środa, 25 marca 2015

Herbatka i pranko :D

Czyli moi nowi znajomi - Meg & Mog & sowa :)


Wypatrzylam ich w Cross Stitch Crazy nr 103 lata temu. I od tego czasu siedzieli mi w glowie i czekali na pomysl na wykonczenie. Ale jak mozna sie w nich nie zakochac? No jak?


crazy 103


Fanka passe nie jestem do dzis, wiec zaczelam szukac jakiejs owalnej ramki, ale wszystkie ktore znalazlam byly za male. No i najpierw nie mialam tez kanwy w odpowiednim kolorze, bo nie wyobrazam sobie tego hafciku na innym tle jak wsciekly pomarancz:P Wiele hafcikow w ten sposob siedzi w mojej glowie i czeka i czeka. Meg & Mog doczekali sie! W zeszlym roku Nati B wyhaftowala wlasnie ten hafcik, na jakims neutralnym tle i zaczelo mnie gryzc, ze jak ona ma to ja tez musze i to juz, bo sie udusze:P Duszenie trwalo jeszcze kilka miesiecy:P Pomaranczowe kanwy w dwoch rozmiarach zdobylam w ciagu ostatnich lat na ebayu (14ct i 18ct), ale ramki nadal brakowalo. A nie lubie haftowac do szuflady. No i niedawno na ebayu wypatrzylam odpowiedni tamborek! Owalny! 9x5 cali! Policzylam wymiary hafciku na obu kanwach i wyszlo mi, ze albo bedzie malutki na 18ct albo na styk na 14ct. Tamborek szedl do mnie chyba z miesiac:( Koszmarny sprzedawca:( Ale jak doszedl jeszcze sobie pozaznaczalam wymiary hafciku na kanwie przy pomocy szpilek i styklo! Tak, wiem rule mam straszna, chyba nikt tak dlugo nie zabiera sie do haftow jak ja:P Ale u mnie wszystko musi byc przemyslane i dopiete na ostatni guzik zanim postawie pierwszy x! A pierwszy x postawilam na poczatku stycznia. Nati pisala, ze wyszywanie zajelo jej jeden wieczor. Mnie nie. Zaczelam od heksy i jak doszlam do jej dlugich i krzywych nozek to mialam dosc! Za duzo skosnych polkrzyzykow:( Obrzydlo mi i odlozylam hafcik na dlugo. Wrocilam jakos w polowie lutego i jak tylko skonczylam czarownice to zaczelo byc przyjemniej i w kilka dni skonczylam calosc. Niby taki prosty hafcik, a potrafi dac w kosc! Nie ma co:P


DSC05572


Pozniej sobie czekali razem z dynka na wene do oprawy. Tamborek w miedzyczasie pomalowalam moja ulubiona farba do tarasow i jednego wieczoru oprawilam oba hafciki. Sesja ponizej z tego samego dnia co dynka. Ale nie moge Was tak rozpieszczac, zeby dwa hafciki dawac w jednym wpisie:P


Znajomy krzak pod moim budynkiem:P


DSC05650


A w tle schody na moje pieterko. Codziennie wnosze i znosze po nich Czerwonke:) Bicepsy juz dawno sobie w ten sposob wyhodowalam, zwlaszcza jak wnosze rower z zakupami, a wlasciwie jego pelny koszyk i tasie zawieszone po obu stronach kierownicy. Nie ma jak lenistwo:P Po co wchodzic kilka razy, jak mozna raz:P Choc dzis od mojej ulubionej lekarki dowiedzialam sie, ze w zimie, w sniegu nie mozna jezdzic na rowerze:P Oj, mozna, mozna i to calkiem przyjemnie:D


DSC05656


Meg & Mog racza sie herbatka, a jako tlo robi tkanina w pranko z Joann:) Kupiona w zeszlym roku. Nie moglam sie powstrzymac:P Tak jak z tym haftem:P


DSC05669


Jedyne modyfikacje jakie poczynilam we wzorze to dodalam nieco tych skosnych polkrzyzykow w krzywych nozkach, zeby nie byly jeszcze bardziej krzywe. Jak widac calosc stykla do tamborka!


DSC05670


Haftowalam trzema nitkami muliny DMC wg legendy. W tym przypadku nie chcialam przeswitow.


DSC05671


DSC05672


forum.gazeta.pl/zdjecie/3804348,2,9,DSC05673.html">DSC05673


DSC05674


DSC05675


DSC05677


DSC05678


Kolezenstwo oczywiscie zawislo na mojej scianie i w gronie innych przodkin non stop raczy sie herbatka. Ciekawe czy z pradem czy bez? :P Aaaa, te 9 x 5 cali tamborka to nasze 23 x 13 cm.


