sobota, 14 września 2013

Banan na dyni :)

Ale przede wszystkim na mojej facjacie:P Od kilku godzin nie znika i normalnie już mnie boli od tego banana:P Oj, jaki miałam udany dzień i tydzień! Dziś rano znalazłam 2 centy, później spotkanie z dwoma szefowymi poszło super, a na koniec jadąc po mleko znalazłam 40$! Normalnie zdziwiłam się, bo na drodze leżały dwa banknoty, nawet z lekkimi śladami przejechania (asflat ładnie się na nich odbił:P) i tak grzecznie na mnie czekały:)


Oto i dowód, że kasa jednak leży na ziemi w Hameryce:P Świeżutko pochuchane:) Zawsze głupio się tu na mnie patrzą jak podnoszę monety z ziemi i chucham na nie, ale jak widać przynosi efekty, więc będę chuchać dalej, a inni niech się śmieją:D


DSC03259


Tydzień też był bardzo udany, bo mam już 3 studentki poumawiane na cotygodniowe korki, a semestr dopiero się zaczął! Zwykle studenci odzywają się dopiero w okolicach pierwszego egzaminu czyli w październiku. Poza tym tydzień był bardzo upalny! We wtorek było aż 34C! Oj, jak miło się pociłam. W środę było 30C, wczoraj 28C, a dziś niestety tylko 16C, ale jeszcze w przyszłym tygodniu będzie ze 30C :) Aaaa! W środę Matkas bardzo się ucieszyła z pewnej przesyłki z Anglii, więc i o tym będzie wkrótce:) A ja miałam kilka godzin wolnego w środę to nieco pocykałam zdjęcia moim pracom xxx:) Aaa! We wtorek załapałam się też na darmową pizzę, więc gotować ani zmywać nie musiałam, a w środę dostałam płyty z oprogramowaniem (Windows 8 i reszta sterowników) z Della! Jak się okazuje, obecnie kupując lapka nie dostaje się płyt z tym co jest na nim zainstalowane. W BestBuyu chcieli mnie naciągnąć i powiedzieli, że mi utworzą płytę z Windowsem za jedyne 50$! Twierdzili, że jeśli zwrócę się do Della to będę musiała zapłacić 70$. Ojej, taka taniocha u nich, nie?! Już raz mnie nacięli, nie powiem na ile, 5 lat temu jak kupowałam poprzedniego lapka. Tym razem nie dałam się. Poczatowałam sobie w nocy z obsługą klienta Della i co? I kilka dni później FedExem dostałam darmowe płyty:) Cwaniaki w tym BestBuyu, nie ma co! I jeszcze z banku żywności przywiozłam 1,5kg paczkę mrożonych borówek, więc jutro będę piec kruche ciasto wg przepisu Osobistego Ojca:) Sporo tego "aaa" powyżej:P


To tyle tego mojego szczęścia:)


Co z tym tytułowym bananem na dyni? A proszę, takie dwa guziczki mam w kolekcji:D Nieco szczerbate, ale jakie zadowolone z życia:D Ja w obecnej chwili wyglądam podobnie:P No dobra, zębów mam więcej:P


DSC03223


A dynie trafią na jedną z moich nowych prac! Główkowałam i dobierałam różne guziki z pudełek i tylko te dwa mi tu pasowały. Myślałam poważnie nad różnymi nagrobkami, ale za duże były:( Muszę coś specjalnie pod nie wyhaftować, bo wszystkie są boskie! :)


DSC03261


DSC03263


DSC03266


DSC03268


Dynie obecnie tylko przyłożone, ale docelowo obetnę plastik z tyłu i przykleję je do kanwy. Jeszcze się nieco wstrzymam, bo może do czasu urządzania mojego własnego M znajdę lepsze guziki? Zobaczymy. Obrazek oprawię w ramkę, jako pierwszy będzie bez szybki, żeby guziki się zmieściły:)


DSC03219


Fajny, nie? Zakochałam się w nim jak tylko go zobaczyłam! Jest to „On the Haunt” firmy Shepherd’s Bush. Jak widać można go wyhaftować jako jeden „duży” obrazek lub dwa mniejsze.


