wtorek, 5 marca 2013

Ostatni blok!!!!!!

Jupi! Wczoraj skończyłam haftowanie grudniowego bloku! Mam już wszystkie 12 miesięcy! I dziś mogę się zabierać za wykańczanie, czyli dobieranie wstążeczek i doszywanie ich wraz z drewnianymi tabliczkami:) Myślałam, że najpóźniej na początku lutego skonczę oba kalendarze, ale kilka rzeczy uniemożliwiło mi zrealizowanie planów:( No nic, walczymy dalej i w życiu i w xxx!!!!!!


Kolory na pierwszym zdjęciu kijowe, ale zima nie odpuszcza, więc nie marudzić mi tam!


DSC08093


Kolejne zdjęcia już lepsze:) Tu kolorki jak w naturze:)


A pierniczki sobie właśnie wczoraj piekłam:) Tak na odstresowanie:P Zresztą pierniczki lubię cały rok:D


DSC08095


Bombki to ostatnio widziałam na jednym ze znajomych blogów, choć autorka pisała, że to pisanki:P


DSC08097


A choinkę w niedzielę widziałam na moim osiedlu. Stoi ubrana na balkonie:P Taka całoroczna, bo w doniczce:D


DSC08098


Gołąbka wybrałam srebrnego, jakoś bardziej mi pasował do niebieskiego tła niż złoty.


DSC08103


Wczoraj doxxx do końca mój hafcik wielkanocny i dziś mam nadzieję, że backstitche i french knoty będą się same robiły:P A później zabieram się za klamerkowy czerwiec. Mulinki wyłożyłam z segregatorów w niedzielę, ale już wiem, że będę musiała sama dobierać wiele kolorów, bo nie podobają mi się te oryginalne:( Wg nich słonecznik ma być sraczkowaty, a arbuz biskupi:P Co później? To wie Matkas:] A wy dowiecie się w swoim czasie:P Na pewno będzie kolorowo, wesoło, ciepło i smacznie:D I zupełnie co innego niż na Waszych blogach:D Czyli po prostu pieguchowo:D


 


Dziękuję za komentarze! :)


 


damar5 – Terefere:P A kto marzył o śniegu na święta czy w czasie ferii? Na pewno nie ja:P


 

1 komentarz:

  1. Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2013/03/05 22:35:52
    Ale fajowy i juz...I pracowac mi tam , bo ...mama


    damar5
    2013/03/05 23:01:27
    Terefere dzis delektowalam sie pieknym sloncem ,spedzilam godzinke z dzieciakami i kolezanka i bylo cudnie!!! O zadnych marzeniach mi tu nie wspominaj :P

    Grudzien rewelacja i te srebrne ptasze cudowne :) Juz nie moge sie doczekac tych Twoich ozdobek :)
    poz.Dana


    cornelka2
    2013/03/06 07:19:13
    Sliczny Grudzień srebrny ptaszek trafiony , czekm na wykończenie pozdrawiam


    labores_pariunt_honores
    2013/03/06 11:37:08
    hehe śmieszne są te Twoje wpisy :D poprawiają humor! brawa za wyhafcenie, czekam na zdobienie, to moja ulubiona część pracy w Twoim wykonaniu :))))) no i srebrny gołąbek faktycznie lepszy!


    Gość: arabeska291, *.cdma.centertel.pl
    2013/03/06 13:27:54
    i tak szybka jesteś.czekamy na gorące zdjęcie całego kalendarza :) A u nas w końcu ciepło i żeby Ci nie było tak zimowo to przesyłam odemnie kilka promyczków słońca :P


    ann_margaret
    2013/03/06 14:29:35
    Super, że masz już wszystko ukończone z tego kalendarza, ciekawe jak wykończysz te bloki:) Ten piernikowy ludek wyszedł śliczny!


    paga-tek
    2013/03/06 14:50:51
    Super ja juz nie moge sie doczekac na efekt koncowy :) Srebrny ptaszek zdecydowanie bardziej pasuje do haftu.

    Pozdrawiam


    Gość: Safrin http: niepowtarzalnie.blogspot.com, *.mmj.pl
    2013/03/06 16:18:01
    Ja już na zawsze będę jako gość :P chyba jakieś bardzo kreatywne hasło sobie wymyśliłam, bo żadne nie pasuje. Nevermind...
    W Siemianowicach zima odpuściła :) świeci słoneczko i zdecydowanie w powietrzu czuć wiosnę!
    Nie lubię Twoich postów z wykończeniami. Bo to znaczy, że znowu będziesz pokazywała swoje wstążki/guziki/itd (zwłaszcza itd są najbardziej denerwujące :P) a ja znowu będę musiała żałować, że u nas takich cudów nie uświadczysz :P i się człowiek denerwuje tylko niepotrzebnie... ;)


    Gość: edytag74, 83.238.78.*
    2013/03/06 16:35:12
    Fajne masz te kalendarze! Wiem, że się powtarzam. Ostatnio znowu jestem pod urokiem plastikowej kanwy. Niedługo pokażę co tam kombinuję, bo to szybki projekt.
    Gołąbek jak najbardziej w kolorze srebrnym pasuje do obrazka i do zimy.
    Ja też mogę jeść pierniki przez okrągły rok :)


    ella1101
    2013/03/06 17:41:57
    Idziesz jak burza przez kalendarze, bardzo fajnie wychodza, ja ostatnio wiecej szyje niz krzyzykuje wiec malo sie dzieje na blogu. Pozdrawiam i jak dojdzie do ciebie wiosna to przeslij jej troche bo juz mozna zwariowac z ta zima.

    OdpowiedzUsuń