piątek, 15 marca 2013

Ale jaja :D

Świeżutki jak bułeczki, elfik kwietniowy:) W towarzystwie jajek:P Tzn. pisanek:D


DSC08364


Po ulubionym halloweenowym październiku stwierdziłam, że wyhaftuję jeden z największych elfików, żeby było mi łatwiej podjąć decyzję w co je wszystkie oprawić:) Wybór padł na elfika kwietniowego, bo w końcu jednodniowe święta przede mną:P


DSC08366


DSC08368


DSC08370


Najpierw myślałam, że jednak wszystkie elfiki oprawię w okrągłe rameczki. Zaczęłam nawet przymierzać je do nowego i zastanawiać się, która najlepiej pasuje?


DSC08373


DSC08375


DSC08377


DSC08380


Ale po południu pojechałam do Joann i kupiłam coś co mi chodziło po głowie od dwóch dni:) Jest mniejsze i myślę, że będzie fajnie pasowało:) Na pewno kalendarz będzie oryginalny:) A Wy musicie nieco poczekać:P


To jeszcze na koniec obie sierotki razem:)


DSC08361


Jak wróciłam do domu udało mi się jeszcze cyknąć fajne zdjęcia:)


19:20, Michigan, +2C i piękny zachód słońca:) Kocham czas letni, dni są dłuższe:)


DSC08387


DSC08388


DSC08390


 


Dziękuję za wszystkie komentarze:) Fajnie, że je zostawiacie:D


 


magda.madziula – No popatrz, a mnie się udało postawić sporo xxx na lnie bez tamborka:P Choć cudotwórcą się nie nazwę:P Jeśli nie doczytałaś to koślawce były na tkaninie do hardangera.


Katarzyna G – Cieszę się, że tak szybko doszła poczta:) Elfików jest 13, bo ostatni jest na Boże Narodzenie:)


edytag74 – To ja koniecznie proszę o zdjęcie kanwy 20ct! Jestem ciekawa jaki to ma splot. No i mam nadzieję, że jest bez kratek, bo ja niepiorąca:P


zakreconamysia – A! To kiedy mogę liczyć na postępy w kocim kalendarzu? :P No i zobacz, damar5 pisała ostatnio, że backstitche na lnie nie są łatwe. Jak widać różnie się różnym osobom haftuje na lnie.


drugi.maurycjusz – Basiu, da się na tkaninie do hardangera postawić xxx:) Ciężko idzie, ale nawet bez tamborka się da. Jak kilka lat temu kupowałam ten materiał to nie wiedziałam co to jest hardanger, ale później poczytałam i teraz wiem, że tu się sporo wycina i wypruwa:( Specjalnie dla Ciebie wrzucam zdjęcia mojego jedynego dzieła xxx na tym badziewiu:P Namęczyłam się sporo, ale wszystkie są xxx, a nie koślawcami:P


DSC01934


DSC01933

1 komentarz:

  1. damar5
    2013/03/15 06:44:01
    O i mnie wczoraj wpadl w oko ten elfik:-) boskie sa wszystkie:-) no moze grudniem tylko jestem rozczarowana ale ten 13 nadrabia:-D
    Twoj jest sliczny i kolory takie zywe ,cudny i juz:-)

    No to czekamy na ujawnienie kolejnego szalonego pomyslu,lubisz nas maltretowac hihi
    Poz.Dana


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2013/03/15 07:16:08
    Oj , wiosenna Hameryka jest przepiekna , elfiki tez...Trzymaj sie tam - mama


    Gość: Katarzyna G, 213.233.148.*
    2013/03/15 07:22:06
    Jak dla mnie rameczka niebieska lub czerwona :)


    Gość: edytag74, 83.238.78.*
    2013/03/15 10:10:29
    Ale Ty masz tam piękne widoki, tyle drzew jak okiem sięgnąć! Mieszkasz w cudnym parku! Jak to wszystko się zazieleni to dopiero jest super. A jak tam pewnie pachnie!
    Te rameczki masz fajne. Wszystkie pasują.
    Oczywiście, że dla Ciebie aida 20ct bez kratek. Pamietam, że ty "niepiorąca".
    Pozdrawiam gorąco choć u nas strasznie zimno! Jakimś cudem biały badziew nas nie zasypał :D


    zakreconamysia
    2013/03/15 10:16:14
    Hihi coś przeczuwałam, że mi tu koty wytkniesz :o) Wiadomo ile ludzi tyle opinii ;o) Ja tylko przedstawiłam swoją ;o) Mi na lnie haftuje się super ;o)


    Gość: ellie, *.zax.pl
    2013/03/15 10:20:43
    słodziaki z tych Twoich sierotek ;)
    a poduszeczka jest świetna! Super kolorki i sporo krzyżyków!
    pozdrawiam serdecznie
    E.


    tychna
    2013/03/15 11:04:37
    ale śliczny! przepiękny wzorek i kolorystyka! z której jest gazetki?


    iwonan_1
    2013/03/15 11:43:59
    Ten elfik z jajami jest uroczy!
    A ja jestem w szoku - przeczytałam swój (???) komentarz pod poprzednim Twoim postem i jakoś nie przypominam sobie, żebym coś takiego napisała - napisałam coś wręcz odwrotnego... A przecież kiedy pisałam komentarz, to nie byłam ani śpiąca, ani pod wpływem czegokolwiek.. jej, ale to chyba nie możliwe, żeby ktos miła taki sam nick, nie? A może ja jestem jakiś dr Jekyll i Mr Hyde ???


    ann_margaret
    2013/03/15 14:43:48
    Rany, jaki śliczny jest ten elfik! I te kolory są tak wesołe:)


    arabeska291
    2013/03/15 14:50:47
    fajny elfiak,ale i tak najbardziej podoba mi sie"elfik dyniowaty''. a u mnie spadlo duzo,za duzo sniegu.dzieki za schemat elfa


    cornelka2
    2013/03/15 16:21:31
    Elficzek prześliczny ,też ciekawa jestem jak będzie wykończone pozdrawiam


    Gość: Carse, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2013/03/15 18:07:51
    O, tego kwietniowego elfika, jak tylko go zobaczyłam, uznałam za swojego urodzinowego patrona ;) Wybacz, ale takie było moje pierwsze skojarzenie :) Nawet jeśli jest jajeczny (nie przepadam za wzorkami wielkanocnymi, nic na to nie poradzę...), jest śliczny.
    I zazdroszczę Ci pogody i tych rozłożystych drzew, i braku śniegu! Tego chyba najbardziej. Już wystarczy zimy w Polsce, mogłaby sobie wreszcie pójść. Tak się zastanawiam... dużo podróżujesz po Stanach? Nie o miasta mi chodzi, ale raczej o te puste przestrzenie, ciągnące się kilometrami lasy, wzgórza i całą przyrodę. To jednak nie ta skala, co u nas ;)
    Pozdrawiam i wracam do nadrabiania blogowych zaległości ;)


    paga-tek
    2013/03/15 18:25:51
    Wyszedl sliecznie :)


    drugi.maurycjusz
    2013/03/21 11:58:36
    masz rację- dać się da postawić xxxx, tylko diabelnym wysiłkiem:) ale- talentna Anka poradzi sobie ze wszystkimi przeciwnosciami losu, czego dowodem jest to piękne dziełko:)))

    OdpowiedzUsuń