sobota, 8 kwietnia 2023

Jajeczkowo-zajączkowo :)

 Czyli świąteczne hafty! I do tego tegoroczne :)

Oba zestawy z tegorocznej kolekcji MP Studia. Kupiłam i jak tylko trafiły do mnie to zaczęłam xxx.


Pierwsze poszły jajeczka. Filc z dziurami, dwie nitki muliny i prawie same się xxx :)

Szkoda tylko, że białe, bo nie lubię tego koloru :P





Jak widać jajca są dwustronne.




Haftowałam je jak siedziałam w domu z covidem :( Jakoś szybciej czas mijał i nie umiałam się na niczym innym skupić tylko na takich prostych xxx.

Do wykończenia były białe wstążki, ale co za dużo białego to... więc dołożyłam bordowe wstążki z jakiś ciuchów :P


Jajeczka mają 6 x 8 cm.









Filc cieniutki. Fajne wyszły!



Drugi zestaw to zajączek haftowany na drewienku. Za niego zabrałam się na początku marca, na kilka dni przed przyjazdem rodzinki na święta. Tak szybko poszło, że zdjęć z haftowania brak!



Lubię takie proste wzory :) A drewienko fajne, bo ozdobnie powycinane!




Na tył idealnie przycięty filc. Szkoda, że znowu biały :P 


I patyczek do wbicia.
Zajączek ma 8,5 x 10cm. Z patyczkiem 20,5cm.


Wiosenna sesja w terenie odbyła się dziś w Arnhem :)






Ładne kwietniki znalazłam niedaleko katedry. A katedra w Arnhem od jakiegoś czasu ozdobiona bardzo na czasie. Małe covidki się pojawiły, plus dwa plemniki. Nie do pomyślenia w PL, a w NL nie ma z tym problemu :D






Wesołego Alleluja!

4 komentarze:

  1. Cudowne jajuszka a zajączek też fajny, zdjęcia w plenerze z kwiatkami super. Wycieczka była dziś taka słoneczna ....mama

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sa te jajeczka nie szkodzi ,ze biale wiem nie lubisz😀ale jak dla mnie przepiekne a i zajaczek uroczy pozdrawiam Swiatecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Extra jajeczka 😍 bardzo w moim guście 😁 Zajączek też fajny 😊
    Udanego świątecznego poniedziałku 😁

    OdpowiedzUsuń
  4. No nie lubisz... ale i tak extra te jaja wyglądają! Fajnie, że pomimo to je wyhaftowałaś... aczkolwiek ciekawe czy filc da się zafarbować a jeśli tak to z jakim efektem... hmmm chyba spróbuję ;-) Zajączek świetny a wszelkie Twoje sesje zdjęciowe wykonane w plenerze uwielbiam :-)
    Radosnego Świętowania :-)

    OdpowiedzUsuń