wtorek, 24 lipca 2018

Bida z nędzą!!!!!!!

Siedząc pod oliwką i haftując, uświadomiłam sobie, że zapomniałam o podsumowaniu zeszłego roku robótkowego!!!!!!!!! Czas to nadrobić, choć jak tytuł zdradza – bida z nędzą! Tak słabo jeszcze nie było! Tym razem nie miałam problemu z policzeniem prac. 13! No dobra, licząc cytrusy jako 4 osobne hafty wychodzi 16. To i tak mało! W samej Grecji w tym roku wyxxx aż 6 hafcików! To też rekord, bo nigdy tyle nie machnęłam na wakacjach:P Nie ma jak niepogoda:(


Ale wracając do 2017 roku!


Zaczęło się nieźle, bo w Brazylii miałam sporo czasu na haftowanie. Niestety!


No i zaczęłam od zestawu z Orchidei, do którego miałam wiele zastrzeżeń, a przede wszystkim przeszkadzała mi za mała ramka :(


DSC01613


Później był hafcik odstresowujący :)


DSC01636


I pierwsza praca na podmalowanej 11ct. Bosko się xxx!


DSC01663


Jeden halloweenek się trafił :)


DSC01701


Zaraz potem był lutowy hafcik na urodziny Matkasa :)


DSC01538


A upały u mnie panowały nieziemskie! Także i tym parawanikiem staram się ochłodzić, ale nie dało się!


DSC01788


Na równie gorący koniec lata z brakiem bieżącej wody w niedzielę wielkanocną machnęłam małą ozdóbkę…


DSC01843


… oraz ździebko zagubionego zajączka :D


DSC02374


A na sam koniec brazylijskiej telenoweli, po dwóch UFOkach, z których jeden do dziś się prosi o wykończenie, powstał aniołek dla Matkasa!


DSC02380


Zeszłoroczny pobyt w Grecji tradycyjnie bez hafcików, ale bardzo krótki pobyt w Polsce, w czasie szukania pracy, zaowocował świątecznym hafcikiem:) A zeszłe lato też było gorące :D


DSC02303


Machnęłam jeszcze 4 cytruski!


DSC05722


I w przeddzień wyjazdu do Holandii kończyłam na szybko prezent dla Rodzicków na kolejną rocznicę ślubu :)


^23B756206DCC0FF107CC8FDAEFC82ED6A0BCC995506F2DBFAA^pimgpsh_fullsize_distr


W krainie wiatraków tyle się działo, że od września do końca roku udało mi się wyxxx tylko słoneczniki :(


DSC05820


I w grudniu zacząć kolejnego UFOka, który się do mnie od wczoraj uśmiecha:P


Poza xxx, zrobiłam tylko jeden banalnie prosty wisiorek dla Matkasa.


DSC04062


Bida z nędzą, nie? A ile UFOków mam:( 2 z zeszłego roku, i po 1 z tego roku i z 2016:( Masakra!!!!! Czas się z nimi rozprawić i zamknąć bieżący rok „UFOk free”!!!!!!!


 

1 komentarz:

  1. cornelka2
    2018/07/25 07:33:46
    Nie taka bieda same superowe hafciki i jest ich sporo a i mnie sie dostalo pare i mam za ktore jeszcze raz dziekuje pozdrawiam


    Gość: Matkas, *.ipv4.supernova.orange.pl
    2018/07/25 13:06:01
    Nie jest tak zle a Ciastek jest naj...mama


    Gość: Kasiek, *.mtm-info.pl
    2018/07/25 13:07:52
    ale że liczy się jakość, to wcale nie taka bida.


    Ściskam


    Gość: KasiaS, *.dynamic.chello.pl
    2018/07/25 20:18:00
    Oj tam :-) Wcale nie jest źle, haftowanie to przyjemność ma być a nie mus. Super prace :-)


    Gość: labores, 94.204.175.*
    2018/07/26 07:05:51
    Niby tylko 13 czy 16 ale chyba większe wymiarowo niż w poprzednich latach? :)

    Grunt że telenowela się skończyła a wiatraki Ci się spodobały :) jest różnica między krajami 1szego i 2go świata, wierz mi odczuwam to codziennie. W sensie kulturowym. A UFOki z pewnością szybko wykończysz jak się zmotywujesz!

    Co do GoT, to przez niezmierzoną ilość bohaterów ciężko mi się było początkowo połapać, ale potem już jakoś poszło. Teraz będę czytać książki GoT żeby porównać (jak znajdę czas oczywiście).
    Wikingów oglądałam co któryś odcinek, mój mąż jest fanem. Faktycznie krajobrazowo pięknie!


    damar5
    2018/07/26 19:51:59
    Mój komentarz poszedl znowu w kosmos:( dobrze ,że Mama czuwa :)
    Żadnej bidy ani nędzy nie widzę ,super hafty,tematyka różnorodna ,fajnie wykończone a przede wszystkim zrobione z przyjemnością :)
    Cytruski jednak wymiatają :)
    Pozdrawiam i czekam na te wakacyjne :)


    Gość: Agnieszka, *.dynamic.chello.pl
    2018/07/27 16:39:31
    Piękne osiągnięcia! Oby ten rok był równie owocny! :)


    Gość: Agata, *.play-internet.pl
    2018/07/27 19:06:10
    Wcale nie taka bida, trochę hafcików stworzyłaś. Najważniejsze, że trochę się przy nich odstresowałaś :) Miłego urlopu

    OdpowiedzUsuń