "The LEGO Movie":)


Dziekuje za odwiedziny i zyczenia urodzinowe:) Swietowalam 24 maja, wiec juz nieco o nich zapomnialam, ale i tak bardzo mi milo:)


 

1 komentarz:

  1. Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2014/07/11 07:25:35
    Gratulacje i już , kalendarz jest fajny- mama


    damar5
    2014/07/11 08:47:09
    Oooooo ale sie podzialo :) Gratuluje obu publikacji :)Kalendarz jest swietny ,wiec nie wiem co sie tak lenili :)Kto sie zna ten szybko publikuje :)
    Nagroda super , wykorzystasz z pewnoscia :)
    Poz.Dana


    Gość: myszkowato, *.dynamic.chello.pl
    2014/07/11 08:52:29
    Bla bla bla... gratulacje publikacji... bla bla bla, bo to już chyba nudne:)
    Gazetki faktycznie wszędzie docierają, tylko jaki to czas upłynie- to przecież nieważne:)
    Pozdrowionka i buziaczki- a pomysł z kalendarzem na lodówkę- super!!!


    cornelka2
    2014/07/11 09:14:13
    GRATULACJE !!! kolejnej publikacji jesteś już bardzo znzna pozdrowienia!!!!


    Gość: anna-kalinska, *.dynamic.chello.pl
    2014/07/11 09:15:39
    Gratuluję!
    To jeden z moich ulubionych kalendarzy w Twoim wykonaniu :))


    zakreconamysia
    2014/07/11 13:23:00
    Gratuluje publikacji, ten kalendarz jest niesamowity :)


    vr1974vr
    2014/07/11 22:02:45
    Gratuluję potrójnie i obu publikacji, i nagród. Wszystko zasłużone, bo kalendarz wspaniały :)


    Gość: Aga jarzębinowa, *.dynamic.chello.pl
    2014/07/12 10:36:48
    A tego kalendarza nie widziałam wcześniej a rzeczywiście jest fajny :)
    Nie próżnujesz Ty dziewczyno z tymi publikacjami! :) Ale jest się czym chwalić! Gratki :)

    OdpowiedzUsuń