niedziela, 31 marca 2013

Makowa panienka :)

Wiosna wkoło, a u mnie na kanwie lato. W poniedziałek wyxxx makową panienkę:)


DSC08638


Prawda, że jest słodka z tymi loczkami? :)


DSC08641


Przyleciała do mnie z przyszłości, z sierpnia:)


DSC08646


A w łapce ma śliczny mak:)


DSC08644


Tak się cudnie do mnie uśmiecha, że sama suszę zęby:P


DSC08648


A teraz Was pomęczę moją michigańską wiosną:) Dziś było 12C !!!!!! A jutro ma być tyle samo:)


Rano za oknem słońce się budziło, a na mojej „choince” ...


DSC08624


... siedziało coś, co mi przypominało zajączka:P


DSC08622


Ale była to oczywiście zaspana wiewiórka:P Zajączki tak wysoko się nie wspinają:P


Clipboard03


W drodze po mleko sfotografowałam robinki, czyli drozdy wędrowne. Nasze oficjalne michiganskie ptaszki:) Może nie są aż tak urodziwe jak kardynałki, ale też je lubię!


DSC08627


Clipboard01


Było ich o wiele więcej, ale skubance są bardzo ruchawe:P


DSC08633


Clipboard02


A u mnie na wydziale kwitną krokusy! Umilają mi przejście z mojego pokoju do labu:) Mamy taki wewnętrzny ogródek z grillem i tam właśnie sobie rosną kwiatki:) Dziś byłam na wydziale 3 razy, więc cyknęłam dla Was zdjęcia:)


DSC08649


DSC08653


DSC08654


Mam nadzieję, że i do Was wiosna zawita wkrótce:)


 


„Wesołych świąt” kojarzy mi się z Bożym Narodzeniem, więc chciałam Wam życzyć




WESOŁEGO JAJKA :)


I


WIOSENNEJ POGODY!


 


To mykam upiec makowiec, bo już od 2 lat nie jadłam:( A jak skończę oceniać raporty to mogę zacząć prawie jednodniowe świętowanie:P Bo i jutro muszę jeszcze odwiedzić laboratorium. Ale już się cieszę na poniedziałek, bo przedostatnie zajęcia ze studentami! A we wtorek ostatnie lab aż do września!!!!!!!!!!!! JUPI!!!!!!!!!!!


 


Dziękuję za wszystkie komentarze i życzenia świąteczne:) Przepraszam, że nie zostawiam u Was życzeń, ale poprawię się przy okazji kolejnych świąt:) W grudniu przerwa międzysemestralna to i więcej wolnego czasu. Teraz tylko odliczam dni do 2 maja, bo wtedy koniec semestru!!!!!!!!!!!!!!!!!


Uwaga do anonimów. W tym tygodniu kilka anonimowych komentarzy wykasowałam bez czytania. Jeśli chcecie, żebym Wasze komentarze czytała i publikowała to podpiszcie się!


 


Jomo – Marzenie ścietej głowy:P


ann_margaret – A bo ja wiem co to jest? Może i świąteczny pączek? Albo coś innego? Hafciki z brytyjskich gazetek często mają to coś, ale co to jest to ja nie wiem. U mnie w Hameryce tego nie ma.


Carse – Chrzan:P U mnie zimy nie ma, więc polecam haftowanie zimowo-świątecznych hafcików:)


drugi.maurycjusz – A mnie wkurza krzywo wycięty filc, w końcu to nie robótki dzieci z podstawówki, więc u mnie ma być na tyle równy na ile umiem:)


 

1 komentarz:

  1. Gość: Katarzyna G, 213.233.148.*
    2013/03/31 10:21:21
    śliczna i ta Twoja wiosna i ta Twoja sierpniowa Lalka :) Nie pamiętam czy składałam, ale w razie co wesołego Alleluja :)


    Gość: , *.welnowiec.net
    2013/03/31 10:50:32
    Witaj w ten swiateczny poranek!!!!Happy Easter!!!!Zajaczek już czeka na Ciebie i pozdrow wiosenna flore i faune michiganska z szczególnym naciskiem na wiewiory...Do spotkania na skypie - mama


    labores_pariunt_honores
    2013/03/31 11:03:03
    ja chcę do Michigan!!! taka piękna pogoda!!! :))))))) i te rozkoszne zwierzaczki...
    makowa panienka urocza, i do tego magiczna różdżka, super Ci wyszło!
    smacznego makowca!


    Gość: cecyliarodzinaidom.blogspot.com, *.slupsk.hypnet.pl
    2013/03/31 11:19:08
    Moc prezentów od zajączka
    co koszyczek trzyma w rączkach
    Wielu wrażeń, mokrej głowy
    w poniedziałek dyngusowy.
    Życzę jaja święconego
    i wszystkiego najlepszego!


    paga-tek
    2013/03/31 15:07:03
    Kolejna haftowana slicznotka :) U nas tez juz sie robi cieplej, bo ostatnio zimno wrocilo i juz z utesknieniem wyczekiwalam ciepla :)


    magda.madziula
    2013/03/31 15:43:11
    ho ho ho wesołych świąt i ode mnie :) Dzisiaj się dowiedziałam że do 25 kwietnia nie mamy co liczyć na wielką poprawę pogody szit ...
    Jak zobaczyłam tytuł myślałam, że może zaczęłaś wyszywać tą samą makową panienkę co ja ... Twoja jest urocza :) - w ogóle cały kalendarz bardzo ładniusi


    ella1101
    2013/03/31 16:19:27
    Makowa panienka sliczna . Wiosna u ciebie na calego, u mnie widzialam kilka przebisniegow i kardynalki a robiny tez u nas sa ale jak narazie jeszcze ich nie widzialam.


    prawdziwadoris
    2013/04/01 07:54:07
    Fajny hafcik. Wesołego dyngusa, choć nie wiem czy tam obchodzicie? A "WESOŁYCH śWIĄT" - z twoim skojarzeniem jak najbardziej adekwatne w tym roku w Polsce. Szkoda, że choinki nie doczekały ;)
    Pozdrawiam


    Gość: barboorka, *.adsl.inetia.pl
    2013/04/01 19:19:32
    U nas pogoda dopasowała się do nastroju mojego malucha - od trzech miesięcy codziennie śpiewa "Dzisiaj w Betlejem" albo "Chwała na wysokości" :D I czeka na Mikołaja, bo przecież śnieg jest :P


    iwonan_1
    2013/04/02 09:58:20
    Makowa panienka jest urocza, wygrzała się w sierpniowym słońcu, to może sie tak cudnie usmiechać.
    Ja zazdroszczę Ci: "zajaca" na drzewie (fajna fotka!), temperatury, ptaszków, kwiatków... U mnie ZIMA:(


    Gość: Uchomisia, *.icpnet.pl
    2013/04/02 13:03:47
    Jacie :D Najpiękniejsza ze wszystkich, bo... z makiem :D


    zmarta123
    2013/04/03 12:55:43
    Witam serdecznie :) Chciałam Cię zaprosić do wspólnej zabawy i jednocześnie wyróżnić za wspaniałe prace :). Zabawa polega na tym że odpowiadasz na moje 11 pytań, wymyślasz swoje pytania (11) i wyróżniasz innych 11-tu blogowiczów :)
    Pozdrawiam


    zyrafowo
    2013/04/03 20:38:27
    Piegucho, napis jest z włoskiej gazetki, daj mi trochę czasu, a podeślę Ci jego skan :-)
    Pozdrawiam serdecznie!


    damar5
    2013/04/09 12:14:45
    Fantastyczny drzewny zajaczek hihihi ale sie usmialam.
    Maki uwielbiam,kiedys byla tak bajka Makowa panienka bardzo ja lubilam ,dlatego ten elfik jest szczegolnie piekny :-)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń