niedziela, 24 marca 2013

Poczta :)

W piątek z dwóch różnych miejsc, w dwa różne miejsca dotarły 2 przesyłki. A radochy było sporo!


Najpierw rano, Matkas cieszyła się z przesyłki od Pani Kornelii (cornelka2). Przesyłka leciała z Katowic do Katowic:D A znajdowały się w niej prace Pani Kornelii, dla mnie i dla mamy:) Dziękujemy!!!!!!!!


Zdjęcia Matkasa.


Obie z mamą dostałyśmy po jajku:) Matkas dostała niebieskie, a ja brązowe. Pani Kornelio, czy się Pani nie pogniewa jeśli się z Matkasem wymienimy? Taki chaberek bardzo lubię, a Matkas woli jednak brąz:) No i małe pytanko, w jakiej technice „ubranka” są wykonane? Matkas mówi, że to jest frywolitka. Dobrze się domyśla?


001


Obie dostałyśmy karteczki z życzeniami, ale jakoś tylko moja się załapała na zdjęcie:( A ja dodatkowo dostałam kwiatuszek w ramko-magnesiku. Oj, taka mała haftowana niezapominajka, czyli mój ulubiony kwiatek:)


006


Niezapominajka wykonana haftem płaskim.


008


W piątek wracałam z wydziału do domu busem o 21, zmęczona okropnie po długim tygodniu, a tu w mojej małej skrzynce pocztowej znalazłam przesyłkę od Dany, czyli damar5, córki Pani Kornelii. Ta przesyłka leciała z Niemiec do Hameryki:P Oj, dziewczyny nas strasznie rozpieszczają!


Clipboard01


Bardzo sympatyczna karteczka z piegiowatym zajączkiem:P I choć proszę, to cholera jedna zawsze coś wciśnie do paczki! I tak dostały mi się słodkie guziczki i wstążeczka w krateczkę. Dana, na następny raz nie zapychaj mi walizek, plizzzzzzz!


DSC08588


Z herbatek zawsze się cieszę:) Zwłaszcza, że smakują nam z Daną te same:) A tym razem nawet herbatki „parzone” na zimno:) Znam tutejsze z Twinnings, to teraz spróbuję niemieckich:)


DSC08591


Dziewczyny, dziękujemy Wam bardzo! :)


 


Ten tydzień był długi, kolejny będzie jeszcze dłuższy, a zaraz po niedzieli wielkanocnej mam egzamin:P Wesoło będzie! Oj, sprawdziwszy kalendarz, dopiero 2 maja będę sobie mogła trochę odpocząć. Semestr powoli się kończy, więc i wszystko zaczyna się piętrzyć. „Ale damy radę! Bo jak nie my, to kto?” Cytując mnie i innych makrowiczów z polibudy:) Trzymajcie się i do następnego razu!


 


Dziękuję za wszystkie komentarze:) Ostatnio wzięło mnie na wykańczanie wyhaftowanych prac, więc będę Wam przypominać o moich ostatnich pracach. Będzie nudno:P


 


damar5 – Nie:P Wątpię, żebym pokochała motyle:P


Katarzyna G – Nie, nie zabezpieczam przed pruciem. W trakcie haftowania nie pruły się, więc wątpię, żeby w czasie wiszenia na ścianie nagle zaczęły się pruć:P


Safrin – Już wiele razy pisałam, że mam w planach po jednym kalendarzu na każde pomieszczenie w moim przyszłym M:) Choć coś mi się wydaje, że może ich być więcej:P Ale do przedpokoju już mam (kalendarz makatkowy na filcu), do kuchni też (magnesy na plastikowej kanwie) i do pokoju (wafelki znaczkowe), więc klamerki są do łazienki:)


Carse – Miałam nieco czasu to pisałam, teraz będzie mniej wpisów, więc spokojnie nadążysz z czytaniem:)


 

1 komentarz:

  1. Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2013/03/24 08:55:24
    Dziekuje za wspaniale zyczenia wraz z upominkami - Iwona


    Gość: fejferek, *.dynamic.chello.pl
    2013/03/24 11:22:41
    no weź, jaja są ozdobione szydełkiem ;) upominki superowe dostałaś, zazdroszczę guziczków w kropeczki!
    a jak po jednym kalendarzu na pomieszczenie planujesz, to powinnaś mieć jeszcze jakiś na balkon ewentualny i do lodówki :P

    pozdrawiam!
    agnieszka


    Gość: monalisa, *.181-80-r.retail.telecomitalia.it
    2013/03/24 13:20:30
    To nie sa frywolitki, to szydelko!
    Ach, takie przesylki wszystkim nam sie podobaja!


    cornelka2
    2013/03/24 16:52:16
    Cieszę się ,że się podoba wszystko a to taki drobiazg . Jaja to na szydełku zrobione pozdrawiam


    Gość: zyrafowo, *.e-wro.net.pl
    2013/03/24 21:41:11
    Dziękuję za pochwałę butelkowego "fartuszka"! Kupiłam go w sklepie "Magiczny haft". Pozdrawiam :-)


    storczyk_50
    2013/04/09 09:07:33
    Witam serdecznie. Bardzo długo poszukiwałam tym mini wzorków z kompozycjami kwiatowymi. Jakże się ucieszyłam, gdy znalazłam je u Pani. Szkoda tylko, ze nie ma do nich schematów. Do tej pory natknęłam się tylko na schemat groszków. Czy ma Pani może schematy do reszty? Byłabym wdzięczna za pomoc. Udanego dnia :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń