niedziela, 22 września 2019

Na grzyby :)

Moja ulubiona pora roku właśnie się zaczęła, choć przynajmniej w Holandii bardzo słonecznie i ciepło. Weekend był cudowny i z niego korzystałam. Od jutra jednak ma zacząć padać...

A dziś jesienny hafcik, który xxx na przełomie marca i kwietnia tego roku. Trafiłam go przypadkiem w pasmanterii w Spakenburgu i pomimo, że najpierw kupiłam dla samej ramki, która była w cenie, to w końcu stwierdziłam, że wyxx i oprawię jednak grzybki :) Zakup z zeszłego roku.


Jak widać to zestaw Lanarte z kolekcji wzorów Marjolein Bastin.
Nie wiem jaki to materiał, ale xxx się bardzo przyjemnie i nawet niewiele pomyłek było.


A backstitchy jeszcze mniej, tylko kilka kresek w liściu i w dużym grzybku.


Oprawiłam w ramkę dołączoną do zestawu, ale naklejki już nie przyklejałam, bo mi się nie podobała:P





Ślicznie wyszło :) Oprawiłam od razu, więc od kwietnia grzybki cieszą moje oczy :)

Nie umiem robić artystycznych sesji, ale dziś coś popróbowałam z lampkami z Action ...




Resztki trafiły już do Pani Neli i jestem ciekawa czy ona a może Dana wyhaftują swoje grzybki?

Niedawno widziałam na marktplatz kolejny zestaw z tej samej serii, z muchomorami, ale niestety był już zarezerwowany :(


Też fajny, także jakbyście gdzieś go widziały albo przynajmniej trafiły na wzór, to dajcie znać! 

Miłego tygodnia i jak najszybszego nastania weekendu :)


Dziękuję za dwiedziny i komentarze! Od niedawna odpowiadam na Wasze komentarze w komentarzach, także zaglądajcie i czytajcie :)

15 komentarzy:

  1. Slicznie grzybki wkompnowaly sie w swiecace listki .Zrobie je bo mi sie podobaja .Teraz mialam robote z prawdziwymi pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesieni nie lubię, bardzo nie lubię, ale każdy dzień zbliża mnie do ....wiosny. Jesienne obrazki bywają bardzo fajne :) Twoje grzybki mi się podobają, a muchomorki cudne. Może gdzieś na nie trafisz, bo fajnie razem by wyglądały :) Sprawdziłam w Hobby Sudio, ale nie ma tej serii.
    U nas też słonecznie, oby jak najdłużej. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja nie lubie zimy i bialego badziewia :( Licze, ze w tym roku nie bedzie sniegu w Nl, moze sie uda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zimy, zimna i śniegu to ja też bardzo nie lubię... :) :) :)

      Usuń
  4. Ja kocham jesień i zimę. Widzę, że nie lubisz zimy, ale każdy inny i to jest fajne. :) Ja nie jestem fanką lata i mało kto mnie rozumie, ale to ja i już. hehe Wspaniały haft, no prześliczny. Podoba mi się jaką ramkę dobrałaś, dla mnie idealnie, no bardzo mi się podoba. Zdjęcia z lampkami są urocze, myślę, że ładnie oddałaś urok jesieni. Pozdrawiam i życzę pięknych dni. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ramka była w zestawie, więc nie moja zasługa.
      A lato kocham zaraz po jesieni miłością wielką :D

      Usuń
  5. Fantastyczny! Uwielbiam te Twoje nieduże hafciki. Ja osobiście kocham jesień najbardziej ze wszystkich pór roku <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne grzybki!
    Sesja z lampkami udała Ci się znakomicie :-)
    Dla mnie mogłyby istnieć trzy pory roku... Nie lubię marznąć!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Grzybki fantazja , listki tez a calosc taka jesienna bo to teraz ten czas ..
    Wiem ,ze lubisz ta pore roku i tak trzymac - mama

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale urocze :) Chociaz cos mi w nich brakuje ,hmmm.... a juz wiem naklejki :P:P:P
    Zdjecia bomba:) Super poszalalas ,klimat oddalas i jest fajnie :)
    Te muchomory tez sliczne ,trzeba sie za nimi rozejrzec :)
    Rewelacyjna praca na czasie:)
    POz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba trudno haftuje się taki brązowo-brązowy wzór. Śliczne efekty.
    My wczoraj na niewielkim spacerze upolowaliśmy kilka garści grzybów. Są! A ja uwielbiam je zbierać. Mam nadzieję, że będzie jeszcze okazja w tym sezonie, bo w zeszłych latach bywało niestety różnie... i ze względu na brak czasu, ale przede wszystkim brak grzybów! :)
    Pozdrawiam. Życzę cudownej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wręcz przeciwnie, bardzo fajnie się haftowało :)

      Usuń
  10. Bardzo ładny obrazek, lubie motywy z grzybkami, bardzo ładnie wyglada haft na tym lnie. Tego muchomorka gdzieś widziałam też mi się podobał, musze sprawdzić. To oświetlenie jest super, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń