czwartek, 28 listopada 2013

No to momy długi łikend :(

Nie lubię długich weekendów. Nie i już! Odpoczynek na siłę nie dla mnie. Dlatego cieszę się, że mogę jutrzejsze święto i cały weekend przepracować. Dzięki mojej legitce mój wydział jest dla mnie dostępny 24h na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały okrągły rok:) Kto jeszcze się nie domyślił, to uświadamiam, że jutro największe amerykańskie święto – Święto Dziękczynienia. Już dziś byłam na jednym z dwóch darmowych obiadów dla takich bidoków jak ja:P Jutro cd. Oczywiście po porannych pomiarach i pilnowaniu studentów w czasie egzaminu (kilku ściągało od sąsiadów:( Pospać ostatnio pospałam, zbierałam siły na wtorkowe pomiary. Myślałam, że znowu będę siedzieć 18h non stop, ale skończyło się na 15h :D Oj, jak ja lubię mój projekt:)


Ale żeby Was nie zanudzać życiem codziennym doktoranta to mam hafcik świąteczny. Sama nie wiem co mnie podkusiło, ale jak tylko go zobaczyłam to wiedziałam, że kiedyś wyhaftuję! W lecie się udało, bo w końcu nie ma lepszego czasu na zimowe motywy jak ponad 30-stopniowe upały:)  Od czerwca czy lipca hafcik czekał na wykończenie i dopiero na jesień się doczekał. Jak to u mnie bywa pomysł w głowie był już dawno, ale na realizację musiał poczekać.


No to szykujcie się, bo zaraz padniecie:P


Oto i mój wściekle różowy, czy po mojemu – biskupi, hafcik na BN :)


DSC03661


Te choineczki skradły moje serce:) Wyhaftowałam całość na białej plastikowej kanwie, wykończyłam filcem i przykleiłam magnesik, żeby ozdobić nim moją lodówkę:) A za tło dziś robi szalik od Matkasa:) Najcieplejszy w rodzinie. Matkas, dzienks, że się ze mną podzieliłaś:)


DSC03664


DSC03667


Mnie się bardzo spodobał, ale i Matkasowi wpadł w oko (hafcik, choć szalik też:P), więc musimy się nim podzielić:) Pnie choinek są w moim ulubionym kolorze – fiolecie:)


DSC03668


Wzór pochodzi z nieistniejącej już gazetki – Quick & Easy Stitch & Craft nr 157. W oryginale haftowany na zwykłej kanwie i wykonczony jako kartka. Jak widać trochę zmieniłam napisy, bo te oryginalne były badziewne:P


Clipboard01


I jeszcze raz moje radosne choineczki:) Zdjęcia robiłam w ciągu dnia, przy pięknie świecącym słońcu (raziło po oczach:P), a wyszły jak przy lampie:( Uroki późnej jesieni:(


DSC03670


To udanego łikendu:P A ja mykam do Scarlett i Rhetta:) Dziś maraton Przeminęło z wiatrem i załapałam się na trzeci „seans” telewizyjny, ten o 20:00 :D


 


Dziękuję za odwiedziny i komentarze:) Coś ostatnio nie mam zbyt wielkiej ochoty na pisanie, choć tematów sporo, ale na Was mogę liczyć:) Dzięki!!!!!


Co do publikacji w gazetkach xxx, dziewczyny piszcie! Niech widzą na świecie, że Polki są kreatywne:) Ostatnio widziałam w gazetkach kilka polskich nazwisk, ale ani dziewczyn ani prac nie kojarzę. Natomiast w Gold widziałam ostatnio wydrukowany dziwny list, chyba naszej blogowej koleżanki, że zamierza wyhaftować pewien haft z ich magazynu. Hmmm, czyżby już nie mieli zdjęć gotowych prac, że drukują plany xxx? Może chcą cały mój mózg z tymi wszystkimi pomysłami co mnie prześladuja każdego dnia oczekując na realizację? :P


 


kingak40aeljot – Gratuluję Waszych publikacji:) Kinga, masz blog? Można gdzieś zobaczyć Twoją publikację? Ciekawa jestem:)

1 komentarz:

  1. Gość: Luna, *.xdsl.centertel.pl
    2013/11/28 07:52:29
    To już teraz wiem dlaczego na telefonie od wczoraj mam przypomnienie ze jutro Thanksgiving Day he he , ja tam lubie długie łikendy ...jesli je mam.
    No to masz swiateczny hafcik na lodówkę , no moze tez powinnam pomyslec o podobnym.


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2013/11/28 07:52:48
    Choinki fajne i już, te kolory i ten nasz szalik...Trzymaj się Mala - mama


    arabeska291
    2013/11/28 08:01:30
    bardzo świąteczny magnesik.tak z czystej ciekawości to kiedy twoja ciężka praca nad projektem ma się skończyć super tytułem pani doktor ?


    Gość: Vokulska, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2013/11/28 08:40:47
    :)...i stało się: ...okres różowy rozpoczęłaś na dobre:))
    pozdrawiam:)
    PS.zignoruj lub wytnij tę część w razie czego- :)
    - nie znam warunków amerykańskich , stąd moje pytanie- czy amerykańskim doktorantom wiedzie się finansowo źle, (myślałam, że w hameryce naukowcy noszeni na rękach:) , czy też to Twoja licentia poetica?


    Gość: myszkowato, *.dynamic.chello.pl
    2013/11/28 09:04:29
    Choinki supcio!!! U nas nie ma dłuuuuugiego łikendu ;( Kto ma to ma hi hi hi
    A też ostatnio zauważam, że coraz więcej prac polskich dziewczyn publikują cross'y :)


    1_iwonan
    2013/11/28 09:12:21
    Róż u Ciebie to nie codzienność - a ten zimowy różowy hafcik jest taki udany!!! No i całość sprytnie przerobiłaś na magnesik. Brawo dla Pieguchy!


    Gość: Katarzyna G, 78.18.195.*
    2013/11/28 09:52:45
    Hafcik całkowicie "twój". Tylko Ty z takiej małej rzeczy potrafisz napisać esej :) A co do życia doktoranta mnie możesz zanudzać do woli...


    Gość: edytag74, 83.238.78.*
    2013/11/28 12:41:40
    Ciekawe maleństwo. Ja pozmieniałabym te kolorki. Ten różowy do mnie nie przemawia :)


    paga-tek
    2013/11/28 15:34:04
    Swietny magnesik, te choineczki sa urocze. Nie dziwie sie ze skradly Twoje serce :)


    Gość: kingak40, *.play-internet.pl
    2013/11/28 16:00:16
    Hej :) Dzięki :)
    Bloga nie posiadam, ale jak coś to mogę podesłać zdjęcie na maila -byłam w numerze 210 WXS :)


    Gość: Małgosia, *.elektron.com.pl
    2013/11/28 17:18:45
    Mi bardziej podoba się Twoja wersja, a to dzięki tej plastikowej kanwie. Co do długich łikendów to ostatnio je polubiłam ;-) Bo jako ciężarówka siedzę w domu. Mąż wtedy w pracy, a w takie łikendy nie jestem sama. Mam się z kim chociaż pokłócić ;-)

    A chciałabym napisać do gazetki, ale jakoś nie mogę się wybrać do kuzynki, która jest nauczycielką angielskiego, żeby pomogła mi napisać list.


    Gość: Wiktoria, *.tktelekom.pl
    2013/11/28 17:30:08
    Śliczne choineczki :)


    damar5
    2013/12/01 17:55:18
    Roz jeszcze przeboleje ale z tymi pniami to juz poszalalas :P
    Ja lubie dluugie weekendy ,moglyby trwac caly rok hihihi................ nie no zartuje
    Fajny ten Twoj projekt :)
    Poz.Dana


    cornelka2
    2013/12/02 08:11:28
    Magnesik super wymyśliłaś jak zwsze fajnie pozdrawiam


    Gość: mpgoga, *.free.aero2.net.pl
    2013/12/07 16:41:18
    Bardzo fajny świąteczny magnesik :) ja dopiero niedawno odkryłam plastikową kanwę i spodobało mi się wyszywanie na niej - świetnie się sprawdza przy produkcji świątecznych ozdóbek :)


    drugi.maurycjusz
    2014/01/23 11:58:29
    o- Piegucha roz polubila!!!!!!! hip,hip, hurra!!! swietny magnesik;)))

    OdpowiedzUsuń