sobota, 16 stycznia 2016

Żyję, choć mi zimno!

Tak, nigdzie nie zniknelam:P Od dzis mam wreszcie neta! Ufff, bo te kilka dni z netem w pracy, ale nie do prywatnego uzytku bylo trudno.


Ale wracajac do poczatku. Pobyt w Pile zakonczony. Pila i Poznan pozwiedzane i milo zapamietane:) Pozniej podroz z szefowa i kolezanka z pracy samochodem przez Pruszcz Gdanski do Ketrzyna. Masakra, bo w srode akurat pogoda nam nie dopisala i w wielu miejscach mocno padalo, drogi biale, ale noca dotarlysmy na miejsce. Mieszkanie niestety masakra, wiec z tym tez sie jeszcze mecze i walcze:( Ale w pracy super, wiec to najwazniejsze. Lubie fajni i usmiechnieci:) Ketrzyn tez mi sie podoba. Dzis nieco pozwiedzalam biegajac i zalatwiajac modem LTE i neta. Zimno, choc nie tak jak w Michigan:P Najgorsze tylko, ze w mieszkaniu mam zimno:( Jutro zwiedzania okolic cd. Ale tez z utesknieniem czekam na wizyte taty, bo przyjedzie moim samochodem - Smerfikiem :) Tak, mam wlasne autko! I bede sie tu wyrozniac tablicami z SK zamiast NKE :P


Przepraszam za wszelkie nieodpowiedziane maile, ale mam nadzieje, ze zrozumiecie. Dzis byl dzien na skypie dla rodzinki i takiej jednej Dany na gg :)


Do sklikania lub spotkania na Mazurach!


Piegucha w cieplych butach i wielkiej czapce :D

1 komentarz:

  1. damar5
    2016/01/17 08:01:56
    No niemozliwa,jeszcze wpisa zrobila! Zimy Ci nie straszne ,rade dasz :) ,najwazniejsza ciepla atmosfera w pracy :) Smerfikiem i kolorem i blatami bedziesz sie wyrozniac:)
    Trzymaj mi sie tam,nie zamarzaj :)
    Korzystajac z okazji chcialam przeprosic Pania Iwonke za moja slepote:( , nie zauwazylam informacji od Pani ,przepraszam ,chyba gluchota chodzi w parze ze slepota :D
    Pozdrawiam cala Rodzinke zyczac Kazdemu duzo zdrowka
    Dana


    aeljot
    2016/01/17 10:23:52
    Trzymaj się ciepło ;) Super, że w pracy Ci się podoba. Bo jak atmosfera fajna to wtedy jakoś inne niedogodności, oddalenie od Rodziny jakoś łatwiej znieść.


    1_iwonan
    2016/01/17 11:47:53
    Powodzenia w nowym miejscu Piegucho - najbardziej Ci współczuję, że masz zimno w mieszkaniu - mam nadzieję, że to się zmieni ! Koniecznie w przyszłości pokaż nam swojego Smerfika. Miłego urządzania itd. No i ciepła, ciepła :)


    Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2016/01/17 13:33:20
    Anku , trzymaj się cieplo!!!! mama
    Dana - nie przesadzaj!!!!Pozdrawiam - Iwona


    renataa25
    2016/01/17 16:11:19
    Trzymaj się cieplutko. Kurde jak ja nie lubię zimna. Mam nadzieję, że mieszkanko dasz radę urządzisz po swojemu i będzie Ci w nim dobrze. W pracy atmosfera jest najważniejsza, bo jednak najwięcej czasu spędzamy w pracy.
    Pozdrawiam


    mpgoga1983
    2016/01/17 19:40:20
    Powodzenia we wszystkim! Ciepło się ubieraj ;)


    Gość: Agata, *.free.aero2.net.pl
    2016/01/17 20:59:36
    Powodzenia w nowej pracy, trzymaj się ciepło :-)


    emilya5
    2016/01/17 23:45:28
    Pamiętam, jak z Giżycka do Kętrzyna rowerem jechałam :P
    W ciekawe okolice cię wywiało :D super, że masz fajnych ludzi w pracy. Na wiosnę i latem na pewno odkryjesz do tego uroki okolicy :) Raz zimą mieszkałam na wschodzie. Tam zima to znaczy zima, tylko zazdrościć :P nie to co tutaj na zachodzie :P
    PS. Ja tam byłam szukać bunkrów i kwater po niemieckich :P


    Gość: anna-kalinska, *.dynamic-ww-2.vectranet.pl
    2016/01/18 18:23:19
    Cieszę się, że atmosfera w pracy jest dobra, bo to ważne. Dbaj o siebie i trzymaj się cieplutko :)
    Smerfika zaprezentuj koniecznie.


    Gość: KasiaS, *.dynamic.chello.pl
    2016/01/18 20:51:31
    Zaprawiona w bojach z zimnem jesteś! Nie daj się i ciepło ubieraj :-)
    Najważniejsze, że w pracy fajna atmosfera :-)
    Powodzenia!


    Gość: Myśli pisane, 90.171.116.*
    2016/01/18 23:00:54
    Byle do wiosny ;)


    miekkie.kapcie
    2016/01/18 23:30:44
    Tak sobie myśle... miekkie kapcie by Ci sie w tym zimnym mieszkaniu przydały, masz? ;) Powodzenia i pozdrowienia! :)


    cornelka2
    2016/01/19 09:07:04
    Fajnie ,że w pracy masz miłą atmosferę to wżne no i ,że Ci się podoba . Teraz bedziesz miała smerfka to zwiedzanie będzie okolicy . Zima i u nas się rozoczęła mrozik jest . teraz lecę do siostry do szpitala trzymaj się ciepło pozdrawiam


    drugi.maurycjusz
    2016/01/20 11:51:09
    Ojojoj, Biedulko! Znam ten ból, wychowałam się w domu, w którym było 6 stopni w łazience, wspolczuje! Nic, tylko wełniane ciuszki dziergać! Dobrze, ze większość czasu spędzasz w pracy, bo bys z lekka padła. Pocieszenie, ze już niedługo wiosna i cieplej ;-) Trzymam kciuki za przetrwanie i czekam na fotki autka!!! ;-)


    xgalaktyka
    2016/01/21 08:03:11
    Co to taka zima...gdyby było minus 20 ,to byś mogła narzekać ;)
    Życzę Ci powodzenia w nowej pracy , jestem pewna...że pokażesz wszystkim, jak dobrym fachowcem jesteś:)
    I już Ci zazdroszczę urządzenia w nowym mieszkanku....można puścić wodze wyobraźni :))
    ps.może w sobotę się jednak zobaczymy ? ;)

    OdpowiedzUsuń