DSC05682


Nati, i jak Ci sie podoba moja wersja? :)


 


Sezon tamborkowy w pelni, wiec nie liczcie, ze to ostatnia moja praca w ten sposob oprawiona:P Oj, juz sobie mysle jak bede z nimi maszerowac po lotnisku:P Ciekawe co panowie na skanerach we Frankfurcie powiedza:P Zawsze mnie wolala do okazania co mam w puszce z kolczykami:P Musi wygladac podejrzanie:P


 


Dziekuje za odwiedziny i komentarze! Nie myslalam, ze dynka w marcu az tak sie spodoba:D A usmiech wiadomo, ze mamy taki sam:D Matkas przeciez nie klamalaby! :P


 


raeszka - Odkad tu przyjechalam caly czas mysle o powrocie do domu. Przez ostatnie 7 lat sporo badziewia sie nazbieralo i sukcesywnie co roku przemycalam je w walizkach:P Ale w tym roku wzielam sie za paczki morskie. A jak juz bede wracac to na pewno Wam napisze, ale dopiero jak juz bede wychodzic z domu, no ewentualnie jak zapakowane walizki beda mnie straszyc:P


KasiaS - O nie! Staje sie przywidywalna, niedobrze:P


Aga Jarzebinowa - Zadnych reklam nie wlaczalam, mnie sama denerwuja na innych blogach. Matkas mowi, ze u niej zadne reklamy sie nie wyswietlaja, wiec moze cos u Ciebie na kompie jest ustawione? Czy przez te reklamy tak rzadko u mnie komentujesz? :(

2 komentarze:

  1. Gość: chwilo_trwaj, *.189.246.94.ip4.artcom.pl
    2015/03/25 07:42:00
    Świetna kolekcja.


    Gość: chwilo_trwaj, *.189.246.94.ip4.artcom.pl
    2015/03/25 07:46:34
    aha i zapomniałabym, info jest konkretnie do twojej Mamy,
    nie chcę żeby to była jakaś forma reklamy, ale zapuszczam sieci informacyjne wśród mieszkańców Kato.
    Jeśli wpadło komuś z twoich bliskich i znajomych, do ucha,że ktos poszukuje mieszkania do kupienia, to ja mam do sprzedania. 48m2 na Tauzenie, wysoki parter, 2pokoje 160tys., dostepne od lipca.
    Pozdrawiam serdecznie.


    Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2015/03/25 08:32:37
    Fajne te kolezenstwo...Nic dodac...Trzymaj się- mama


    damar5
    2015/03/25 08:37:26
    Super hafcik :) Mozesz mi wierzyc lub nie ale od lat lezy w teczce :"do wyhaftowania" :D
    Pieknie oprawiony i wyglada cudnie :D
    Poz.Dana


    lawendowakrainarobotek
    2015/03/25 09:10:24
    swietny wzor :)
    ale masz kolekcje, chyba ci sie czarownice nigdy nie znudza ... :)


    Gość: edytag, *.static.ip.netia.com.pl
    2015/03/25 11:08:07
    Obrazek bardzo fajny i pasuje idealnie do reszty.
    Kanwa też ma konkretny kolorek:) Ja bym dodała heksie trochę włosów bo taka strasznie wyleniała :))


    arabeska291
    2015/03/25 15:33:07
    idealna praca,kolekcja przodkiń zacna :). wiesz ja się chyba tak jak Ty muszę się zmobilizować i najpierw zaplanować co i jak oprawić,bo później mi w szufladzie zalegają.Najpierw kupię ramki,a później zaplanuję co i jak wsadzić.


    Gość: Katarzyna G, 78.19.218.*
    2015/03/25 16:13:38
    Ja też zanim postawię pierwszy krzyżyk wiem co, jak i gdzie. A kolor kanwy super.


    cornelka2
    2015/03/25 17:14:39
    Super hafcik no i tamborek pasuje idealnie ,kolekcja się powiększa pozdrawiam


    Gość: KasiaS, *.dynamic.chello.pl
    2015/03/25 19:20:56
    Ściana świetna! Najbardziej podoba mi się dynia, potem dzisiejszy haft. Ten pomarańcz daje niesamowity efekt!


    raeszka
    2015/03/25 19:21:50
    Niedobra koleżanka z Ciebie :P.

    Miałam ten schemat odłożony dla Ciebie, bo pomyślałam, że może Ci się spodoba :). Ale zapomniałam o nim, a Ty mnie ubiegłaś ;).

    Kibicuję Twojej ścianie i czekam na kolejne czarownice :).


    mpgoga1983
    2015/03/25 20:42:57
    Świetny jest! Bardzo sympatyczna Meg z fajnymi włosami :D Kocurro i zdziwiona sowa - super. No i ten owalny tamborek.. Bombowy!
    Ja wzięłam sobie do serca Twoje słowa i wyszywam właśnie 3 nitkami na czerwonej kanwie, zobaczymy co mi to wyjdzie.


    Gość: myszkowato, *.dynamic.chello.pl
    2015/03/25 21:18:03
    Ostatnio same wspaniałości pokazujesz, a dynia... pobiła wszystkich do tej pory:) Czarownica miła, sympatyczna.... taka przyjazna dla otoczenia:)


    Gość: Happy Housewife, *.adsl.inetia.pl
    2015/03/25 21:22:49
    Uwielbiam Twoje Jagi - są super!


    OdpowiedzUsuń
  2. iwonan_1
    2015/03/27 15:04:47
    Jak ja Cię podziwiam za wytrwałość, planowanie i perfekcyjne wykonanie oczywiście - haft robi piorunujące wrażenie, boski jest !!!
    P.S.
    Jeszcze tak wyhaftowanego kociego ogona i łapki nie widziałam - super :):):)


    ela-haft
    2015/03/28 09:36:42
    Obrazek jest bardzo ładny, jak zawsze starannie wykonany. I kolekcja na ścianie jaka już duża :) Pozdrawiam


    Gość: Aga jarzębinowa, *.dynamic.chello.pl
    2015/03/28 11:48:54
    No nie wiem jak to jest z tymi reklamami, ale zawsze mi się włączają...Muszę się przyzwyczaić.
    Ale to nie dlatego rzadko komentuje- powód jest prosty- brak czasu. W pracy mnóstwo pracy, a to tam czasami skradałam chwilkę na pobuszowanie po blogach. Teraz ledwo czas na śniadanie- taki to busy time. W domu, jak to w domu z dzieciątkiem- pracy również mnóstwo, tym bardziej, że moje dziecko bez problemu wszędzie wychodzi- nawet na parapet..... Trzeba więc pilnować jak oka w głowie :) Nawet na robótki czasu nie mam. Pipce się z różą już tyle czasu, ale wieczorem najzwyczajniej w świecie padam na pysk.... Czasami jeden wieczór posiedzę dłużej, to następnego dnia znowu padam :) Taki czas :)

    Ale haftem jestem zauroczona! Kolor pomarańczowy- cudo! I sam wzór również w moim typie :) Pozdrówki


    vilemoo2005
    2015/03/28 14:17:40
    Haft super.Też mam go w planach.Wydruk już czeka :)


    titania_yng_nghymru
    2015/03/31 23:40:08
    całkiem sympatyczny hafcior
    podoba mi sie ta intensywnie pomaranczowa kanwa, idealna pod ten temat
    ależ ty masz kota na punkcie halloween :P


    cornelka2
    2015/04/01 16:57:41
    Aniu przesyłka od mamy dotarła do mnie podziękuj jej w moim imieniu podkładki z Paryżem zawładnęły moje serducho no i reszta też w moim guście jeszcze raz wielkie dzięki pozdrawiamNela


    ann_margaret
    2015/04/03 23:32:29
    O rany, ta ramka jest dopasowana chyba co do milimetra!! Wyszło super:))
    Bardzo sympatyczne to towarzystwo!


    arabeska291
    2015/04/21 07:20:33
    ależ Cię wcięło,nie ma i już :(


    musiak87
    2015/04/24 10:29:51
    Super! Ten haft jest zdecydowanie najlepszy z całej Twojej halloweenowej wystawki:))
    pozdrawiam!


    Gość: myszkowato, *.dynamic.chello.pl
    2015/04/25 02:01:24
    Żyjesz? zrobiłas swietna dyńke, potem czarownica z kocurem i co???? I tak znikasz???? Wracaj szybko jak wypoczniesz!!!


    Gość: Nati B, *.adsl.inetia.pl
    2015/04/27 09:03:59
    Rewelacja! Twoje towarzystwo prezentuje się świetnie! Jak widać materiał bardzo dużo zmienia i haft wygląda zupełnie inaczej. Moja wersja nadal mi się podoba choć pojawiły się zastrzeżenia...do prześwitów,których wcześniej jakoś nie widziałam...tzn teraz gdy porównuje Twoje wykonanie normalnie kłują mnie w oczy...buuuu.....no cóż haftowanie przez całą noc musi mieć swoje konsekwencję;) Oprawa również pasuje idealnie.... jednym słowem Twoi Meg i Mog są po prostu.... perfekcyjni!
    Pozdrawiam serdecznie.


    Gość: Katarzyna G, 78.17.30.*
    2015/04/27 17:45:35
    Hop hop, gdzie jesteś????


    raeszka
    2015/04/28 15:06:44
    Nie podobne żeby u Ciebie było tak długo bez wpisu ... Mam nadzieję, że nic złego się u Ciebie nie stało, a cisza jest spowodowana po prostu brakiem czasu ...


    Gość: MalgorzataZoltek, 217.114.169.*
    2015/05/03 18:11:55
    Cudowna ta Twoja czarownica. Oprawa w tamborek genialna.. Kurczę nie wiem jak to się stało ,że nie jestem Twoją obserwatorką - muszę to naprawić :)

    OdpowiedzUsuń