poniedziałek, 11 marca 2013

A u mnie lato:)

Dzień zaczął się super! Co prawda położyłam się spać dopiero o 5 rano:P Ale Kowalczyk wygrała w wielkim stylu i nie żałuję, że przez nią sobota trwała dla mnie tak długo:P Po drugie zmiana czasu na czas letni!!!!!!!!!!! Wreszcie! :) A po trzecie jak czekałam na Kowalczyk i czas letni to się uwzięłam i postanowiłam skończyć czerwiec w kalendarzu klamerkowych i tym sposobem zakończyłam drugi w tym roku, a czwarty w mojej karierze hafciarskiej kalendarz Lizzie Kate!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JUPI!!!!!!!!!!


Haftowanie znowu nieco się przedłużyło, bo już mi brakowało pomysłów na kolor kanwy, ale zgodnie razem z Matkasem, z kilku propozycji wybrałyśmy szarą kanwę od DMC. Kolorki znowu w większości sama dobierałam, bo były bardzo denne w oryginale:( Na koniec został jeszcze wybór ważki.


Srebrna?


DSC08251


Czy złota?


DSC08253


Krzyżyki są jakie są, ale najważniejsze, że koniec!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KONIEC, finito, etc! :D


Wybrałam jednak srebrną ważkę:) Matkas też tak proponowała:)


DSC08259


DSC08262


DSC08265


Kto ma ochotę na karpuzika? :D


DSC08261


I w całej okazałości:)


DSC08255


Jeszcze tylko raz pomęczę Was moimi tegorocznymi kalendarzami – jak je wykończę i cyknę fajne zdjęcia:) A dziś coś jeszcze bardziej wakacyjnego mam w planach xxx :)


 


Na dworze dziś 13C !!!!! Śniegu prawie „ni ma”:P A w nocy ma lać, więc zupełnie zniknie ten czarno-biały badziew! Z Czerwonką poczuliśmy dziś nieco wiatru we włosach:) Oponki dopompowane i można szaleć, że hej:) Kałuże nam niegroźne, bo błotniki mamy:) Oj, brakowało mi tej wolności, jaką zapewnia pedałowanie:D W następne dni ma się nieco ochłodzić, ale miejmy nadzieję, że białe nie wróci! Teraz sobie popijam ice coffee, zagryzam pierniczkiem i kicham na wszystkie pory roku:P Ma być ciepło cały rok i już! Oj, jak sobie wspomnę, jak rok temu na św. Patryka (17 marca) założyłam pierwszy raz paski to żaluję, że w tym roku tak nie będzie:( Na kampusie dziś szalony ruch, bo studenci wracają, koniec spring break, czas wracać do pracy!


Udanego (czyt. pracowitego) tygodnia! :)


 


Dziękuję za wszystkie komentarze i porady odnośnie wyboru materiału. Hmmm, prosiłam Matkasa o pomoc, a tu tyle „Matkasów” się odezwało:P Wafelek jeszcze w rozsypce, więc musicie poczekać ;P


 


pagatek – Nie ma jak planer akademicki z mojego uniwerka:) W nim jest wszystko:D


 


Aaaa! Nie wiem, czy ktoś jak ja jest wielkim fanem, ale Dido wraca po 5 latach! W swoim własnym stylu:) Z płytą Girl Who Got Away i singlem ją promującym, No freedom:)









 


A moja druga ulubiona piosenkarka, Ania Dąbrowska też wypuściła nowy singiel. Taki bardzo „mój”:( Kasia G, dwie muzy to tak odnośnie małego nawiązania do wyróżnień jakie mi przyznałaś:) Dziękuję!







 

1 komentarz:

  1. paga-tek
    2013/03/11 01:17:41
    Kalendarz wyglada super. Ja to nie chce sie chwalic, ale u nas dzis bylo 20 stopi :P. Poprostu cos pieknego, taka typowa wiosenna pogoda :)


    damar5
    2013/03/11 06:39:41
    Czerwiec taki zywy z Twioimi kolorami ,sliczny i apetyczny:-)
    Do mnie w tym tyg.wraca zima ale ponoc nie na dlugo miejmy taka nadzieje:-)
    Poz.Dana


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2013/03/11 07:25:54
    My tez zapraszamy WIOSNE, kalendarz super , a piosenki takie nasze - mama


    Gość: kasiaparkview, *.play-internet.pl
    2013/03/11 08:30:35
    Oj zazdroszczę tej wiosennej pogody. Sama wsiadłabym na mój rower, ale u mnie niestety znowu leży śnieg.
    Mi bardziej, ze względu na słonecznik, pasuje ważka złota. Hafcik Twój, więc Ty decydujesz.


    aeljot
    2013/03/11 11:14:37
    Smakowity ten arbuz...oj chce mi się lata bo wtedy takie smaczne owoce są ;)
    Wg mnie srebrna też bardziej pasuje.


    drugi.maurycjusz
    2013/03/11 14:36:55
    Zdecydowanie srebrna ważka;) nie mów mi o wiośnie, bo u mnie dzisiaj 20 cm śniegu spadło znowu!!!!!!! dobrze, że przez wolny weekend chociaż mi wena wróciła:) pozdrowionka i gratulacje za publikacje w kwietniowym CsC- właśnie dotarł w moje ręce:)))


    bebezet
    2013/03/11 15:17:20
    Oj zazdroszczę tego lata!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! U nas było chwilkę, ale dziś znowu zima pełna gębą!! Sypie śnieżek i mróz przyszedł :(((((((( Ja chcę już ciepełka!!!


    cornelka2
    2013/03/11 15:24:03
    No piękny ważka pasuje bardzo czekam na cały kalendarz będzie co oglądać pozdrawiam


    1_iwonan
    2013/03/11 18:53:59
    Zazdroszczę temperatury, u mnie - 4 i śnieg po kostki, albo i wyżej... A kalendarz śliczny!


    Gość: Safrin http: niepowtarzalnie.blogspot.com, *.mmj.pl
    2013/03/11 20:10:39
    Chciałoby sie żeby i u nas było lato takie z prawdziwego zdarzenia. Bo dzis znowu snieg z deszczem :/
    A ta piosenke Dido lubie bardzo bardzo! mmmmm....

    OdpowiedzUsuń