środa, 13 listopada 2019

I never...

Drugi wakacyjny hafcik! To oczywiście kolejny Dimek na kanwie plastikowej :)


Szybki, łatwy i przyjemny, choć przy bieli ząbków już nieco nudny:P


Ale takie hafciki są idealne do Grecji :)
I obowiązkowa sesja na plaży :D


Wycięłam dopiero niedawno, ale jeszcze w tym samym roku się zmieściłam :P


"Nigdy nie powtarzam plotek... więc słuchaj uważnie !" Kolejne kapitalne hasło na hafciku :)



To już 3 hafcik z tej serii :) I nadal nie wiem, który to mój ulubiony :D


I już wszystkie na mojej zamrażarce :)


Chyba wszystkie z tej serii wyxxx :)

7 komentarzy:

  1. Musze sobie tez strzelic taka buzke m od Ciebie recykling bedzie na lodowce sie usmiechac pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. A no to mnie Mamusia zaskoczyla hihi
    Swietnie wyxxx ,fajnie wszystkie trzy sie prezentuja :)Najbardziej podobaja mi sie te dzisiejsze usteczka :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wszystkie , zyciowe i jednoczesnie wesole - trzymaj sie - mama

    OdpowiedzUsuń
  4. Heh świetne :-) Podoba mi się Twoja zamrażarka :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacja, a każde usta inne, śmieszne te hasła powymyślali ;) sarkastyczne :P

    OdpowiedzUsuń