Cover


Tu go nieco lepiej widać. A przede wszystkim sugerowane guziki. Mnie jakoś średnio pasują do całości.


DSC06146


Dlaczego napisałam “duży”? Bo jest to malutki obrazek! Haftowałam go na kanwie 14ct, kolor musztardowy, czy jak ja go nazywam sraczkowy:P, Charles Craft i wyszedł w rozmiarze 7,5 x 11 cm!!!!!!!


DSC03202


Krzyżyków bardzo mało, głównie backstitche i longstitche, trzy french knoty. Bardzo przyjemny hafcik w sam raz na jeden wieczór:) Nieskromnie powiem, że moje wykonanie podoba mi się bardziej niż oryginał:P


DSC03204


Na każdym zdjęciu inny kolor kanwy, ale ten prawdziwy sraczkowaty widać poniżej:P Przepraszam, musztardowy, żeby było szlachetniej:P


DSC03208


DSC03210


DSC03213


DSC03215


DSC03217


Nie pytam się o Wasze opinie, bo wiem, że będziecie tak samo zachwycone jak ja:P Nie, żartuję:P


To banan i ja mykamy na kanapę, bo za niecałe 2h kolejne szczęście – premiera 4 sezonu Haven! Jeszcze tylko duży kubek zimnego mleka i może uda się coś pohaftować:) Dziś relaksuję się i nie myślę już o pracy!


Udanego weekendu wszystkim! A tym co się cieszą razem ze mną przesyłam po paczce pozytywnej energii :D Mam jej tyle, że starczy dla wszystkich chętnych:]


A dla chętnych piosenka, którą sobie śpiewałam wracając do domu:) Ciechowskiego średnio lubię, ale ta piosenka pasuje idealnie do $$$ :D







 


Dziękuję za odwiedziny i komentarze:) Mam nadzieję, że może któraś z Was dzięki mnie trafi do Grecji i przeżyje tak wspaniałe wakacje jak nasze:)


 


KURKA! Teraz się dopiero zorientowałam! Przecież dziś piątek 13-go! No to wszystko jasne:) Z obroną też muszę wycelować w piątek 13-go i po krzyku:P 

1 komentarz:

  1. paga-tek
    2013/09/14 03:19:36
    Hafcik jest super! A skad masz takie fajowe guziki? Te guzikowe dynie to przypominaja teraz moje starsze szczerbate dziecko, dzis stracila kolejnego mleczaka (gorna jedynke) :)
    Ty to masz szczescie, taka kasa nie lezy czesto na ulicy :)

    Pozdrawiam


    koraliki_agi
    2013/09/14 08:15:08
    Obrazek rewelacyjny. Lubię takie konturowe.
    Na znalezione pieniążki też chuchamy, ale nie mieliśmy jeszcze takiego szczęścia, jak Ty. Może kiedyś.


    Gość: Katarzyna G, 78.18.206.*
    2013/09/14 09:45:28
    Powiem tylko tak: Jesteś Nagrobkowa Wariatka !!! Nie dziwię się że takie szczęście Cię spotkało w TAKI dzień :) A hafcik rzeczywiście ładny


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2013/09/14 09:48:21
    Farciara i już...Guziczki i haft - oki...Tylko nie wydawac mi tej mamony ot tak sobie - zartuje...mama


    zakreconamysia
    2013/09/14 11:09:14
    Fantastiko hafcik ;o)


