sobota, 16 marca 2013

Na 10 :)

Dwie nowe półeczki, łącznie na 10 naparstków:D


Pierwsza półeczka jest z Hallmarku. Czaiłam się na nią już od września. Wtedy nie mogłam licytować na ebayu, bo byłam na wycieczce w Chicago:) Ale niedawno znalazłam ją na etsy i od razu kupiłam! Za ten brak aukcji kocham etsy:)


DSC08412


Wstawka jest ceramiczna i bardzo sympatyczna. A napis w tłumaczeniu na polski: miłość jest złotą nicią życia.


DSC08414


Ufff! Półeczka jest starsza ode mnie:P


DSC08416


Myślę, że na niej wylądują naparstki krawiecko-szyciowe:D Dla przypomnienia zdjęcia poniżej, a cały wpis z większą ilością zdjęć tu.


DSC04848


DSC04853


DSC04855


DSC04859


Już w 2011 roku udało mi się kupić jedną z hallmarkowych półeczek:) Bardzo podobną.


DSC09398


DSC09400


A na niej pisałam, że wylądują kuraki, czyli naparski z Joann, które rozpoczęły moją kolekcję naparstków:)


DSC03184


Znalazłam niedawno na necie, że Hallmark wypuścił przynajmniej jeszcze jedną podobną półeczkę. Tym razem z różowowłosą dziewczynką i krosnem:) Mam nadzieję, że kiedyś na nią trafię. A zdjęcie z googli.


images


O drugiej półeczce marzyłam już od dawna! Kilka lat temu zobaczyłam podobną u Ani z Kłodzka i nie mogłam o niej zapomnieć! Kocham wszystko co małe, więc ta malutka półeczka była moim wielkim marzeniem! I udało się! Niedawno ją kupiłam na ebayu:) Jest moja i nikomu nie oddam!


DSC08410


Do niej dołączone były naparstki! I to takie co mi bardzo leżą:) Pewnie trochę osób już się domyśla dlaczego tak mnie ciągnie do Szwecji :D Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się odwiedzić ten piękny kraj:)


A tymczasem mam 6 naparstków ze Szwecji:)


Wszystkie mają po dwa napisy.


DSC08441


Plus każdy ma też swój własny obrazek.


DSC08434


Oj, zobaczyć takiego zwierza na żywca! Marzenie:)


DSC08438


Konie wszelakie kocham dzięki tacie:) Ociec, „Zadka” też polubię, obiecuję! :)


 DSC08437


Na osobnej aukcji wypatrzyłam i nabyłam kolejnego „pulpeta” do kolekcji:) Oj, oj, ostatnio kardynałki się przede mną ukrywają! Bezczelniaki jedne:( Ale widuję sporo robinów, czyli naszych stanowych ptaszków:) Tyle, że mijam je na dwóch kołach, więc nie liczcie na zdjęcia:P


DSC08442


To jeszcze na koniec moje dwa nowe malenstwa razem:)


DSC08418


To tyle!


 


Dziękuję za wszystkie komentarze:)


Elfikowy kalendarz, jak pisałam przy okazji pierwszej prezentacji zezoka lnianego:P, pochodzi z Cross Stitch Crazy. Elfki ukazywały się po jednym na numer, od numeru 161 do 173. Nie zawsze były dostępne w „wersjach elektronicznych”, bo pojawiają się w dziale listów od czytelników. I jak udało mi się doczytać i obejrzeć zdjęcia, nie tylko mi się spodobały i kilka czytelniczek już ma swoje elfiki:) A jak ktoś lubi małpki, to od numeru 174 zaczął się pojawiać małpkowy kalendarz. Bardzo podobny do elfikowego.


Co do oprawy, nabyłam wczoraj tylko 7 sztuk:( Więcej nie było w Joann, ale myślę, że szybko dowieszą na haki to wtedy dokupię i oprawię wszystkie elfiki za jednym zamachem:P


 


To mykam stworzyć kolejnego elfika, a później poxxx nieco moją większą pracę, którą nikt się nie zainteresował:P Postanowiłam, że max jeden elfik na wieczór, a reszta xxx na tym gorącym projekcie, bo też jest fajny:)


 


Udanego weekendu!


