poniedziałek, 20 listopada 2017

Mały ...

Dziś na szybko, bo mały hafcik! Choć skubaniec zajął mi dużo czasu, ale tak to już mam z xxx jak sporo się dzieje w moim życiu.


Ale od początku, wzór znalazłam w czasie wakacyjnego porządkowania wzorów do xxx na kompie. Na nowym lapku mam wszystkie wzory, ale i wszelakie inne pliki, chomikowane na dwóch poprzednich lapkach, no i tak sobie wymyśliłam, że żeby zająć czymś głowę w czasie szukania pracy zrobić porządki. Wzór z jakiejś prawie prehistorycznej gazetki brytyjskiej, nie pamiętam ani tutułu ani nic więcej.


Jak to często u mnie bywa, zaczęłam od ramki! I tu idealne były dwie małe od Ivony z Toronto, z ostatniej paki  :) Całość pokazywałam Wam już tu, we wrześniu.


DSC03876


Ale wszystko miałam już zgromadzone w lipcu, zaczęłam też wtedy xxx, bo miało być na kolejną sierpniową rocznicę ślubu Rodzicków. Niestety nie wyszło:( Całość dokończyłam w przeddzień wyjazdu do Nl, a właściwie niedługo przed pójściem spać. Straszna ta moja ruła!!!!!!!!!!!!


DSC04077


Prawda, że banalny wzór? Jeszcze go uprościłam i darowałam sobie półkrzyżyki. Wszystko machnięte na białej 16ct, co mi została z greckich schodów:P Dwie nitki muliny DMC wg legendy, backstitche też szybciutko machnięte.


DSC04079


Kilka supełków i gotowe.


DSC04081


DSC04083


DSC04084


No i w takim stanie wszystko dałam Matkasowi. Plus dwie ramki do wyboru, bo nie zawsze z mamą zgadzamy się w oprawie moich prac, a że to miało wisieć na ścianie Rodzicków to ja nie mogłam decydować. Zrobiłam tylko szybką przymiarkę na potrzeby bloga.


DSC04086


DSC04088


I tak jak przewidywałam, Matkas wybrała turkusową ramkę :) Obie nie lubimy białego koloru:P Tu już na ścianie, a zdjęcie cyknięte przez Matkasa!


^23B756206DCC0FF107CC8FDAEFC82ED6A0BCC995506F2DBFAA^pimgpsh_fullsize_distr


Mnie się podoba :) Skromna nie będę:P


 


Tyle na dziś! Trzymajcie się! U mnie leje cały dzień, więc rowery odpoczywają :(


 


fagusia – Ja też sobie sprzed lat zazdroszę Joann, Michaelsa i Hobby Lobby :P Ale do Hameryki się w najbliższym czasie nie wybieram, więc lista „musi” wystarczyć:P Bo w Holandii ani te sklepy, ani ten wybór zestawów do xxx, ani te ceny co w US. Tam jednak hafciarka może paść na zawał, tu ani w Polsce ani tym bardziej w Brazylii nie jest to możliwe.


damar5 – A wydawało mi się, że u Ciebie pogoda bliższa polskiej niż holenderskiej.

1 komentarz:

  1. damar5
    2017/11/21 11:10:30
    Bleee dzis leje od wczesnych godzin porannych :(
    Faktycznie malenstwo ale bardzo urocze ,do maminego kompletu -fantastyczne :)

    Poz.Dana


    cornelka2
    2017/11/21 19:41:29
    Zgadzam sie uroczy rameczka turkusowa dobrana idealnie mama wie co jej bedzie pasowac na serii a pokazna juz jest U nas dzis tez paskudnie ale kino bylo zaliczone usmialam sie pozdrawiam


    Gość: Matkas, *.ipv4.supernova.orange.pl
    2017/11/22 14:43:59
    Maleństwo bardzo ładne , tylko kiepski fotograf.. Ale na naszej greckiej ściance ma swoje miejsce...Trzymaj się tam !!!! mama


    mpgoga1983
    2017/11/24 23:06:22
    W białej hafcik by "zniknął", w tej rzeczywiście wygląda o wiele lepiej. Ładny, skromny, no i te kwiatuszki w rogu :)


    Gość: labores-art, 94.204.156.*
    2017/11/26 19:15:43
    mały ale uroczy :)
    pokaż jeszcze NL proszę :) jesz dużo śledzi (tam to przecież przysmak) i serów? :P


    ella1101
    2017/12/08 14:23:24
    Sliczny hafcik, ciesze sie ze ramki sie przydaly.

    OdpowiedzUsuń