czwartek, 7 marca 2013

Jajca czy kuraki? :D

Wczoraj skończyłam mój wielkanocny hafcik:) Wielkanocy nie lubię, ale jak tylko zobaczyłam nowe wzorki w Cross Stitch Collection nr 220 musiałam czym prędzej wyhaftować jeden z nich.


Rzuciłam się jak głupia do xxx, ale całość zajęła mi nieco więcej niż zakładałam, bo zmieniłam nieco kolorki w napisie. W oryginale miały być wykorzystane te same kolorki co w kurakach, a ja chciałam, żeby każda literka miała własny i oryginalny kolor:) Niestety 4 segregatory z mulinami DMC nie pozwalają podjąć szybkich decyzji:P


Wszystkie xxx i co? I wyglądało to na jajca dookoła napisu:P Tu jeszcze przed prasowaniem, dlatego takie wymięte:(


DSC08089


Kanwa seledynowa:) Przecież nie mogłam haftować na białym badziewiu:P Charles Craft 14ct light seafoam. Wszystko haftowałam 3 nitkami muliny DMC.


Clipboard02


Wczoraj dzięki backstitchom i french knotom żółte jajca zamieniły się w wesołe kuraki:D 


DSC08203


Boskie są, nie? Uwielbiam takie zwariowane hafciki:D


DSC08208


DSC08212


DSC08214


DSC08216


Napis też bardzo żywy:)


DSC08219


Ajajajjjjjj!!!!!!!!!!! Do teraz nie wiem, który kurak mi się najbardziej podoba:P Matkasowi bardzo spodobay się ich długie i krzywe nóżki:D


DSC08205


Tu macie do porówniania oryginały z CSCollection. Oczywiście przerobione na kartki:( Szkoda, że pozostałe wzory nie są takie fajne. Dlatego raczej nie będę ich ruszać i skupię się na dokończeniu kalendarza klamerkowego.


Clipboard01


Co zrobię z hafcikiem? Szalone kuraki miały być terapią rozweselającą na najbliższe święta, dlatego chciałam je przerobić na wafelka, żeby się na nie gapić i gapić i robić głupie miny:P Ale pojawił się mały problem:( Materiał, który chciałam dać na tył jest w Polsce:(


O ten! Odcień seledynu prawie ten sam co kanwy.


DSC04839


Później pomyślałam, że może coś w Joann lub Hobby Lobby znajdę, ale się pomyliłam. Nic mi się nie podobało. Dlatego pooglądałam stare zdjęcia na blogu i mam kilka opcji, tyle że wszystkie też w Katowicach:P Nie musicie zwracać uwagi na stare kalendarze. Po prostu nie mam zdjęć z samymi tkaninami:P


Szalone zające też by pasowały do szalonych kuraków:P


DSC05451


Albo wesołe owady?


DSC05749


Lub białe zajączki:P


DSC05534


Albo materiał robiący dziś za tło!


DSC08203


Hmmm, nie wiem:( Muszę pomyśleć. Matkas, doradź coś!


 


Dziękuję za wszystkie komentarze:) Tylko nieco mnie dziwi tyle różnych emocji odnośnie wykończenia lodówkowego kalendarza:P Przecież widziałyście już wykończony styczeń. Reszta miesięcy będzie w tym samym stylu. Dlatego nie bardzo rozumiem, bo chyba nie zazdrościcie mi satynowych wstążeczek, które w Polsce też można kupić:P


W weekend zmieniamy czas na letni, więc liczę, że może od razu wskoczymy w moją ulubioną porę roku – LATO!!!!!!!!!!!!!! :)


 


labores – Wpisy najbardziej to mi samej poprawiają humor:P Bo w życiu niestety tak wesoło to nie mam:(


arabeska – Słońce u mnie też świeci, ale co z tego jak wokół pełno białego badziewia:(


Safrin – Matkas też „gościuje”:P I wcale mi to nie przeszkadza. Ja tylko anonimy kasuję. Oj, pozdrów ode mnie moje kochane Siemianowice:)


edytag74 – Oj, oj, to już czekam na Twoje plastiki:)


ella1101 – Spoko, się zrobi:)

1 komentarz:

  1. agmik0
    2013/03/07 07:18:20
    Świetne, wesołe kurczaczki:) Śliczne:) Pozdrawiam:)


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2013/03/07 07:26:17
    Oj , jakie radosne te kuraki...Takie lubimy ...Byle do wiosny , bo WIOSNA zawsze radosna/moja wiosna.../- mama


    Gość: magin, *.btk.net.pl
    2013/03/07 07:48:09
    Kurczaki zabójcze :) rzeczywiście najfajniejsze z tej całej kolekcji karteczkowej - a materiał robiący za tło jak najbardziej się nadaje :)))
    pozdrawiam


    Gość: fejferek, 193.59.173.*
    2013/03/07 08:15:57
    czadowe! przez te długaśne rozkraczone nóżki wyglądają jakby tańczyły :D Daj ten materiał co masz teraz pasuje mi to takiego wesołego hafciku najbardziej z pokazanych ;)
    na kiepski humor mam jeden sprawdzony sposób: stań przed lustrem, uśmiechnij się i powiedz sobie "więcej serotoniny!" działa za każdym razem ;)
    pozdrawiam i do przeczytania
    agnieszka


    damar5
    2013/03/07 09:08:48
    Fantastyczne kuraczki:-) wesolutkie,kolorowe ,az czuc wiosne :-)
    No sliczne i tyle:-)
    Z materialem tez mialabym problem ,wiec nic nie podpowiem:-D
    Poz.Dana


    Gość: edytag74, 83.238.78.*
    2013/03/07 10:31:34
    Baaaardzo wesoły hafcik :))
    Jak zobaczyłam pierwsze zdjęcia to nie za bardzo wiedziałam co to jest. Dopiero jak zobaczyłam kolejne zdjęcie z backstitchami to wszystko się wyjaśniło i od razu obrazek ożył! Te backstitche to czasem cuda czynią :)
    Ja bym na tył dała materiał właśnie w krateczkę, albo w kolorowe owady. Tak by nie dublować zwierzaków z drugiej strony. Materiał w wesołe zające jest pocieszny :)


    drugi.maurycjusz
    2013/03/07 11:06:45
    jajca sa bezkonkurencyjne! proponuje na tyl ten ostatni material, ktory pokazalas;) pozdrowiooonka;)))


    ella1101
    2013/03/07 11:25:58
    Kuraki super, ja uwazam ze material robiacy za tlo kurakow jest fajny, pasowalby kolorami.


    Gość: kasiaparkview, *.play-internet.pl
    2013/03/07 12:22:12
    Fajne te kurczaki! Mi podoba się jeszcze wzorek z kurką, po prawej stronie.


    iwonan_1
    2013/03/07 13:40:42
    Kuraki są boskie, ja praktycznie słyszę jak one podskakują!!!


    taminacodzien
    2013/03/07 14:08:45
    jajkowo-kurczakowy hafcik świetny, bardzo pozytywny i wiosenny :) ja jakoś nie mogę się zmobilizować do powrotu do kalendarza LK, tego lodówkowego :) może jak będzie cieplej to chęci wrócą :)


    ann_margaret
    2013/03/07 14:26:09
    Ale wesolutki hafcik!! Te kuraczki są świetne, takie pocieszne!
    A z materiałów to wg mnie najbardziej pasuje ten kolorowy w paski.


    Gość: Safrin http: niepowtarzalnie.blogspot.com, *.mmj.pl
    2013/03/07 15:57:05
    Ja też się zachwycam ich długimi i chudymi nóżkami :) najlepsze są!
    Ja bym dała materiał w wesołe kolorowe owady. Pasuje nastrojowo :)
    A co do wykończenia to tu chodzi o całokształt- te wszystkie guziki, tasiemki też zresztą (bo u nas to praktycznie tylko satynowe :P) i w ogóle zdecydowanie Polska w tej materii jest jak uboga krewna.


    cornelka2
    2013/03/07 18:42:51
    No ZAJ.....E!!!!!!są te kurczaczki wszystkie mają to coś trudno wybrać pozdrawiam


    paga-tek
    2013/03/07 19:12:35
    Ojej sa boskie !! Uwielbiam te Twoje kurczaczki az sie morda cieszy na ich widok :) Ja pozostalabym przy tym materiale ktore robi za tlo kurczakow :)

    Dzieki ze dalas cynk o zmianie czasu, nie wiedzialam ze to juz teraz :) Jupi!!! znow dni beda dlugie :)


    Gość: arabeska291, *.cdma.centertel.pl
    2013/03/07 20:13:50
    i taj z jaj wykluły Ci się kurczaki. świetny wzorek i kolorki fajne dobrałaś choć łatwo nie było. życzę coraz mniej tego białego :)


    emilya5
    2013/03/07 20:25:29
    Rozbawiły mnie kuraki :D ten czwarty od lewej na samej górze wygląda na bardzo zadowolonego z siebie :) cwaniak


    Gość: Karolina, *.brzesko77.tnp.pl
    2013/03/08 06:54:24
    Patrzac od samej gory to kurki takie cudaśne :) ale na kartkach każdy wzor jest śliczny :)


    iss-ola
    2013/03/08 10:08:32
    wg mnie ostatnia tkanina do kuraków jest akurat,a kuraki super


    iss-ola
    2013/03/08 22:18:27
    haha dopiero teraz przeczytałam post w całości i komentarze :) i okazuje się, że nie tylko mi wpadła w oko kolorowa tkanina :D ale Ty się nami nie sugeruj tylko sama działaj :)

    OdpowiedzUsuń