wtorek, 31 lipca 2018

„Niedowzrost”

Z powodu upałów nie mam chęci na oprawienie ostatniego przedwakacyjnego hafciku. Czuję się jak mucha w smole w domu, ale i tak kocham się pocić :D Wszystko lepsze niż marznięcie :P


Jak już wspominałam, w Grecji machnęłam 6 haftów! Z Nl zabrałam 5 zestawów z kanwą plastikową i nawet nie liczyłam, że wszystkie zacznę, ale nie ma jak niepogoda i deszcze :( Na szczęście Matkas zabrała jeszcze 3 zestawy, które przed wyjazdem zamówiłam w nadodatek.pl i jeden z nich wyxxx.


Oto i one! Wynik miesięcznego urlopu :D


20180726_200922


No to jak już wszystko jasne, to prezentacja pierwszej pracy!


Dimek zakupiony w US :)


DSC06023


„Nie mam nadwagi, mam niedowzrost” – przynajmniej jak tak rozumiem ten napis :D Kilka hafcików o nadwadze już widziałam na blogach, ale żaden nie był tak sympatyczny i śmieszny jak ten :D


Xxxx prawie same się robiły, ale cóż się dziwić jak to kanwa plastikowa!


Krechy machnęłam w jeden dzień. Sama przyjemność i uwielbiam efekt końcowy jak się backstitchuje 1, 2 i 3 –ma nitkami!


DSC05893


A ten uśmiech powala!!!!!!!!!!!!


DSC06027


I brzusio taki sympatycznie okrąglutki :D


DSC06032


Napis wg mnie idealnie pasuje!


DSC06030


Jak przy większości Dimków, efekt taki jakiego się spodziewałam :D


DSC06021


Hafcik jeszcze nie wycięty, ale jak się wreszcie wezmę za nożyczki to trafi na lodówkę :D Tak jak i jego poprzednik - wielki śpioch :D Cały wpis tu.


DSC00054


A w całej serii są jeszcze cztery inne hafciki. W garage mam dwa z nich, ale nie powiem które:P Będziecie musiały poczekać aż je wyxxx :D


1


2


3


4


Tyle na dziś! Czas machnąć kilka xxx w najnowszym hafciku, który wyląduje w nowym kwiatkowym tamborku od DMC :D


 


labores – Wymiarowo podobnie jak w poprzednim roku :(


Agata – Dzięki, ale chyba tego przyszłorocznego, bo tegoroczny urlop już zakończony:(


 

1 komentarz:

  1. cornelka2
    2018/07/25 07:33:46
    Nie taka bieda same superowe hafciki i jest ich sporo a i mnie sie dostalo pare i mam za ktore jeszcze raz dziekuje pozdrawiam


    Gość: Matkas, *.ipv4.supernova.orange.pl
    2018/07/25 13:06:01
    Nie jest tak zle a Ciastek jest naj...mama


    Gość: Kasiek, *.mtm-info.pl
    2018/07/25 13:07:52
    ale że liczy się jakość, to wcale nie taka bida.


    Ściskam


    Gość: KasiaS, *.dynamic.chello.pl
    2018/07/25 20:18:00
    Oj tam :-) Wcale nie jest źle, haftowanie to przyjemność ma być a nie mus. Super prace :-)


    Gość: labores, 94.204.175.*
    2018/07/26 07:05:51
    Niby tylko 13 czy 16 ale chyba większe wymiarowo niż w poprzednich latach? :)

    Grunt że telenowela się skończyła a wiatraki Ci się spodobały :) jest różnica między krajami 1szego i 2go świata, wierz mi odczuwam to codziennie. W sensie kulturowym. A UFOki z pewnością szybko wykończysz jak się zmotywujesz!

    Co do GoT, to przez niezmierzoną ilość bohaterów ciężko mi się było początkowo połapać, ale potem już jakoś poszło. Teraz będę czytać książki GoT żeby porównać (jak znajdę czas oczywiście).
    Wikingów oglądałam co któryś odcinek, mój mąż jest fanem. Faktycznie krajobrazowo pięknie!


    damar5
    2018/07/26 19:51:59
    Mój komentarz poszedl znowu w kosmos:( dobrze ,że Mama czuwa :)
    Żadnej bidy ani nędzy nie widzę ,super hafty,tematyka różnorodna ,fajnie wykończone a przede wszystkim zrobione z przyjemnością :)
    Cytruski jednak wymiatają :)
    Pozdrawiam i czekam na te wakacyjne :)


    Gość: Agnieszka, *.dynamic.chello.pl
    2018/07/27 16:39:31
    Piękne osiągnięcia! Oby ten rok był równie owocny! :)


    Gość: Agata, *.play-internet.pl
    2018/07/27 19:06:10
    Wcale nie taka bida, trochę hafcików stworzyłaś. Najważniejsze, że trochę się przy nich odstresowałaś :) Miłego urlopu

    OdpowiedzUsuń