piątek, 1 stycznia 2021

Zielono i radośnie :)

Witam w nowym roku! W Niderlandach nadal zielono, choć czytałam, że dziś spadło 2cm śniegu w Groningen. Uff, dobrze, że to daleko od nas :P Stary rok skończyliśmy, a nowy zaczęliśmy z tata na rowerach :) Po zeszłorocznym szaleństwie fajerwerkowym sąsiadów i pomarańczowych kropkach na biednej Strzale nie chcieliśmy w tym roku ryzykować pastowania/usuwania kropek i postawiliśmy auta na parkingu podziemnych. A do domu pojechaliśmy na dwóch kółkach :) Fajnie było, choć dziś rano był mały mróz. Ale nie ma jak machnąć 10 km z tatą w jedną stronę :) Łącznie 20km. Holendrzy w tym roku nie poszaleli, bo zakazali sprzedaży fajerwerków w całych Nl (a zwykle były to tylko 3 dni w roku), ale niektórzy i tak coś nielegalnie kupili i jednak celebrowali durnej tradycji. Wielkie ogniska też palili. Byle kiedyś ta tradycja ich nie zabiła :(

A skoro na dworze cały czas zielono to mój kwietniowy hafcik pasuje jak w pysk strzelił :P

Zestaw dostałam gratis na któryś targach robótkowych.


Niby taki ładny i mało skomplikowany haft, a trochę dał mi w kość. Zaczęłam xxx 5 kwietnia.


Odpowiednią ramkę znalazłam jeszcze przed pierwszymi xxx :) Nie lubię haftować, żeby później schować do teczki. Haft ma cieszyć od razu :) Ramkę kupiłam w holenderskiej pasmanterii. Oryginalna ramka Lanarte, ale do zestawu Riolis pasuje idealnie :)


Przez xxx jeszcze jakoś przebrnęłam, ale później coś niecoś backstitche mnie męczyły :P


Przymiarka potwierdziła właściwy wybór ramki :)


Po 5 dniach hafcik był gotowy a ja odetchnęłam z ulgą, że to już koniec :P



Miesiąc później zabrałam go na sesję zdjęciową w terenie. Maj był bardzo ukwiecony w okolicy :D
Zdjęcia z 2 maja :) Z przejażdżki rowerowej do Renswoude.






Trudno wybrać jedno zdjęcie, więc wrzucam wszystkie :)


Zdrowego nowego roku!

10 komentarzy:

  1. Cudny haft i ladne zdjecia w plenerze...mama

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny! Ma w sobie to "coś". Szczęśliwego i zdrowego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowia w nowym roku!
    Hafcik cudny😍 no i ta ramka😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny haft, uwielbiam te kwiaty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubie te polne kwiaty więc i hafcik mi się bardzo podoba ;) piekna sesja w plenerze ;) Wszystkiego najlepszego w nowym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie, wiosennie :-)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne chabry i slicznie dobrana rameczka .Sesja zdjeciowa super pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne chabry w cudnej scenerii, której bardzo mi teraz brakuje.
    Pozdrawiam noworocznie z zielonego Śląska :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne zdjęcia, kwiaty takie kolorowe! tyle czasu czekałaś żeby się nam pochwalić? no ładnie :))
    pozdrowienia noworoczne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego dobrego w Nowym 2021 Roku życzę.
    Przepiękny kwiatowy haft, piękna sesja zdjęciowa.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń