piątek, 29 marca 2013

Coraz bliżej święta:)

Wy nie czujecie świąt z powodu pogody, a ja z powodu nawału zajęć. Wiosna u mnie w pełni, dziś było +7C :) Czerwonka codziennie rano i wieczorem się wietrzy:) A ja jestem z tego powodu szczęśliwa.


Tydzień temu wyxxx świąteczny hafcik:) 13 aniołek z mojego nowego kalendarza.


DSC08522


Może nie te święta, ale święta:) Te moje ulubione:)


DSC08530


Aniołek w kickach, jak kiedyś mała “Aja ziuziu”:)


DSC08532


I malutki michigański robinek:)


DSC08526


To tyle, kuraki z kilku wpisów do tyłu będę wykańczać w wafelka dopiero w święta. No chyba, że padnę:P


Aga gra, a ja chyba położę się spać, bo jutro bardzo długi dzień. Dobranoc!


 


Dziękuję za wszystkie komentarze:) Halloweenki dalej wiszą na ścianie, a ja dalej się do nich uśmiecham:D


 


fejferek – Przecież czwarty kalendarz Lizzie Kate jest na lodówkę! I jeszcze dla przypomnienia magnesy z lodówki Rodzicków:)


DSC01827


DSC01837


A na balkonie nic nie będzie, bo aż tak głupia nie jestem, żeby wystawiać moje hafty na działanie warunków atmosferycznych, ale jestem ciekawa Twoich pomysłów:P


edytag74 – Materiał jest na poduszkę, a tu tylko służy jako tło:)


labores – Na ścianach to preferuję tapety, a nie płachty z materiałów:P Dlatego tak mnie wkurzają te denne ściany w kolorze kości słoniowej, które tu mam:( W moim przyszłym M będzie kolorowo:)


 

1 komentarz:

  1. Gość: Safrin http: niepowtarzalnie.blogspot.com, *.mmj.pl
    2013/03/29 07:06:00
    Ten hafcik w sam raz pasuje do naszej pogody za oknem bo my ewidentnie mamy drugie Boze Narodzenie ze sniegiem za oknem :)


    Gość: arabeska291, *.cdma.centertel.pl
    2013/03/29 10:16:12
    w końcu elfik,który przebił dyniowatego.fantastyczny.Obyś szybko sie odrobiła i wesołych Świąt Wielkanocnych :)))


    Gość: edytag74, 83.238.78.*
    2013/03/29 10:27:59
    Robinek to strasznie słodki maluszek :)
    Wesołych Świąt ! Tylko jak patrzę przez okno to nie wiem dokładnie co to za Świeta. Wyglądają bardziej jak Boże Narodzenie. Właśnie sypie gęsty śnieg, wszędzie biało. Chyba ubiorę choinkę. Przynajmniej jak zapalę na niej lampki to będzie wesoło :)


    ann_margaret
    2013/03/29 11:22:54
    U nas będą białe święta, czas choinkę wyciągać...
    Aniołek bardzo sympatyczny - czy ona trzyma w łapce pączka świątecznego?:D


    Gość: , *.welnowiec.net
    2013/03/29 14:12:32
    A my zimy nie lubimy....Koniec i kropka...Elfiki - fajne - mama


    Gość: Carse, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2013/03/29 16:36:25
    Dziś jeden ze słuchaczy Trójki stwierdził, że nie wie, jak ma wytłumaczyć dziecku, że to nie Św. Mikołaj będzie dziś wchodził przez komin i zostawiał prezenty ;p Tak, śniego-deszcz mógłby już sobie łaskawie pójść... Mam nadzieję, że tym świątecznym haftem zimy do nas nie ściągniesz. Mimo wszystko elfik super, podobnie jak jego mały fruwający towarzysz ;)
    Ale Corfu mnie oczarowało!
    Pozdrawiam śnieżnie ;]


    drugi.maurycjusz
    2013/03/29 17:31:46
    Aniu- spokojnych i mniej zapracowanych Świąt prosto z....pracy Ci życzę!!!:) życzenia serdeczne dla całej Twojej Rodzinki!!!:)))


    Gość: Jomo, *.net-com.net.pl
    2013/03/29 20:29:17
    Chciałabym złożyć Tobie
    serdeczne, słoneczne i gorące
    życzenia:

    Niech to będzie dobry, owocny, rodzinny czas...

    :***


    blasiuk
    2013/03/29 23:08:15
    Wesołych Świąt!


    paga-tek
    2013/03/30 00:35:59
    Kolejny cudny elfik. Jej, ja juz nie moge sie doczekac tych swiat ktore goszcza na hafcie z elfikiem :)


    damar5
    2013/03/30 10:34:13
    Sliczny :)
    Kolorowych i pogodnych Swiat :)
    zyczy Dana z Rodzina

    OdpowiedzUsuń