    Gość: Aisha, *.dip0.t-ipconnect.de
    2013/09/14 13:51:18
    Jedni mają pecha w piątek 13-go, a inni szczęście. Jak widać Ty zaliczasz się do tej drugiej grupy.
    Ja kiedyś też miałam dużo szczęścia i znalazłam przed domem 100 zł. :D
    Dynie są super i fajnie pasują do Twojego nowego obrazka. Inne guziki też są świetne. Zastanawiam się jak przechowujesz te wszystkie guziki, materiały i inne rzeczy. :) Na pewno zajmują dużo miejsca. ;)


    damar5
    2013/09/14 18:07:09
    Kolejny fajny wpis az milo sie czyta i oglada :-):-)
    Gratuluje znaleziska ,my tez chuchamy ale ostatnio szczescia nie mamy ale cierpliwie czekamy:-D
    Obrazek boski , bardzo w moim guscie bo lubie takie kreski:-D i guziki tez cudne ,oj wpadne tu jeszcze dzis poogladac :-D
    Poz.Dana


    Gość: myszkowato, *.dynamic.chello.pl
    2013/09/14 22:13:52
    Guziory fantastyczne!!!! hafcik wspaniały-ale, że w jeden wieczór można cosik takiego zmajstrować????????hm.........zawsze miło mi się czyta Twoje wpisy....


    aeljot
    2013/09/15 08:51:46
    Oby dobra passa utrzymała się jak najdłużej :)
    Haftu nie ma co chwalić bo i tak wiesz, że wyszedł ładnie :)


    1_iwonan
    2013/09/15 11:46:00
    Nie wiadomo od czego zacząć... Czy Ci gratulować znalezionej kasy, wspaniałych guziczków, rewelacyjnego haftu, czy dobrze zapowiadającego się wieczoru z ulubionym serialem. Nie dziwie się, że radość Cię nie opuszcza, ja na Twoim miejscu chyba też bym się tak zachowywała!
    Ja w swoim życiu znalazłam najwięcej 100 zł (też na mnie czekało!) i oczywiście przeznaczyłam je na zakupy xxx:) Guziczki mogę tylko podziwiać u Ciebie i oko nacieszyć - też coś, nie? A haft jest naprawdę rewelacyjny, niesamowity i Ci zazdroszczę, a zazdrość to brzydkie uczucie i człowiek powinien z tym walczyć - w wypadku tego wzoru się nie da - zazdroszczę i już!
    Na koniec: pozdrawiam z pochmurnego Poznania..


    mamuska73
    2013/09/15 14:59:22
    fajny hafciorek


    Gość: Chranna, *.tarnowskiegory.vectranet.pl
    2013/09/15 17:18:20
    Jak miło jest czytać o takich szczęśliwych przypadkach! Oby tak dalej! O obrazkach i dodatkach pokazanych się nie wypowiadam, bo to nie moja bajka ;)
    Niech Cię to szczęście nie opuszcza :) Radosnego krzyżykowania!!!


    iss-ola
    2013/09/15 21:00:04
    a tak dziś Cię zaskoczę, nie będę słodzić na te tematy co zwykle

    piękny tytuł posta :D


    Gość: Małgosia, *.elektron.com.pl
    2013/09/16 22:19:10
    Gratulacje! Ja tylko znalazłam kiedyś 1grosz ;-) A dynie mam większe w domku 2 każda po minimum 15kg. Wyhodowane osobiście w maminym ogródku :D Nigdy dyni nie jadłam, więc zobaczymy. A hafcik w Twojej wersji też bardziej mi się podoba. Pozdrawiam!


    ann_margaret
    2013/09/17 11:21:26
    Ja też zawsze chucham na znalezioną kasę:)) Miałaś farta!
    Guziki bardzo pomysłowe:)
    A hafcik wyszedł super!


    cornelka2
    2013/09/18 07:10:22
    Hafcik przecudnisty moje klimaty a jak coś znowu znajdziesz to chuchaj ja to robię zawsze a szczęście masz pozdrawiam


    xgalaktyka
    2013/09/18 20:31:32
    Komentuję ! ;D
    Wiesz,że obrazek mnie zachwycił...praktycznie obie wizje mi się podobają:)
    Natomiast ,ja chyba popełnię go..jeszcze w innej wersji :)
    Uściski :)
    K.

    OdpowiedzUsuń