czwartek, 28 grudnia 2023

Karteczka z ptaszkiem :)

Dziś szybki wpis, więc jeden haft :P

Zestaw do zrobienia karteczki z gilem, który kupiłam na targach robótkowych w Gent w 2019 roku (tu).  Oba zestawy widziałam na necie długo przed zakupem, ale nie wiedziałam jaka firma je produkuje, więc nie umiałam znaleźć ich na necie. A w Gent były i to na przecenie.


Bałwanki jeszcze czekają, a ptaszka wyxxx w zeszłym roku, w maju 2022.

Mały hafcik, 5,5 x 5,5 cm. Same pełne krzyżyki.


Kilka kresek, jeden french knot na oko i gotowe.


Tło ładnie pasuje i koniec!



Na jesień nie byłam w Gent na targach, z kilku powodów. Ale już w styczniu targi w holenderskim Houten, więc zdecydowanie bliżej niż do Belgii. Ktoś się wybiera? (link) Ja na pewno, to tylko 38km ode mnie, 33 minuty jazdy Esmeralcią :)



4 komentarze:

  1. Jest cudny bo kolorowy - mama

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna kartka! Gil obłędny :-) serdeczności posyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię kartki z haftami. Twój gil jest haftem i wylądował na kartce więc bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń