środa, 18 marca 2015

Usmiechnieta jak ja :D

Matkas najpierw zaniemowila, a pozniej powiedziala wlasnie, ze ona jest tak usmiechnieta jak ja :D Tak wlasnie tydzien temu wygladala prezentacja dynki na skypie!


DSC05657


Ale zaczelo sie od konkursu u Chagi, robotki w plenerze czy jakos tak. Nie pamietam kto ani jaka praca wygrala, bo w glowie siedziala mi tylko i wylacznie dynia! Do dzis nie umiem zrozumiec, ze nie wygrala. No coz, gusta mam inne niz wiekszosc:P A ta niepowtarzalna dynie wyhaftowala BiBi z blogu Zapach Poziomek. Patrzylam i patrzylam na jej dynie, zreszta sesja zdjeciowa zwlaszcza w swietle swieczki niesamowita! Az nie moglam wytrzymac i musialam poprosic o wzor. BiBi miala tylko wydruk, ale przeslala mi bardzo wyrazne zdjecia. BiBi, jeszcze raz dziekuje za schemat! Na poczatku lutego zabralam sie do roboty. Oryginalu nie widzialam, wiec bezczebelnie skopiowalam sposob haftowania BiBi:P Z 17 kolorow w legendzie skorzystalam tylko z 16, bo jak i ona, haftowalam na czarnej kanwie, wiec xxx czarnych elementow sobie darowalam.


Kanwa 18ct, firma? Nie wiem. Kupiona w kawalku na ebayu, wiec lekki gnieciuch, bo w malej kopercie juz dawno do mnie doszla:P Haftowanie zajelo mi chyba z 5 wieczorow. Tak, na czarnej kanwie jechalam nocami przy jednej lampce ze zwykla zarowka energooszczedna. I nie, nie osleplam, bardzo milo sie haftowalo, bez zadnych podkladek, swiecenia od dolu czy innych technik. Lampka swiecila sobie z gory z lewej strony i tyle. Aaaa, haftowalam dwiema nitkami muliny DMC wg legendy.


DSC05441


Do dzis sie nieco dziwie praniu prac. Jesli Waszym argumentem jest pognieciona kanwa to oto efekt mego prasowania z duzaaaaa iloscia pary:D Gladko? Gladko! Tylko jakos wszelkie mozliwe klaki sie lepia do tej czarnej kanwy:P Ale do moich niektorych ubran i po paru praniach tez sie kleja:P


DSC05570


Dynka musiala byc oprawiona w tamborek, nie bylo innej opcji:P Jak zwykle bambusowy kupiony w Michaelsie i pomalowany farba do tarasow. Rozmiar - 5 cali czyli nasze 12,5 cm.


Zdjecia w plenerze w zeszla srode przebiegaly nieco chaotycznie, bo wialo:P


DSC05647


Jak nie lapka wlasna to mala bezczynnosc aparatu i jakos poszlo. Choc nie chcialo mi sie po praniu bawic sie w fotografa, wiec po kilku probach dalam sobie spokoj. Krzak sprzed schodow na moje pieterko nawet w marcu prezentuje sie halloweenowo:P


DSC05648


Materialy halloweenowe tez juz w Katowicach lub w drodze, wiec tylko kratka zostala do sesji zblizeniowej:P


DSC05659


Krzyzyki nie wszystkie rowne, ale nie o to chodzi w xxx, nie? Przyjemnosc mialam wielka i to sie liczy. A efekt 16 kolorow daje niesamowite wrazenia :]


DSC05661


A jak Matkas mowi, ze mamy podobny usmiech to cos musi w tym byc :D


DSC05662


Hmm, nawet rolka z 3M do cicikow nie pomaga. Wracaja jak zaczarowane:(


DSC05664


DSC05667


Ale mnie to kicha, bo na scianie ich az tak nie widac:P Kocham moja sciane! Bo jak mozna przejsc obok niej obojetnie? No jak? Nawet czasem sasiedzi sie wpatruja w moje kolezanki mijajac moje okno, bo lubie siedziec w ciagu dnia przy odslonietych zaluzjach.


DSC05685


Na tej scianie w srode i cos innego zawislo na gwozdziu, ale nie bede Was rozpieszczac i bedzie w osobnym wpisie:P


A na koniec troche wiosny:P Wzor po przejsciach:P 16 kolorow mazakow nie mam, wiec byla wielka improwizacja. Czasem kilka symboli zamalowywalam tym samym mazakiem, a czasem ten sam symbol zalapywal sie na kilka mazakow. Najwazniejsze jednak, ze tylko kilka razy sie pomylilam, wiec tylko jakies pojedyncze xxx sa inne. Hmm, ktos sie kapnie gdzie? Ja juz sama nie pamietam:P


DSC05696


A wpis dzis, bo dzis mialam takiego banana na twarzy:) Od porannego spotkania z szefowa do poznego popoludnia jak prawie padlam ze zmeczenia w labie:P Ale po godzinnym falszowaniu banan wrocil:P


To tyle na dzis! Trzymajcie sie i usmiechajcie sie,  jak dynka i ja, ile tylko wlezie:D


 


Dziekuje za odwiedziny i komentarze!


 

1 komentarz:

  1. aeljot
    2015/03/18 07:17:57
    Efekt na hafcie rzeczywiście niesamowity. Dyńka wyszła świetnie :)


    Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2015/03/18 07:42:05
    Marzenie...mama


    iwonan_1
    2015/03/18 08:31:59
    Takiej pięknej dyni to ja jeszcze nie widziałam ! Efekt jest naprawdę niesamowity, nie dziwię się że rozpiera Cie duma! No a ściana jest cudowna!


    damar5
    2015/03/18 09:14:05
    Aaaaaa ale sie ustraszylam :D fantastyczna praca !!! Jakos u Poziomki nie wyladowalam i nie widzialam tej dyni .
    Szalejesz z tymi tamborkami a moj jedyny lezy i sie prosi hihihi
    Sama dynia przez ta palete kolorow robi ogromne wrazenie.
    Piekne i straszne :D
    Poz.Dana


    ella1101
    2015/03/18 11:50:59
    Fantastyczna dynia.


    atojaxxl
    2015/03/18 13:47:20
    Jesteś wielka ! Ten efekt wypukłości - fantastyczny . Tylko pozazdrościć.


    Gość: anna-kalinska, *.dynamic-ww-4.vectranet.pl
    2015/03/18 14:41:54
    Trudno się nie uśmiechnąć patrząc na taką dynkę :))
    Jest super, i haft i oprawa!


    raeszka
    2015/03/18 15:50:38
    Hihi jak Ty masz taki uśmiech na twarzy, to tylko pozazdrościć ;).

    Efekt końcowy jest super i kolorki bardzo fajne :).

    Czyżbyś wracała do Polski, bo co rusz coś jest już w drodze do Katowic albo tam jest :).


    Gość: KasiaS, *.dynamic.chello.pl
    2015/03/18 17:10:18
    Ta dynia jest rewelacyjna! Też zwróciłam na nią uwagę u BiBi :-) Po cichu przemknęło mi przez myśl kiedy u Ciebie ją zobaczę :-) i jest!


    cornelka2
    2015/03/18 19:04:58
    Musiałam wejść do Ciebie mimo choroby bo mi Myszka powiedziała ,że wstawiłaś coś wspaniałego no i miała rację dynia zchwycająca jakby się świeciła super jest pozdrawiam


    vr1974vr
    2015/03/19 08:40:41
    Jedyny słuszny wybór kanwy do tego wzoru, to właśnie czarna. Wspaniały efekt!


    Gość: Nati B, *.adsl.inetia.pl
    2015/03/19 09:12:27
    Uśmiech masz rozbrajający;))) Świetny Haft i ekstra sesja!


    musiak87
    2015/03/19 16:04:44
    Piękna dynienka swietnie wygląda na tej czarnej kanwie! Pozdrawiam :-)


    lawendowakrainarobotek
    2015/03/19 21:31:33
    czadowa :)


    Gość: edytag, *.static.ip.netia.com.pl
    2015/03/20 14:16:41
    Fajny, kolorystyczny efekt. Lubię takie haftowanie na czarnej kanwie. Mam w sumie dwa takie obrazki gdzie się patrzy i nie widzi się, że czarny kolor to sama kanwa. Dopiero jak komuś powiem, że czarny kolor jest "pusty" to wtedy ten ktoś mówi "rzeczywiście, nie zauważyłam" :)


    mpgoga1983
    2015/03/20 21:30:52
    Robi wrażenie! Aż dech mi zaparło..
    Wygląda jak trójwymiarowa. Uśmiech zabójczy ;)


    ann_margaret
    2015/03/21 21:15:20
    Ty chyba lubisz straszyć:D Te zębiska są straszne:))) Bardzo fajnie to wyszło na czarnej kanwie, dynia jakby wychodzi z haftu:)


    Gość: myszkowato, *.dynamic.chello.pl
    2015/03/23 01:12:47
    wspaniała dynia:) wspaniała, wydziergałabym sobie taka gdybym tylko umiała Cie zaczarować usmieszkiem:)))
    Ps. Wiem, że Mirabelki się pokazały:))) I chyba myślimy o tej samej grupie:)))


    pakma
    2015/03/23 14:27:14
    Swietna! Ten haft normalnie jak zdjecie wyglada :)


    Gość: Aga Jarzębinowa, *.0.220.5.suedzucker.pl
    2015/03/24 11:51:12
    Elo Piegucho!
    czemu za każdym razem jak chcę Cie skomentować jakie reklamorzyska mi się pojawiają ??? ;( Ustawiłaś sama, czy to tak z przypadku ?

    A wracając do haftu, sam wzór podoba mi się bardzo! Idealnie pasuje do Twojej ściany, super go też wyeksponowałaś, ale tego czarnego koloru to mi jednak brakuje....


    zakreconamysia
    2015/04/03 01:53:10
    Wygląda niesamowicie, aż samemu chce się taka mieć ;o)


    Gość: MalgorzataZoltek, 217.114.169.*
    2015/05/03 18:13:57
    Ta dyńka też mnie zauroczyła. Mam nadzieję ,że wyhafcę ją tej jesieni.

    OdpowiedzUsuń