 


edytag74 – Ojej:P Już nieraz pytano się mnie, czy w lesie nie mieszkam:P Za tymi drzewami znajdują się dwie linie kolejowe i dojazd do autostrady:P Po drugiej nocy tu przyzwyczaiłam się do pociągów i teraz mnie nie ruszają wcale, a kursują często. Kiedyś wśród tych drzew było kilka budynków takich jak mój, ale je wyburzali jak przyjechałam do Stanów.


zakreconamysia – O moich kotach ostatnio sporo myślę, ale to jest hafcik wakacyjny, więc poczeka jeszcze trochę:) Liczę, że Ty też do nich wrócisz:)


iss-ola – Pisałam, pisałam:P Tylko coś słabo z czytaniem u Ciebie:P Puchatka niecierpię, więc rozumiem:)


iwonan_1 – Chyba jednak sama to pisałaś, bo ja nic nie kombinowałam a zawsze wyświetlasz się tak samo. No chyba, że ktoś zna Twoje hasło i zagląda do mnie:P


carse – Ogólnie nie lubię wielkanocy, więc i hafciki o tej tematyce mi się nie podobają za bardzo, ale i mi się elfik spodobał:) Kurka, ja to ogólnie nie lubię elfików:P Oj, coś straszne działanie ma ten kalendarz:P Nie, nie podróżuję za dużo. Po pierwsze nie mam samochodu, a po drugie czasu. Czasem przez kilka tygodni, jak na uczelni jest gorący okres, nie umiem się wybrać na głupie zakupy spożywcze:( Ale na spcer po kampusie zawsze mam czas i znam go jak własną kieszeń, tzn. tą główną część, bo tam gdzie prowadzą badania w sadach owocowych, czy gdzie pasą się krowy to nie łazikuję:P


 

1 komentarz:

  1. ella1101
    2013/03/16 02:16:56
    Sliczne puleczki. Pozdrawiam.


    damar5
    2013/03/16 08:24:14
    Te z dziewczynkami sa sliczne i nawet starsze ode mnie hihihi, bardzo sympatyczne buzki maja te dziewuszki i przy nich naparstki beda jeszcze mocniej blyszczec,gratuluje wymarzonego zakupu:-)
    Poz.Dana


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2013/03/16 08:41:04
    Cudne te malenstwa i jedne i drugie i nasza Szwecja i loski , no i Pulpet tez....Trzymaj sie Mala - mama


    labores_pariunt_honores
    2013/03/16 09:38:10
    ależ z Ciebie łowczyni okazji!! :)
    a czemu pulpet? może już kiedyś tłumaczyłaś, ale nie pamiętam...?


    Gość: Katarzyna G, 213.233.148.*
    2013/03/16 10:24:33
    Super półeczki... Zostawiasz je takie jak są czy będziesz coś kombinować??? No i pokaż jak już kolekcję na nich postawisz :)


    Gość: edytag74, 83.238.78.*
    2013/03/16 11:33:09
    Oj, ja przecież czekam na tą "większą" pracę :)
    Półeczki fajne, ale mnie najbardziej podobają się w nich te porcelanowe wstawki.
    Naparstki mnie jakoś nie ruszają. Dużo ich widziałam, bo conajmniej raz lub dwa razy w roku wyjeżdżam gdzieś do europy lub dalej. Na każdej stacji benzynowej ich pełno. Chyba teraz będę je kupować by może komuś je później sprezentować :)


    iss-ola
    2013/03/16 12:12:40
    cieszę się, że takie cudeńka masz w posiadaniu :)
    wiesz, sama się dziwię, skąd ostatnio u mnie takie wybiórcze czytanie, słuchanie itp ;)
    to pewnie hormony :D
    DZIĘKUJĘ :*


    Gość: Dominika, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2013/03/16 17:21:59
    Czy ja pisałam pod elfikami? Chyba nie (zgroza).
    Piękne są i rzeczywiście ładniejszy ten na kanwie :)
    Co do naparstków. Bardzo fajna pasja i bardzo fajne zdobycze :)

    a co to są robinki? chyba się zagapiłam :D


    Gość: arabeska291, *.cdma.centertel.pl
    2013/03/16 20:13:00
    świetna półeczka i jej przesłanie


    paga-tek
    2013/03/16 21:12:54
    Puleczki sa super, a do tego jakie na nich beda piekne naparstki :)


    ann_margaret
    2013/03/16 21:57:00
    Fajne półeczki, naparstki będą miały gdzie mieszkać:))
    Pokazuj tę większą pracę!:)


    cornelka2
    2013/03/18 07:48:32
    Półeczki superowe ,naparstki w nich będą przepięknie się prezentować pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń