środa, 4 września 2013

Dziękuję!

Już drugi raz, wcale nie celując, a tym razem nawet nie wiedząc o polowaniu, trafiłam w tysięczny komentarz. A takowy zostawiłam dokładnie miesiąc temu u Żyrafy! Sama Gośka nieco się przejęła, bo stwierdziła, że bedzie to dla niej wyzwaniem i obiecała, że nie będzie w różowościach. Hmm, chyba taka groźna nie jestem? A może jestem? :( Paczka doszła dziś do Matkasa, ale zdjęcia już w poniedziałek dostałam na maila od Żyrafy. Nawet z podpisem, więc tylko nieco zmniejszyłam i możecie oglądać. Punktem głównym hafcik od Gośki wykończony jako podkładka pod myszkę:) Misie wszelakie kocham, więc trafiłaś świetnie:)


dla Pieguchy_02


Hafciku czy innej robótki ręcznej spodziewałam się, a nawet bardzo liczyłam, bo Żyrafa ima się różnych technik rękodzielniczych:) Natomiast cała reszta paczki to już miły dodatek.


dla Pieguchy_01


Gośka, dziękuję bardzo za wszystko! Hafcikiem i resztą paczkowych wypełniaczy sprawiłaś mi sporo radości:) Szkoda tylko, że Twoją pracę będę mogła pomacać w przyszłym roku:(


 


Co tam poza tym u mnie? Dalej chodzę jak zombie:P W poniedziałek mieliśmy jedno z dwóch w ciągu roku Świąt Pracy, więc uczelnia była zamknięta. Ale ja strajkowałam w ten długi weekend i spędziłam go w labie. Nie cierpię długich weekendów! Ani w Polsce ani tu! Niech „se” inni odpoczywają na siłę, mnie nikt nie przymusi:P Niestety i butla z helem w niedzielę w nocy zastrajkowała i stwierdziła, że tak lubi regulator, że nie pozwoli się odkręcić:( Na szczęście kolega z Grecji mi pomógł i o północy mogłam kontynuować swoje pomiary i szczęśliwa, że nic nie popsuliśmy, o 2 w nocy wróciłam do domu:) Wczoraj natomiast skończyłam wreszcie hafcik dla Rodzicków, uśmiechy na ich twarzach rano na skypie mówiły same za siebie, więc w następnym wpisie pokażę Wam już skończony obrazek:) Tylko go jeszcze raz wyprasuję:P


Ciepełko nas nie opuszcza i dziś 27C! Kocham michigańską jesień:)


 


To tyle! Trzymajcie się! Mykam zaraz do labu, później pospać na wykładzie ze statystyki i znowu do labu:P A w poniedziałek pierwsze zajęcia ze studentami! Trzeba ich od razu nastraszyć jaka to groźna ze mnie asystentka, żeby chodzili jak w szwajcarskim zegarku:P


 


Dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze:)


 


myszkowato – Dziękuję:)


 

1 komentarz:

  1. Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2013/09/04 18:48:17
    Prezenty bardzo ladne i fajna kartka z wesołym tekstem, widać ze dużo serca Zyrafa w paczke wlozyla...Dziękujemy...mama


    zyrafowo
    2013/09/04 18:57:32
    Fajnie, że paczuszka tak szybciutko doszła! I bardzo się cieszę, że zawartość się spodobała :-))) Nagłowiłam się nieco, różowości uniknąć nie zdołałam, ale miś od razu został uznany za niezbędnik, tylko nie do końca wiedziałam gdzie go umieścić. Piegucha tak perfekcyjnie oprawia swoje prace, że na żadne zawieszki czy tamborki się nie odważyłam i wybór padł na podkładkę pod mysz jako rzecz użyteczną :-)
    Jeszcze raz dziękuję za komentowanie i ten tysięczny komentarz na moim blogu!


    paga-tek
    2013/09/04 19:33:48
    Super prezenty, podkladka jest cudna :)

    Ja tez nienawidze dlugich weekendow :(

    Pozdrawiam


    arabeska291
    2013/09/04 22:17:48
    Ty pracoholiku :) piękny prezent dostałaś


    aeljot
    2013/09/05 11:46:36
    Znowu Ci się dostało :) Fajne prezenty :)


    ann_margaret
    2013/09/05 12:08:19
    Bardzo fajna wygrana:)
    Ale masz przeboje w pracy:)) Powodzenia ze studentami!


    damar5
    2013/09/05 22:50:49
    Gratuluje :-D Prezenty fajne ,szczegolnie lody, fantastyczne na te Twoje upaly :-D

    Oj , ja juz czekam na studenckie rewelacje , mam nadzieje, ze podobnie jak w zeszlym roku sie niezle popisza hihihi
    Poz.Dana


    cornelka2
    2013/09/06 12:31:59
    Nagroda super GRATULACJE!!!!!!pozdrawiam


    Gość: Katarzyna G, 78.19.221.*
    2013/09/07 19:19:16
    I znowu z opóźnieniem komentuje.... Piękny prezent dostałaś za swojego farta :)


    Gość: Carse, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2013/09/07 22:34:40
    Bardzo przyjemna przesyłka :)
    Ale powiedz, czy studentów zawsze trzeba tak stresować? ;)

    OdpowiedzUsuń