czwartek, 19 lutego 2015

Nowa dostawa :)

Wczoraj wyjelam ze skrzynki pocztowej:)


DSC05450


We Frankenmuth w stanie Michigan bylam raz, przez pol godziny, ale bylam!


DSC05462


Jelonki widuje bardzo czesto na moim osiedlu:) Zwykle pozna noca lub wczesnie rano, wiec w ciemnosciach nie moge im cyknac zdjec:( No i zawsze sa w ruchu i w grupie. Ale zawsze ich widok zapiera mi dech w piersiach!


DSC05464


DSC05466


W Saugatuck, tez w Michigan, bylam w sierpniu! Bylo fajowo, ale jak sie w sklepach pytalam o naparstki to odsylali mnie na dzial z zestawami podroznymi do cerowania:P


DSC05460


Oj, ile tam lodek bylo! Nawet jeden jacht byl z polska flaga:) Musze koniecznie podgonic ten zalegly letni wpis:D


DSC05456


DSC05458


A ten naparstek wiecie czemu kupilam:P Wszystkie ptaszki z niego juz widzialam i slyszalam na wlasne oczy i uszy:P


DSC05452


Choc z tylu napis, ze niby z Indiany. No coz, w Indianie tez bylam, moze nie w tej miejscowosci, ale w stanie juz tak:P


DSC05454


Wszystkie naparstki kupione od jednego sprzedawcy na ebayu, w bardzo przystepnych cenach i szybciutko do mnie dotarly:) Czyli wszystko tak jak lubie!


 


U mnie znowu sie robi bardzo zimno:( W niedziele odczuwalne mielismy -36C. Jutro rano ma byc -34C :( A z Czerwonka po 7 musimy byc na wydziale, bo o 8:00 mam laby ze studentami. Damy rade! Bo jak nie my, to kto? :D Wy tez trzymajcie sie cieplo!


 


Dziekuje za odwiedziny i komentarze!


 


Do wszystkich zainteresowanych, kupilam sloneczniki/kropeczki, serca i biedronki/kwiatki, pakowane po 4 sztuki:D Karpuziki przy nastepnej okazji.


4.mar.chewka - Dziekuje za odrobine smiechu z rana, bo tak reaguje na wszelkie tego typu komentarze. Jak juz jestes taka dokladna, to pytalam o mozliwosc zakupu Monaco w Polsce, nie we Wloszech czy gdziekolwiek w Europie. Tak, ceny w miejscowosciach turystycznych na pewno wszedzie sa drozsze, nie tylko we Wloszech, ale czemu zakladasz, ze bylam tylko w miejscowosciach turystycznych? Tak, kempingi mozna do nich zaliczyc, ale wszelkie inne miejscowosci przez ktore przejezdzalismy w drodze na prom juz nie. Bo jesli nie wiesz, to sa tez inne drogi niz autostrady i te prowadza przez piekne miejscowosci, niktore tak male ze czasem blokowalismy ruch nasza przyczepa:) Poza tym wydawalo mi sie, ze przenioslas sie do Szwajcarii, wiec we Wloszech juz nie mieszkasz. Roznica w kursach miedzy $ a euro moze dla Ciebie niewielka. Nadal jestem na studenckiej pensji i nadal zarabiam mniej niz dostaja tutejsi bezrobotni, wiec taka drobna roznica jest w moim portfelu juz widoczna. Co bedzie mi sie podobalo po tym "jak juz nie bede miala dostepu do amerykanskich sklepow i ich kuponow"? To co ze soba przywiozlam:) Mysle, ze starczy mi na dlugi czas:) Poza tym, tym ostatnim komentarzem przypomnialas mi dlaczego juz u Ciebie nie komentuje. Tak, przyznaje ze zagladam do Ciebie, bo lubie Twoje zdjecia krajoznawcze. Mam sentyment do Wloch, a do Szwajcarii nie wpuscili nas wiele lat temu, wiec licze, ze teraz jak juz nie mamy wiz to kiedys tam trafie. No nic, pewnie wszystko co wlasnie napisalam wytlumaczysz sobie moim "paskudnym charakterem". Ja o Twoim nie bede sie wypowiadac, bo wydaje mi sie, ze trzeba kogos poznac osobiscie i przez dluzszy czas, zeby go oceniac, a nie wyrabiac sobie opinie tylko czytajac czyjes wpisy i komentarze. Tym sie wlasnie roznimy i z tego sie bardzo ciesze.


iwonan_1 - O kosztach przesylek nie bede sie wypowiadac, bo tylko raz kupowalam cos w zagranicznym sklepie z przesylka do Katowic. Byl to angielski sklep, a zakupy robilam za wygrany voucher na 30 funtow, wiec i za przesylke nie placilam. Zdaje sobie jednak sprawe, ze koszty wysylki z i do US sa drogie. Dlatego tez jak raz na jakis czas wysle jakas mala paczke to mina mi zawsze zrzednie jak widze ile mam do zaplaty:( Mialam tez juz z tego powodu kilka "propozycji nie do odrzucenia", jak je sama nazywam. A to zeby komus kupic wzor i przywiezc w walizce, bo przeciez BN spedzam w domu, albo stemple lub haki na sciane i wyslac poczta osobiscie. Moja odpowiedz jest zawsze nie. A wlasne zakupy podrozuja ze mna w samolocie:P Tak ja juz wiele razy pisalam, ciesze sie Waszym szczesciem z CC :)


edytag - Ha! Lugane masz i na pewno ceny przystepniejsze niz w CC :) Ale to juz chyba wszyscy wiedza, ze Twoja pasmanteria jest super:) Mnie tam najbardzej kusza kanwy w dzieciece nadruki ze Zweigartu co kiedys pokazywalas. Jak juz do Ciebie trafie, to bez nich nie wyjde:P


raeszka - 15 minut to byla cala wizyta, na guziki chyba z 5 min przeznaczylam:P Inne dzialy tez lubie sprawdzic, zwlaszcza clearance, no i w kasie tez trzeba swoje odstac.


Chaga - Dzieki za info! Dmc czy Zweigart, jakos roznicy mi nie robi:P Po prostu splot Monaco/Lugany bardzo mi odpowiada. A te 25ct to moze byc niezla opcja, bo na 28ct to najbardziej mnie kusi haftowanie co jedna nitke. Tak jak robilam przy wisiorkach z heksa i z kokardka. A takie 25ct to bedzie nieco wieksze niz 28ct, ale jednak mniejsze niz kanwy 18ct czy 20ct.  

1 komentarz:

  1. i_venti
    2015/02/19 07:24:59
    Piękna kolekcja!Jelonki również widuje wcześnie rano ;)


    arabeska291
    2015/02/19 08:13:34
    same cudeńka i chyba jednak ten ptaszkowy jak zwykle podoba mi się najbardziej


    damar5
    2015/02/19 09:48:25
    Bardzo fajna ta nowa dostawa ,szczegolnie stateczek wpadl mi w oko :-D
    Poz.Dana


    Gość: badziewna anka, *.play-internet.pl
    2015/02/19 10:05:41
    A ja uwielbiam czytać jak spełniasz swoje marzenia studiując w kraju gdzie większość amerykanów nie wie nawet gdzie leży Polska, a Ty stoisz w kolejce po darmowe jedzenie, bo nie stać cię na bańkę mleka i jeszcze się tym chwalisz, a innym z zazdrości wyliczasz co do centa ile wydał na kanwę:))))))))))))))


    ela-haft
    2015/02/19 11:24:52
    Naparstki bardzo ładne :) podziwiam Twoją kolekcję. Pozdrawiam Ela R.


    ann_margaret
    2015/02/19 14:29:36
    Ładna dostawa naparstków:)) Bardzo ciekawy jest ten z zawieszką-jelonkiem:))
    Współczuję Ci tego mrozu:( U nas +5, taki luty...


    Gość: 4.mar.chewka, 194.230.159.*
    2015/02/19 14:34:27
    Przepraszam, ze nazwałam twój charakter paskudnym pozwoliłam sobie na za dużo napewno masz więcej pozytywnych niż negatywnych cech charakter ale zauważyłam ze twoje musi być zawsze na wierzchu i lubisz polemizować. Chciałam tylko pomoc a wyszło jak zawsze jeszcze raz przepraszam. Już nie będę poddawać w wątpliwość twojej znajomosci Włoch. Ja mimo ze mieszkam teraz w Szwajcarii tez dużo pamietam mam okazje sobie odświeżać pamięć kilka razy w tygodniu. Lepiej żebym już nie poświęcała mojego czasu na poszukiwanie odpowiedzi na twoje pytania.


    Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2015/02/19 19:46:08
    Fajne naparstki i to , ze dolacza do kolekcji..Trzymaj się tam i rob swoje ...Nikt przecież nie zna Cie tak jak ja czyli - mama a jesteś fajna dziewczyna, no nie..mama


    Gość: iwona, *.play-internet.pl
    2015/02/20 14:07:06
    Śliczne naparstki,zapewne każde małe cudeńko jest dla Ciebie bardzo cenne.Niech Twoja kolekcja naparstków się rozrasta-tego Tobie życzy,także naparstkozbieraczka:)
    Łącze serdeczności-Iwona
    tworczypoczatek.blogspot.com
    galeryjkanaparstkowa.blogspot.com


    cornelka2
    2015/02/21 15:59:54
    Naparstki cudniste każdy ma to coś w sobie super pozdrawiam


    xgalaktyka
    2015/02/21 19:16:08
    Naparstki rewelka...co jeden ,to ładniejszy :)
    Pozdrówki:)
    K.


    Gość: Agnieszka, *.dynamic.chello.pl
    2015/02/24 20:34:54
    Śliczne naparstkowe nowości! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń