środa, 5 czerwca 2019

Podsumowanie 2018 roku!

Hmmm, w pożegnalnym wpisie przed wyjazdem będzie podsumowanie poprzedniego roku. Tradycyjnie już nie liczę prac, kolejność dowolna, także wolna Amerykanka!!!!!!!
Zaczynamy!

Z kilkumiesięcznym opóźnieniem zaczęłam haftować w 2018 roku. Po wielkim grillowaniu i wszystkim z nim związanym jakoś nie umiałam przez wiele miesięcy na niczym się skupić poza rodzinką i pracą...

Ale jak zaczęłam to zaczęłam od skończenia UFOka z Brazylii. Moja wielka duma - Rozgwiazda z Dimensions!



Później była mała sówka z zestawu kupionego na targach xxx w Zwolle!



Największy ruch xxx miałam w Grecji, niepogoda i pewne inne niedogodności wzmogły moją wenę xxx. No i pojechałam przygotowana, miałam ze sobą kilka zestawów z kanwą plastikową, wszystkie od Dimensions :)

Najpierw machnęłam Garfielda. W tym roku biorę kolejnego do Grecji!



Później powstała buźka odstresowująca! W tym roku już nie jest potrzebna, bo opuszczam obecną firmę :P Ale kolejna humorystyczna buźka w planach i w tym roku :)



Grecki karpuzik też musiał powstać :)



I patchworkowa gwiazda betlejemska!



I jeszcze kolejny BN tag z Dimensions!



Zaczęłam jeszcze hafcik na normalnej kanwie, ale nadal męczę się z backstitchami :(

A później nieco się rozkręciłam i powstawały hafty w tryptykach :)
Najpierw tryptyk krateczkowy od Vervaco do mojej kuchni.









A drugie były filiżanki w pasiaki, również od Vervaco i także do mojej bardzo własnej kuchni!









Miałam kolejne podejście pod len, ale pomimo, że nie mam problemów z haftowaniem na innym materiale niź kanwa, to efekt końcowy nadal mi się nie podoba. Len nie jest urodziwy, o nie!



Udało mi się napocząć pierwszy z wielu zestaw Daydreams od Dimensions. CUDNE są! Kocham, że w zestawie jest wszystko do oprawienie skończonego haftu! Drugi machnęłam w tym roku, ale jeszcze Wam nie pokazałam, a całe pudło zestawów Daydreams czeka pod ścianą :D



Kwiatki z podmalowanym tłem z Orchidei i moja długo wymyślana wersja oprawy z kratką z pasmanterii z Utrechtu :D Długo myślałam nad tym, ale efekt jest powalający :D:D:D



Targi robótkowe w Holandii mają na mnie "zły" wpływ. W tym samym roku xxx zakupione tam zestawy. Zaczęło się od sówki, a później był koliberek :D



Zestawy zakupione w NL też jakoś szybciej się xxx :) Słonecznik kupiony i wyxxx w tym samym roku. Powyższe tryptyki tak samo!!!!!! Szok, nie???? :P



Mandala z Ede czekała niecały rok :D Szkoda, że już nie ma takich zestawów w Xenosie....



Na koniec Michigan na wspomnienie 7 lat na innym kontynencie :)



Tak patrzę teraz na ścianę z haftami i kilka na fotelu, które czekają na oprawę i bilans na ten rok, czyli 5 miesięcy wynosi - 8 haftów oprawionych i  5 do oprawy .... Hmmm, ten rok będzie zdecydowanie lepszy niż zeszłoroczny. Muszę też kilka UFOków zamordować jak wrócę z wakacji!!!!!!!!

Jeszcze się nie spakowałam i te zestawy rozważam... Hmm, nie wiem czy wszystkie wezmę czy kilka z nich zostawię? Duży problem mam, a i tak wiele już odłożyłam do pudełka... No nic, będziecie musiały poczekać aż wrócę, wtedy okaże się co wzięłam i co wyxxx.


Jutro o tej godzinie będę już w Grecji z rodzinką :) Udanych wakacji i do sklikania w lipcu!


7 komentarzy:

  1. Piękny dorobek ale oczywiście numer jeden to mój faworyt :) i będę go mieć :)
    Udanych wakacji ,szczęśliwego lotu a zestawy bierz wszystkie - chciałoby się rzec ale poczytać i poodpoczywać też trzeba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Natrzaskalas tego ale same fajne rzeczy udanego wypoczynku w gronie rodzinnym i pozdrowienia dla wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne hafty-) warto sprobowac wyhaftowac na plotnie cos wiekszego niz maly kwiat. Dopiero wtedy widac dlaczego tak wiele osob kocha plotna. Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne hafty. Udanego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
  5. Numer jeden jest obłędny :-)
    Teraz już jesteś z rodzinką i wypoczywasz :-)
    Cudnego wypoczynku :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow super prace ;) najbardziej podoba mi sie gwiazdka Dimensions i liście ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace i ileż tego!
    Zgadzam się, rozgwiazda jest cudna!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń